• اصفهان ، خیابان بزرگمهر | اصفهان ، دروازه شیراز
باربری اصفهان | حمل اثاثیه منزل در اصفهان بار

تماس با ما

09132654719

تماس با مدیر

09138657679

روش جابه جایی گاوصندوق ها

روش جابه جایی گاوصندوق ها

روش جابه جایی گاوصندوق ها

روش جابجایی و حمل گاوصندوق در اصفهان

روش بسته بندی و حمل و جابجایی گاوصندوق

امروزه در بیشتر منازل گاوصندوق دیده می شود.

گاوصندوق وسیله فلزی وبسیارسنگین است که جابجایی آن کارهرکسی نیست و نیاز به اصول و اطلاعاتی دراین زمینه دارد.

جابه جایی گاوصندوق همیشه یکی از دغدغه ها و مشکلات دارندگان آن بوده‌ است.

حمل اثاثیه منزل در اصفهان را به بهترین شکل ممکن انجام دهید با باربری اصفهان

حمل گاوصندوق در اصفهان بسیار خطرناک است و ممکن است در حین جابجایی برروی دست و پا شما افتاده و آسیب‌های جسمی جبران‌ناپذیری را برای شما به همراه داشته باشد.

بعضی از وسایل نظیرگاوصندوق به دلیل وزن آنها نیاز به مهارت خاصی برای جابجایی دارند.

حمل گاوصندوق در اصفهان توسط با تجربه ترین شرکت باربری اصفهان

اسنپ بار اصفهان با داشتن سالها تجربه در زمینه جابجایی وسایل سنگین و با استفاده از پیشرفته ترین ابزارها این کار را برای شما راحت کرده است .

افرادی که قصد اثاث کشی اصفهان دارند می توانند با این شرکت تماس بگیرند.

وزن بعضی از گاوصندوق ها به چندتن هم میرسدکه برای جابجایی آنها ازجرثقیل استفاده می شود.

اما جابه‌جایی گاوصندوق های خانگی با چرخ بار و با استفاده ازافراد مجرب به راحتی انجام می‌گیرد.

با چرخ بارمی‌توان گاوصندوق هایی تاوزن ۵۰۰ کیلوگرم را هم جابجا کرداما به ۴ یا ۵ نفرازافراد باتجربه دراین زمینه نیازاست .

 نکاتی در رابطه با جابه‌جایی و حمل گاوصندوق

جابجایی و حمل گاوصندوق در اصفهان

 

اولین قدم در حمل گاو صندوق حفظ امنیت آن است.  باربری اصفهان همیشه بهترین شرکت حمل اثاثیه منزل در اصفهان میباشد.

  • قبل از جابجایی گاوصندوق باید مشخصات دقیق آن نظیر وزن واندازه آن را بدانید چرا که جابجایی گاوصندوق ها با توجه به وزن واندازه آنها متفاوت است.

با داشتن وزن گاوصندوق متوجه خواهید شدکه به چند نفربرای جابجایی آن نیازاست.

  • قبل از جابجایی گاوصندوق از باز بودن مسیرخارج کردن آن مطمئن شوید و درصورت نیازدرب را از لولاها خارج کنید.
  • از تجهیزات لازم برای حمله گاوصندوق استفاده کنید.

این تجهیزات باربری را برای شما راحت ترکرده و خطرات ناشی ازحمل گاوصندوق راکاهش میدهد.

تجهیزات لازم برای حمل وسایل سنگین عبارتند از:

جک پالت – غلطک های فولادی – صفحات آلومینیومی – ماشین های مخصوص باربری – چرخ دستی

  • قبل از جابجایی گاوصندوق اشیا سنگین را از آن خارج کنید تا سبک تر شود.

اسباب کشی اصفهان

در این مقاله اطلاعاتی در زمینه حمل و جابجایی گاو صندوق در اختیار شما قرا دادیم.

برای باربری گاوصندوق در اصفهان با شرکت اسباب کشی اصفهان تماس بگیرید .

