• اصفهان ، خیابان بزرگمهر | اصفهان ، دروازه شیراز
باربری اصفهان | حمل اثاثیه منزل در اصفهان بار

تماس با ما

09132654719

تماس با مدیر

09138657679

ترفندهای اسباب کشی آسان

ترفندهای اسباب کشی آسان

ترفندهای اسباب کشی آسان

 

ترفند های اسباب کشی آسان در اصفهان

زمانی که شما میخواهید از یک خانه به خانه دیگر نقل مکان نمایید ، ابتدا باید ترفند های اسباب کشی آسان را بدانید که چگونه می توانید همه وسایل خود را بدون اینکه آسیبی به آنها وارد شود ، بسته بندی و جابجا نمایید.در اینجا ما چند نکته اساسی (ترفندهای اسباب کشی ) در مورد نحوه بسته بندی و جابجایی وسایل منزل ، برای شما فراهم کرده ایم که رعایت این نکات باعث می شود اسباب کشی آسان و بدون دردسری را تجربه نمایید.

از وسایل غیرضروری خلاص شوید ( دور بریزید )

بهتر این است که شما قبل از انتقال وسایل خود به خانه جدید ، وسایل غیر قابل استفاده و غیر ضروری را از خانه خود حذف کنید.با انجام اینکار وسایل کمتری برای بسته بندی ، بارگیری ، حمل و نقل و سازماندهی وجود دارد.به عنوان مثال اگر پالتویی دارید که سالها از آن استفاده کرده اید و دیگر از آن خسته شده اید ، حتما آن را دور بیندازید و یا آن را به دیگران اهدا کنید.اگر قهوه ساز جدیدی خریداری کرده اید ، دیگر نیازی نیست قهوه ساز قدیمی خود را هنوز نگه دارید ، آن را دور بیندازید و یا به شخص دیگری اهدا کنید و مواردی از این قبیل.انجام یک پاکسازی مقدماتی گسترده ، بیشترین تأثیر را در کارایی و سهولت کل مراحل بسته بندی شما خواهد داشت.

اسباب کشی آسان
مرتب سازی و طبقه بندی وسایل و اثاثیه

قبل از شروع فرآیند بسته بندی ، بهتر است بخشی از وقت خود را برای مرتب سازی و طبقه بندی وسایل اختصاص دهید.به عنوان مثال : کتاب ها و لباس های شما هر کدام در طبقه بندی جداگانه قرار می گیرند تا زمان بسته بندی کار راحت تر و سریعتر انجام شود.همین کار را برای وسایل آشپزخانه نیز انجام دهید.به عنوان مثال وسایل شکستنی را باید از دیگر وسایل جدا کنید.

وسایل را حتما بسته بندی نمایید

پس از مرتب سازی و طبقه بندی وسایل ، وقت آن رسیده تا وسایل را بسته بندی کنید.این مرحله از اثاث کشی اصفهان از اهمیت بالایی برخوردار است.برای بسته بندی وسایل شما به کارتن نیاز دارید.بهترین راه برای بسته بندی وسایل الکتریکی منزل ، قرار دادن آنها در جعبه های اصلی آنهاست که زمان خرید در آن قرار گرفته بودند.اگر این جعبه ها را در جایی مثل انباری قرار داده اید ، آنها را بیرون بیاورید و وسایل الکتریکی را درون آن قرار دهید.

چسب نواری ، پلاستیک های حباب دار ، روزنامه ، برچسب ، قیچی از وسایلی هستند که زمان بسته بندی وسایل ، وجود آنها الزامی است.

بسته بندی را با وسایلی که به آنها احتیاج ندارید شروع کنید.برخی از وسایل هستند که ما نیاز زیادی به آنها نخواهیم داشت.مثل آلبوم عکس ، وسایل تزئینی.شما می توانید این وسایل را خیلی زودتر از سایر وسایل و حتی تا دو ماه قبل از جابجایی به خانه جدید بسته بندی کنید.

چند هفته قبل از حرکت همه وسایل هنری و تزئینی خود را بسته بندی کنید.بسته بندی این وسایل سخت تر است ، زیرا آنها شکننده و اغلب به شکل عجیب و غریب هستند ، بنابراین داشتن کمی وقت اضافی برای فهمیدن چگونگی بسته بندی صحیح آنها بسیار مهم است.

