• اصفهان ، خیابان بزرگمهر | اصفهان ، دروازه شیراز
باربری اصفهان | حمل اثاثیه منزل در اصفهان بار

تماس با ما

09132654719

تماس با مدیر

09138657679

جابجایی گل و گیاه در اسباب کشی

جابجایی گل و گیاه در اسباب کشی

جابجایی گل و گیاه در اسباب کشی

جابجایی و بسته بندی گل و گیاه در اسباب کشی

شرکت های باربری بسیاری در اصفهان وجود دارند.قیمت حمل بار اثاثیه هر کدام متفاوت است. اما کدامیک بسته بندی اثاثیه را اصولی انجام میدهند؟

هر گلدان و گیاهی پیچیدگی های خود را دارد و در اسباب کشی در اصفهان یا حمل بار برون شهری که زمان بیشتری را در راه هستید عملکرد متفاوتی را باید بلد باشید. در این مطلب شما را با نحوه بسته بندی و حمل گیاهان و گلدان ها در اسباب کشی آشنا خواهیم کرد.

گل و گیاه ها نیز زنده هستند, نفس میکشند و نیاز به مراقبت دارند. خصوصا اگر زمان حمل اثاثیه و اسباب کشی باشد. برای سالم رساندن گیاهان باید کمی دقت بیشتر در عملیات باربری داشته باشید.

فراموش نکنید در اسباب کشی های خارج از کشور, جا به جایی گیاهان قوانین خاص کشور ها متفاوت است. بنابراین قبل از جابه جایی به کشور مقصد قوانین را مطالعه کنید.

همچنین دومین نکته ای که باید در حمل گیاهان بدانید راهنمای شرایط رشد و تکثیر گیاه شماست.

جابجایی گل و گیاه در اسباب کشی و حمل اثاثیه منزل

 

توجه به شرایط رشد گیاه

شما ممکن است شرایط و آب و هوای خانه جدید را در نظر نگیرید و گیاه خود را به خانه جدید بیاورید. اما باید به شما بگوییم که هر گیاه شرایط منحصر به فرد خودش را دارد.

به عنوان مثال از خانه حیاط دار به یک خانه آپارتمانی نقل مکان میکنید, باید بدانید که گیاه شما مناسب رشد در فضای آپارتمانی است یا خیر؟

یا اگر از یک شهر با آب و هوای مرطوب به یک شهر در نواحی کویری میروید باید بدانید که خیلی از گیاهان در این تغییر آب و هوای از بین میروند.

در اسباب کشی با اصفهان باربری خیالتان راحت راحت راحت باشد آن ها در جابجایی و بسته بندی گل و گیاه شما در اسباب کشی بدرستی عمل میکنند

بسته بندی گل و گیاه در اسباب کشی

از آنجا که حمل گیاهان در یک کامیون به دلیل کمبود جریان هوا و نبود نور و آب ایده آل نیست و بسیار حساس است در لیست حمل بار بسیاری از شرکت های باربری قرار نگرفته است. اما چندین گزینه دیگر برای رساندن آنها به یک خانه جدید وجود دارد. اجمله بسته بندی آنها در وسیله نقلیه شخصی خود. در ادامه راهنمایی برای اینکار برایتان آورده ایم.

برای بسته بندی گیاهان در اسباب کشی چه چیز هایی نیاز داریم؟

  • جعبه های کوچک برای حمل یک گلدان
  • گلدان های پلاستیکی. میتوانید حین حمل اثاثیه گلدان های پلاستیکی را جایگزین گلدان های سفالی و شکستنی کنید.
  • فراموش نکنید که این کار را ۳ هفته قبل از اسباب کشی انجام دهید.
  • خاک گلدان استرلیزه
  • بسته بندی های حباب دار( اگر بخواهید چند گلدان را در یک جعبه بزرگ قرار دهید)
  • دستمال های حوله ای نم دار برای قلمه زنی (در صورت نیاز)

قبل از بسته بندی گیاهان در اسباب کشی چه کنیم؟

مراحل زیر را طی کنیدو بی شک گیاه شما بهتر با تغییرات کنار می آید و آسیبی نمیبیند.