اسنپ بار اصفهان حمل و جابجایی اثاثیه بسیار بدبار و سنگین را برای شما سهل وآسان کرده است.

برای ارتباط با این شرکت و کسب اطلاعات بیشتر می توانید روی لینک کلیک کنید.

حمل گاوصندوق و اسباب کشی اثاثیه منزل در اصفهان

حمل گاوصندوق در خدمات جابجایی و اسباب کشی و حمل اثاثیه منزل در اصفهان یکی از مهمترین  و سخت ترین بخش اسباب کشی میباشد.

چرا که امروزه در بیشتری از شرکت های دولتی و یا خصوصی، هتل ها، بانک ها، موسسات، سازمان ها و حتی منزل بسیاری از افراد گاوصندوق وجود دارد. که زمان اسباب کشی و جابجایی وسایل و لوازم باید توسط کارگران اسباب کشی اصفهان به مقصد حمل شوند.

در حالت کلی دو نوع گاو صندوق داریم:

  • گاوصندوق های بزرگ
  • گاوصندوق های کوچک

هر یک از این دو نوع از راه های  خاص و مختلف منتقل و جابجا می شوند. جابجایی گاوصندوق های بزرگ و سنگین وزن با وزن بیشتر از ۱۲۰ کیلوگرم گاهاً برای کارگران به تنهایی ممکن نیست و در شرکت اسباب کشی منزل در اصفهان (اصفهان باربری ) با استفاده از حداقل دو یا چند نفر و گاهی با استفاده از ابزارها و لوازم مخصوص اقدام به حمل گاو صندوق انجام میشود.

اهمیت حمل گاوصندوق و حمل اثاثیه منزل در اصفهان

در حقیقت به علت اینکه امروزه بیشتر سازمان ها، شرکت و حتی افراد معمولی بخش زیاد یا تمام دارایی های ارزشمند خود (از قبیل: ارز، طلا و نقره، پول نقد، مدارک و…) را در گاوصندوق های بزرگ و یا کوچک قرار می دهند، بنابراین تامین امنیت آنها اهمیت زیادی در این میان دارد.

یکی از فواید حمل گاوصندوق با استفاده از بهترین شرکت اسباب کشی منزل در اصفهان ( باربری اصفهان  ) همین نکته است. در صورت رزرو خدمات این شرکت شما به آسانی تماشاگر انتقال و جابجایی گاوصندوق به مقصد توسط کارگران حرفه ای و مورد اعتماد آنها خواهید بود.

به خاطر داشته باشید که هر چقدر هم که قیمت و هزینه حمل گاو صندوق بالا باشد، باز هم به دلایل امنیتی ارزش آن را دارد و در آخر نه به شما و اطرافیان کوچکترین فشار و استرسی وارد می شود و هم اینکه کار به آسانی صورت می گیرد.

روش حمل گاوصندوق

گاهاً حمل گاوصندوق های کوچک و سبک براحتی توسط یک یا دو نفر صورت می گیرد. ولی در مجموعه هایی که گاوصندوق های بزرگ دارند، جهت حمل و جابجایی اثاثیه منزل اصفهان  آنها معمولا به چند کارگر حرفه ای و با تجربه نیاز است. به خصوص در فروشگاه ها و یا مراکز اداری و یا بانک ها.

در بیشتر کشورهای خارجی امروزه از وسیله Hand truck برای حمل گاوصندوق و وسایل سنگین استفاده می شود. این وسیله دارای انواع دو چرخ، چهار چرخ و حتی شش چرخ است که بسته به اینکه وزن و ابعاد گاوصندوق چقدر است، از هر یک از آنها استفاده می شود. ممکن است جهت جابجایی از پنج یا شش نفر استفاده شود.