ترفندهایی برای اسباب کشی

برای اسباب کشی میتوانید از دوستان و آشنایان خود کمک بگیرید

اگر برای اسباب کشی در اصفهان به کمک دوستان و آشنایان خود نیاز دارید ، بهتر این است که از خیلی قبل تر آنها را از این امر مطلع کنید تا آنها با برنامه ریز کردن کارهای خود بتوانند زمان مناسب به شما کمک کنند.شما می توانید زمان اسباب کشی منزل اصفهان برای نگهداری فرزندان کوچک خود از دیگران کمک بگیرید.

نکات دیگری که برای اسباب کشی آسان باید در نظر بگیرید

  • زمان قرار دادن وسایل در کارتن ها ، حتما روی آنها برچسب بزنید و مشخص کنید که داخل کارتن چه وسایلی قرار گرفته است.
  • برای بسته بندی وسایل شکستنی برای جلوگیری از شکستن آنها ، از پلاستیک های حباب دار و یا روزنامه استفاده کنید.
  • وسایل شکستنی را از وسایل دیگر جدا کنید و زمان جابجایی آنها ، بیشتر احتیاط نمایید.
  • جعبه ها را براساس طبقه بندی (به عنوان مثال ،کتاب ، اتاق خواب) برچسب بزنید تا روند تخلیه سریع ترشود.

دلیل اصلی جابجایی مردم این است که آن‌ها می‌خواهند منزل یا آپارتمان بهتری و زیباتری داشته باشند. معمولاً در اکثر خانه‌ها وسایل حساس و شکستنی وجود دارد که یکی از بزرگ‌ترین دغدغه‌ها هنگام اسباب‌کشی هستند، برای جلوگیری از شکسته شدن و آسیب رسیدن به این وسایل و لوازم بهتر است که با شرکت‌‌‌‌های اسباب کشی منزل در اصفهان تماس حاصل نمایید.

۰۹۱۳۲۶۵۴۷۱۹  –  ۰۹۱۳۸۶۵۷۶۷۹

اصفهان باربری توانایی حمل و نقل اثاثیه شما همشهریان عزیز از تمامی شهرستان‌های اصفهان را دارد، از پرجمعیت‌ترین این شهرستان‌ها می‌توان به، فولاد شهر، شاهین شهر، خمینی شهر، فلاورجان و …. اشاره نمود.

بسیاری از شرکت‌های حمل اثاثیه اصفهان کار هماهنگی و جابجایی کالاها و اثاثیه پیچیده را انجام می‌دهند. به همین دلیل است که آن‌ها می‌توانند با انجام کارهای سخت و پیچیده، در زمان و هزینه‌های شما صرفه جویی کنند تا تمرکز شما بر روی اولویت‌های مهم دیگر قرار گیرد.

شرکت‌های اسباب کشی در اصفهان به دلیل داشتن کادر مجرب و کارآزموده‌‌ تمام وسایل را به صورت حرفه‌ای بسته‌بندی کرده و در کم‌ترین زمان کار جابجایی وسایل را بدون آسیب دیدن به لوازم انجام می‌دهند. از این رو بدون نگرانی از روز اسباب کشی، می‌توانید تمام مراحل اسباب کشی وسایل سنگین، حساس و شکستنی خود را به شرکت‌های معتبر اسباب کشی استان اصفهان واگذار کنید.
یکی از بزرگ‌ترین دردسر‌هایی که بعد از اسباب کشی وجود دارد، مواجه با انبوهی از جعبه‌ها و کارتن‌ها در پایان اسباب کشی است، اگر روی جعبه‌ها را مشخص نکرده باشید که هر کدام از جعبه‌ها چه محتویاتی داخل آن‎ها وجود دارد دچار تشویش و نگرانی خواهید شد.