۳ هفته قبل از اسباب کشی

تمامی گلدان های سفالی و گلی را با گلدان های پلاستیکی تعویض کنید.

۲ هفته قبل از اسباب کشی

گیاهان بزرگ را هرس کنید. هم از قسمت های مرده گیاه راحت میشوید و همچنین هرس کردن گیاه باعث جمع و جور شدن گیاهان برای حمل و نقل آسانتر میشود.

به علاوه بعد از جابه جایی گیاهان سال, پربرگ و جذابی خواهید داشت. سرخس ها, کاکتوس ها و آلوئورا را هرس نکنید.

یک هفته قبل از اسباب کشی

گیاهان خود را بررسی کنید که عاری از انواع حشرات و انگل باشند. اگر از حشره کش استفاده میکنید, حواستان به دستورالعمل ها باشد. حتما استفاده از سم مخصوص برای از بین بردن آفات را در این زمان انجام دهید.

دو روز قبل از اسباب کشی

از دیگر نکاتی که قبل از بسته بندی گیاهان در اسباب کشی باید به آن توجه کنید, آب دادن به آنهاست. دو روز قبل از اسباب کشی گیاهان خود را مثل همیشه آب بدهید. نه بیشتر و نه کمتر!

آب زیاد میتواند باعث یخ زدگی گیاه در سرما و یا رشد قارچ در هوای گرم شود.

روز اسباب کشی

صبح روز اسباب کشی یا شب قبل آن شروع به بسته بندی گیاهان کنید. سعی کنید تمامی جعبه های را به صورت قائم تنظیم کنید و روی آن بزرگ مشخص کنید. سوراخ های کوچکی بالای جعبه برای تهویه هوا ایجاد کنید.

کلام آخر

بسته بندی گیاهان در اسباب کشی بسیار کار حساسی است. چرا که آنها موجودات زنده هستند و اهمیت بسیار زیادی دارند. در آخر باید به شما بگوییم اگر تمامی مراحل اسباب کشی را طبق این مطلب انجام دادید ولی گیاه شما آسیب دید, شوکه نشوید و فقط چند روزی را به آداپته شدن گیاه خود به محیط جدید زمان بدهید.

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Rate this post
5/5 - (2 امتیاز)
ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

باربری برون شهری


اتحادیه حمل اثاثیه منزل در اصفهان

اتحادیه حمل اثاثیه منزل در اصفهان

  اتحادیه حمل اثاثیه منزل در اصفهان اگر میخواهید اطلاعات کافی در ارتباط با اتحادیه حمل اثاثیه منزل در اصفهان داشته باشید با ما همراه باشید شرکت باربری در ...

هزینه و قیمت حمل اثاثیه منزل در اصفهان

هزینه و قیمت حمل اثاثیه منزل در اصفهان

  هزینه و قیمت حمل اثاثیه منزل در سال 1402 طبق اتحادیه اگر میخواهید هزینه  و قیمت حمل اثاثیه منزل در اصفهان خود را کاهش دهید به ادامه مطالب ...

10 نکته روز اسباب کشی

10 نکته روز اسباب کشی

  ۱۰ نکته مهم روز اسباب کشی  بزرگترین و بهترین شرکت باربری و حمل اثاثیه منزل در اصفهان با ۱۰نکته مهم روز اسباب کشی شما را به آرامش در ...

حمل و نقل در اصفهان

حمل و نقل در اصفهان

  حمل و نقل در اصفهان راه های حمل و نقل در اصفهان بصورت سریع و آسان را در این قسمت برایتان به اختصار توضیح میدهیم شرکت اصفهان باربری ...

ارتباط با ما


شماره تماس

09132654719

آدرس

اصفهان، خیابان بزرگمهر

پست الکترونیک

info@esfahanbarbari.ir
باربری اصفهان | 09132654719