مسلماً برای حمل و انتقال گاوصندوق های بزرگ بانک ها و یا خزانه کشورها بیشتر اوقات از جرثقیل استفاده می شود چرا که به دلیل سنگین بودن زیاد و ابعاد نسبتا بزرگ استفاده از وسایل و لوازم باربری کافی نیست.
شرکت اسباب کشی منزل در اصفهان (اصفهان باربری) در جهت آسایش حال مشتریان خود اقدام به حمل و جابجایی اثاثیه سنگین منزل در اصفهان انواع گاوصندوق ها در اسباب کشی شما می کند. کافی است با ما همراه باشید.

بسته بندی و جابجایی گاو صندوق قبل از حمل

برخی از وسایل بدلیل وزن و یا اندازه نیاز به مهارت تخصصی برای بسته بندی و جابجایی دارند .

با توجه به توضیحاتی که گفته شد احتمالا حدس زده اید که آن ها کدام وسایل هستند. درست است وسایلی مانند گاز، یخچال ساید، ماشین لباسشویی ، پیانو و … که علاوه بر دقت در حمل و انتقال نیاز به دقت خاص در زمان بسته بندی نیز دارند. این نوع بسته بندی ها از جمله تخصص های شرکت اسباب کشی منزل در اصفهان (اصفهان باربری) می باشد.

شاید برای شما هم اتفاق افتاده باشد که به منزل تازه نقل مکان کنید و با مشکل چگونگی انتقال و حمل و جابجایی گاوصندوق در اصفهان برخورد کرده باشید. یا در منزل خود خواسته باشید که این وسیله سنگین را از یک اتاق به اتاقی دیگر منتقل نمایید و به خوبی از عهده ان برنیامده باشید. اگر وزن آن کم باشد و اندازه آن کوچک باشد، با جمع کردن چند نفر از همسایه های خواهید توانست این کار را انجام دهید. اما حمل گاوصندوق بزرگتر بویژه در زمان اسباب کشی اگر در چندمین طبقه ساختمان نیز باشد، کار آسانی نیست و هر کسی به خوبی از عهده آن بر نمی آید.

قبل از حمل گاو صندوق

برای جابه جا کردن گاو صندوق نیاز به اطلاعاتی داریم. چون حمل آن کار هرکسی نیست و وزن آن به گونه ای است که هرکسی قادر به جابه جایی آن نخواهد بود و همچنین ممکن است بسیار خطرناک باشد.

تجربه و تخصص شرکت اسباب کشی در اصفهان (اصفهان باربری) در انتقال و حمل وسایل سنگین به کار خواهد آمد و با پیشرفته ترین ابزار ها این کار را برای شما انجام می دهد. با مشاورین ما تماس بگیرید و از تجربه ما بهره مند شوید.

۰۹۱۳۲۶۵۴۷۱۹-۰۹۱۳۸۶۵۷۶۷۹

حتما بخوانید:حمل اثاثیه منزل در اصفهان و نحوه بسته بندی چرخ خیاطی؟

 

امنیت

طبق کارایی گاو صندوق و اهمیت و هویت آن و به علت این که ممکن است مهمترین و ارزشمدترین دارایی های یک فرد در داخل گاو صندوق شخص باشد اولویت اول در باربری اصفهان باربری حفظ امنیت آن میباشد.

برای جابجا کردن گاو صندوق هایی با ابعاد کوچک دشوار نیست و با آموزش های ما می توانید به آسانی آن ها را جا بجا کنید اما اگر گاو صندوقی با ابعاد بزرگتر داشتید که وزن زیادی هم دارد جابجایی آن را به ما سپرده تا بدون مشکل و دردسر به سادگی گاو صندوق شما را به مکانی دیگر انتقال دهیم.