ترفند های اسباب کشی منزل آسان در اصفهان

در اصفهان باربری شما با استفاده از ترفندهایی در اسباب کشی میتوانید بدون صدمه دیدن وسایل و لوازم آنها را به راحتی به منزل جدیدتان جابجا نمایید. ما در این مقاله ترفند و شگرد هایی را در اسباب کشی منزل در اصفهان نوشته ایم. استفاده از کامیون اسباب کشی منزل در اصفهان کمک شایانی به شما در اسباب کشی منزلتان میکند.

۱-تمیز کردن منزل جدید قبل از اسباب کشی منزل

به دلیل خالی بودن منزل جدید بهتر است قبل از اسباب کشی آنجا را تمیز نمایید و طی بکشید. اگر این کار را بخواهیم بعد از اسباب کشی انجام دهیم وجود وسایل این کار را برای شما دشوار می کند. برای اسباب کشی آسان با شرکت حمل اثاثیه منزل در اصفهان  به شماره ۰۹۱۳۲۶۵۴۷۱۹  تماس بگیرید.

۲-سرعت بخشیدن در جمع آوری وسایل با بسته بندی اثاثیه منزل

اگر قرار است چند هفته دیگر اسباب کشی نمایید بهتر است از همین امروز نسبت به بسته بندی اقدام نمایید. هرچه زودتر این کار را انجام دهید استرس کمتری پیدا می کنید. در نتیجه با حوصله ببیشتری این کار را انجام می شود. این کار سرعت چیدمان وسایل در کامیون اسباب کشی منزل در اصفهان را سرعت می دهد. در انتخاب  شرکت حمل اثاثیه منزل در اصفهان شرکت اصفهان باربری با بیشترین تعداد حمل بار در اصفهان بهترین گزینه میباشد.

۳-خالی کردن کمد های از لباس در اسباب کشی منزل

برای سبک شدن وزن کمد ها  و حمل راحت تر انها را خالی می کنیم. لباس هایی را که میتوان درون جعبه گذاشت را  تا کرده و داخل کارتن قرار میدهیم. به دلیل حساس بودن لباسهای مجلسی میتوان آنها را با آویز بسته بندی نمود .  برای چروک نشدن بهتر است انها را درچمدان یا کارتن های رگال دار قرار دهیم. برای خراب نشدن لباسها بلافاصله پس از رسیدن به منزل جدید لباسها را درون کمد قرار میدهیم.

۴- نحوه بسته بندی وسایل شکستنی و حساس در اسباب کشی

برای محافظت لوازم شکستنی از پلاستیکهای حباب دار، پارچه یا روزنامه که دور وسیله شکستنی بپیچیم میتوانیم استفاده کنیم برای محافظت بیشتر بشقاب ها آنها را به صورت عمودی میچینیم تا سالم بماننند. بین انها میتوانیم از وسایل نرم استفاده کنیم.  اصفهان باربری با تجهیزات کامل میتواند براحتی تمام وسایل و اثاثیه شما را بسته بندی کند

اسباب کشی اصفهان به دیگر شهرها

۵- جمع اوری وسایل بر حسب اولویت استفاده  از آنها

ابتدا وسایلی که زیاد با انها سر و کار ندارید را جمع اوری کنید. وسایلی که هر روز از انها استفاده میکنید را در اخر بسته بندی کنید.

پس از جمع اوری تمام وسایل تمام خانه را چک کنید تا وسیله ای جا نمانده باشد. در کامیون اسباب کشی منزل در اصفهان وسایلی را بیشتر به انها نیاز دارید را در دسترس قرار دهید.

۶-اولویت چیدمان وسایل در منزل جدید در اسباب کشی

برای نظم دادن به وسایل در ابتدا وسایل بزرگتر را سرجای خود قرار دهید. وسایلی مثل مبلمان، ویترین، تلویزیون، کمدها را ایتدا بچیند وسپس سراغ وسایل کوچکتر بروید. اول وسایل سالن را بچینید و بعد به سراغ وسایل داخل اتاق ها وسپس آشپزخانه بروید. اصفهان باربری بهترین شرکت حمل اثاثیه منزل در اصفهان با داشتن پرسنل متخصص در زمینه حمل و نقل می باشد.

۷-فضای خالی کارتن ها را تا جایی که امکان دارد پرکنید

فضای خالی کارتن ها را با وسایل کوچکتر پر کنید تا در جا به جایی محتویات داخل آنها تکان نخورد. میتوان جوراب های خود را گلوله کنید و بین لوازم قرار دهید. از تکه های  کارتن ، روزنامه و لباس میتوان بین لوازم استفاده کرد.

۸-نوشتن محتویات هر کارتن در کامیون اسباب کشی منزل در اصفهان

برای نظم بخشیدن به کارتن و دسترسی سریع هر بخش از خانه به لوازم بهتر مکان هر کارتن را رابنویسید. کارتن ها را در محل خود ببرید و پس از مشخص شدن محل چیدمان درب کارتن ها را باز کنید. هر فرد را مسئول چیدمان یک بخش کنید. میتوانید از اقوام و اشنایان برای چیدمان وسایل کمک گرفت.

 

۹-جدا کردن وسایل قیمتی و نفیس در اسباب کشی

جواهرات و و سایل گران قیمت خود را درون جعبه ای قفل دار قرار دهید. به دلیل گرانقیمت بودن این وسایل بهتر است آن را شخصا خودتان جا به جا کنید. یا آن را به شخصی که مورد اعتماد است بسپارید و بعد از اسباب کشی تحویل بگیرید.

۱۰-نحوه چیدمان تابلو ها در کامیون اسباب کشی منزل در اصفهان

بهتر است در ابتدا لوازم تزیینی که نیازی به انها ندارید راجمع اوری کنید. آنها را درون کارتن بسته بندی کنید. اگر تابلوها در کاتن ها جا نشدن آنها را با سفلون یا پارچه ای بپوشانید و به دیواره های کامیون تکیه دهید. برای سهولت کار از شرکت حمل اثاثیه منزل در اصفهان  راهنمایی بیشتر دریافت کنید.

 

۱۱-سپردن فرزندان خود به اقوام در اسباب کشی منزلتان

اگر فرزند کوچکی دارید بهتر است در روز اسباب کشی ان را به نزدیکان خود بسپارید. اسباب کشی با فرزند کوچک کار بسیار سختی است. ممکن است تمرکز کافی برای نگهداری همزمان فرزند و اسباب کشی نداشته باشید.

۱۲-تهیه ناهار و میان وعده قبل از اسباب کشی منزل

اسباب کشی و فعالیت باعث تخلیه سریع انرژی میشود. کم شدن انرژی ممکن است باعث خسته شدن شدید شما در زمان حمل اثاثیه منزلتان شود . به دلیل کمبود وقت در روز اسباب کشی، روز قبل وعده ناهار و میان وعده های خود را اماده نمایید . با اصفهان باربری شرکت حمل اثاثیه منزل در اصفهان  دیگر نگران اسباب کشی منزل خود نیستید.

۱۳-مصرف مواد غذایی داخل یخچال و کابینت ها قبل از اثاث کشی

برای کاهش حجم بار کامیون اسباب کشی منزل در اصفهان از چند روز قبل از اسباب کشی مواد غذایی نخرید. قبل از رفتن به خانه جدید بهتره مواد غذایی داخل کابینت ها و یخچال را مصرف کنید. از کار افتادن یخچال مواد غذایی موجود در آن ها را از بین میبرد.

  • چگونه می توانید اسباب کشی ساده ای را تجربه کنید ؟

آرام آرم داریم به فصل بهار نزدیک میشویم و بیشتر خانواده ها دراین فکرهستند که خانه شان را نو کنند. مالکان به دنبال خانه بزرگی هستند و مستاجران هم با اتمام قرارداد شان به فکر پیدا کردن منزل جدید هستند. ولی با این حال یکی از عضو جدا نشدنی برای منتقل شدن به منزل نو حمل اثاثیه منزل اصفهان است. اگرچه حمل اثاثیه کارآسانی نیست وبایدبرنامه دقیقی داشته باشیم اما بابکارگیری راهکارهای ساده حمل اثاثیه منزل در اصفهان ساده میشود. در صورتی که شما بخواهید حمل اثاثیه منزل خود را با شرکت  اصفهان باربری  داشته باشید ولی شاید بطور کل اسباب کشی در اصفهان  برای شما بسیار سخت و مشکل باشد. ما در این نوشتار نکاتی را میگوییم که شما با بکاربردن آن ها میتوانید اسباب کشی ساده ای داشته باشید.