مشکل در جابجایی گاوصندوق در اصفهان

مسلماً تا این جا از خطرات جانی و صدمه دیدن در هنگام جا بجا کردن گاو صندوق با خبر شدید و متوجه ضرورت جابجایی اثاثیه منزل اصفهان توسط متخصصان ما شده اید. اما در بعضی موارد امکان دارد نیازی به خدمات شرکت اسباب کشی در اصفهان  نباشد، این موارد بیشتر در مورد گاوصندوق های کوچک صدق می کند:

جا به جا کردن گاو صندوق در یک اتاق به نقطه ای دیگر از همان اتاق

تغییر مکان گاو صندوق در محل کار یا منزل از اتاقی به اتاق دیگر

در صورتی در گذشته این کار را انجام داده اید و اطمینان کامل از این که بدون هیچ خطری می توانید آن را جا به جا کنید.

ممکن است بتوانید با کمک دوستان قابل اعتمادتان از پس جا به جایی گاو صندوق برآیید.

به هرحال موضوع جابجایی گاوصندوق در زمان باربری آنقدر پیچیده است که تقریبا باید گفت راه حل خانگی برای حمل آن وجود ندارد و حتما لازم است از افراد آموزش دیده و ابزار مخصوص استفاده گردد.

هزینه حمل و نقل گاوصندوق توسط باربری اصفهان باربری

هزینه حمل و نقل گاوصندوق به شرایط خاص بستگی دارد و برای افراد مختلف متفاوت است. شرایط خاص شامل: تعداد کارگران، وسیله نقلیه، تعداد طبقه ساختمان، وزن آن و… می باشد. اتوبارهای با اعتبار سعی می کنند تا با مناسب ترین هزینه بهترین خدمات را برای شما عزیزان ارائه دهند. به عنوان مثال هزینه حمل و نقل گاوصندوق در یک اتوبار معروف و معتبر به صورت زیر است:

در مراکز حمل و اسباب کشی بار با توجه به وزن گاوصندوق  تعداد کراگر مشخص می شود.

  1. نوع هتلی به دو کارگر آموزش دیده برای حمل و نقل نیاز دارد.
  2. نوع خانگی حداقل به سه کارگر ماهر نیاز دارد.
  3. نوع بانکی حداقل به شش الی هفت کارگر متبحر نیاز دارد

شاید به نظر برسد که هزینه باربری گاوصندوق و حمل آن زیاد است اما توجه داشته باشید، بدلیل خطرات و پیچیدگی های این کار، ممکن است بعدها مجبور شوید هزینه بیشتری بدلیل آسیب های جسمی یا آسیب به دیگر لوازم منزل، بپردازید.

5/5 - (10 امتیاز)

باربری برون شهری


اتحادیه حمل اثاثیه منزل در اصفهان

اتحادیه حمل اثاثیه منزل در اصفهان

  اتحادیه حمل اثاثیه منزل در اصفهان اگر میخواهید اطلاعات کافی در ارتباط با اتحادیه حمل اثاثیه منزل در اصفهان داشته باشید با ما همراه باشید شرکت باربری در ...

هزینه و قیمت حمل اثاثیه منزل در اصفهان

هزینه و قیمت حمل اثاثیه منزل در اصفهان

  هزینه و قیمت حمل اثاثیه منزل در سال 1402 طبق اتحادیه اگر میخواهید هزینه  و قیمت حمل اثاثیه منزل در اصفهان خود را کاهش دهید به ادامه مطالب ...

10 نکته روز اسباب کشی

10 نکته روز اسباب کشی

  ۱۰ نکته مهم روز اسباب کشی  بزرگترین و بهترین شرکت باربری و حمل اثاثیه منزل در اصفهان با ۱۰نکته مهم روز اسباب کشی شما را به آرامش در ...

حمل و نقل در اصفهان

حمل و نقل در اصفهان

  حمل و نقل در اصفهان راه های حمل و نقل در اصفهان بصورت سریع و آسان را در این قسمت برایتان به اختصار توضیح میدهیم شرکت اصفهان باربری ...

ارتباط با ما


شماره تماس

09132654719

آدرس

اصفهان، خیابان بزرگمهر

پست الکترونیک

info@esfahanbarbari.ir
باربری اصفهان | 09132654719