  • اولین نکته اسباب کشی ساده این است که کارتن حمل اثاثیه مناسب داشته باشید

اولین گام در حمل اثاثیه منزل اصفهان بسته بندی لوازم می باشد گام اول برای بسته بندی یافتن کارتن خوب است. هرچه قطرکارتن حمل اثاثیه منزل در اصفهان زیادباشد ایمنی لوازم زیاد میشود به همین خاطرتلاش کنید تاکارتنهای باکیفیت راانتخاب کنید. کارتن اصفهان باربری در چندین سایز  ازمواد با کیفیت و سطح سفید خارجی و ۵ ورقه تشکیل شده وتولید میشود. کارتن کوچک (سایز کارتن موز)(طول پنجاه -عرض سی-ارتفاع سی و پنج) که مخصوص ظروف چینی و کتاب ها می باشند. کارتن های متوسط (طول شصت-عرض چهل-ارتفاع پنجاه) سانتی متری دارند و مناسب لوازمی مثل لوازم برقی و لوازم آشپزخانه هستند. کارتن های بزرگ (طول هفتاد-عرض پنجاه-ارتفاع چهل)سانتی متر دارند و برای لوازمی مثل قابلمه ها و ظرف های پلاستکی مناسب هستند. با توجه به شکل ۱ کارتن حمل اثاثیه شما می توانید چند نمونه کارتن مخصوص اسباب کشی را مشاهده کنید.

حمل اثاثیه منزل در اصفهان

شکل ۱ کارتن حمل اثاثیه

یکی دیگر از ترفند های اسباب کشی

  • قبل ازآغاز حمل اثاثیه منزل باید وسایل شکستنی رابسته بندی کنید

برای آغازبسته بندی لوازم توصیه میکنیم اول ظرفهای شکستنی رابسته بندی کنید تا ظروف حین حمل اثاثیه منزل اصفهان نشکنند. برای بسته بندی ظرف ها میتوان از روزنامه و پارچه استفاده کنید تا از آسیب دیدن ظرف ها جلوگیری شود. برای این که ازآسیب دیدن ظروف جلوگیری کنیدخوب است حوله های بزرگ راکنارکارتن های حمل اثاثیه منزل در اصفهان قراردهید. یک توصیه دیگر این است که روی کارتن ها نام شکستنی نوشته تا کارکنان اصفهان باربری آنها رابااحتیاط منتقل کنند. تا هر موقعی که به خانه نو خود رفتید هر چه سریع تر بتوانید وسایل را سر جای مناسب بچینید. توصیه دیگر برای جلوگیری از آسیب دیدن وسایل شکستنی این است که به صورت لایه لایه پارچه بین ظروف بگذارید.

یکی دیگر از ترفندهای اسباب کشی

  • برای ساده تر کردن اسباب کشی باید یک لیست کاری درست کنید

برای این که حین حمل اثاثیه منزل اصفهان گیج نشوید بهتراست فهرستی از کارهایی که باید انجام دهید درست کنید. میتوان برنامه ی دقیقی برای بسته بندی لوازم ایجادکنید تا فشارهای حمل اثاثیه منزل در اصفهان را دریک روزتجربه نکنید. اینکه ناگهان شروع به بسته بندی لوازم کنید خطای بزرگی است امکان دارد باعث صدمه دیدن یاگم شدن لوازم شود. بهتراست برگه وخودکاری برداشته و به اتاق ها بروید و لیستی ازلوازمی که میخواهید بسته بندی و منتقل کنید بنویسید. این لیست با امکاناتی که شرکت حمل اثاثیه اصفهان باربری در اختیارتان قرار می دهد میتواند برای شما بسیار سودمند باشد. این کاربسیاراهمیت دارد وبه آماده کردن خانه قبل ازاثاث کشی کمک بسیار زیادی به شما میکند بخصوص اگرمنزل شلوغ باشد.

یکی دیگر از ترفندهای اسباب کشی

  • لوازمی که شبیه به هم هستند را کنار هم بسته بندی نکنید

در حمل اثاثیه منزل اصفهان لوازمی که شبیه به هم هستندرابسته بندی نکنیدمثلا داروهارابالوازم کوچک آشپزخانه درون یک کارتن نگذارید. زیرا زمان بازکردن کارتن لوازم با هم مخلوط شده و موجب سردرگمی شما میشوند وجدا کردن آنها کار مشکلی میشود. برای محکم کردن لوازم می توان از پارچه ها‌ استفاده کنید تا لوازمحین حمل اثاثیه منزل در اصفهان سر نخورند. عالی ترین بسته‌ بندی موقعی است‌ که لوازم سرجای خود به وسیله لوازم دیگر پابرجا مانده ومانع افتادن آنها میشود. پس از پر کردن کارتن ها باید روی آن ها بنویسید که وسایل درون این کارتن برای چه کسی است. یا میتوانید نشانه ای رو کارتن های اصفهان باربری  گذاشته تا بدانید وسایل درون این کارتن ها برای چه کسی است. با توجه به شکل ۲ نحوه بسته بندی لوازم شکستنی شما می توانید با نحوه بسته بندی ظروف شکستنی آشنا شوید.

حمل اثاثیه منزل اصفهان

شکل ۲ نحوه بسته بندی لوازم شکستنی

یکی دیگر از ترفند های اسباب کشی

  • برای اطمینان یک بار دیگر بسته بندی خود را تست نمایید

پس از پایان کاراستراحت کنید سپس دوری درمنزل زده تامطمئن شوید وسیله ای حین حمل اثاثیه منزل اصفهان جانگذاشته باشید. گاهی اوقات نگاه دوباره انداختن به خانه امکان دارد مواردی را به یادشما بیاورد که شما آنها را فراموش کردید. و اگرشما چیزی راپیدا کردید آن را در داخل کارتن حمل اثاثیه منزل در اصفهان گذاشته و بسته بندی کنید. حتما دقت کنید که روی همه کارتن ها شکستنی یا غیر شکستنی بودن لوازم داخل آن و جای آن رابنویسید. برای‌همین میتوان ازماژیک های رنگی استفاده کنیدبه طورمثال رنگ سبز برای لوازم آشپزخانه قرمزبرای اتاق ها یاهرطوری که شما راحتید. کار دیگری که می توان انجام داد این است که کارتن های باربری اصفهان رابشمارید یا روی کارتن ها شماره بچسبانید حتما در برگه ای روبروی هر شماره بنویسید داخلش چه چیزهایی میباشد.

Rate this post
ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

باربری برون شهری


اتحادیه حمل اثاثیه منزل در اصفهان

اتحادیه حمل اثاثیه منزل در اصفهان

  اتحادیه حمل اثاثیه منزل در اصفهان اگر میخواهید اطلاعات کافی در ارتباط با اتحادیه حمل اثاثیه منزل در اصفهان داشته باشید با ما همراه باشید شرکت باربری در ...

هزینه و قیمت حمل اثاثیه منزل در اصفهان

هزینه و قیمت حمل اثاثیه منزل در اصفهان

  هزینه و قیمت حمل اثاثیه منزل در سال 1402 طبق اتحادیه اگر میخواهید هزینه  و قیمت حمل اثاثیه منزل در اصفهان خود را کاهش دهید به ادامه مطالب ...

10 نکته روز اسباب کشی

10 نکته روز اسباب کشی

  ۱۰ نکته مهم روز اسباب کشی  بزرگترین و بهترین شرکت باربری و حمل اثاثیه منزل در اصفهان با ۱۰نکته مهم روز اسباب کشی شما را به آرامش در ...

حمل و نقل در اصفهان

حمل و نقل در اصفهان

  حمل و نقل در اصفهان راه های حمل و نقل در اصفهان بصورت سریع و آسان را در این قسمت برایتان به اختصار توضیح میدهیم شرکت اصفهان باربری ...

ارتباط با ما


شماره تماس

09132654719

آدرس

اصفهان، خیابان بزرگمهر

پست الکترونیک

info@esfahanbarbari.ir
باربری اصفهان | 09132654719