• اصفهان ، خیابان بزرگمهر | اصفهان ، دروازه شیراز
باربری اصفهان | حمل اثاثیه منزل در اصفهان بار

تماس با ما

09132654719

تماس با مدیر

09138657679

بسته بندی اثاثیه منزل در اسباب کشی

بسته بندی اثاثیه منزل در اسباب کشی

بسته بندی اثاثیه منزل در اسباب کشی

 

بسته بندی اثاثیه منزل در اسباب کشی توسط شرکت اصفهان باربری

  در اینجا قصد داریم به شما شهروندان عزیز آموزش بسته بندی وسایل منزل بصورت حرفه ای را بدهیم ولیکن شما دوستان میتوانید این کار را بدون دغدغه خاصی به شرکت باربری اصفهان محول نمایید.

شما عزیزان میتوانید از طریق اینستاگرام پیج ما را نیز دنبال نمایید

https://www.instagram.com/esfahan_barbari99

۰۹۱۳۲۶۵۴۷۱۹

۰۹۱۳۸۶۵۷۶۷۹

 آموزش نحوه بسته بندی اثاثیه منزل در اسباب کشی، می توانید با کاربرد کارتن بسته بندی اسباب کشی وسایل و اثاث خود را بدون دغدغه و دردسر و نگرانی بابت آسیب دیدن و گم شدن آنها از جایی به جای دیگر نقل مکان کنید؛ برای اینکه خیالی آسوده تر بابت بسته بندی وسایل برای اسباب کشی داشته باشید بهتر است؛ با شرکت‌هایی که در این حوزه خدمات دارند، در ارتباط بوده و با استعلام هزینه بسته بندی لوازم منزل؛ این امر مهم را به آنها سپرده و با خاطری جمع اسباب کشی کنید.

بسته بندی اثاثیه منزل اسباب کشی

آموزش بسته بندی اثاثیه منزل در اسباب کشی اصفهان

بیشتر افراد تمایل دارند خود وظیفه بسته بندی وسایل برای اسباب کشی را بر عهده بگیرند؛

برای آموزش بسته بندی وسایل برای اسباب کشی به بیان چند نکته در این قسمت می پردازیم. نحوه بسته بندی اثاث کشی در این حالت به وسایلی که باید بسته بندی شود بستگی دارد.

برای بسته بندی وسایل شکستنی مثل لیوان؛ بشقاب که در اثر برخورد بهم در کارتن ممکن است، آسیب ببینند ، ابتدا کارتن های محکم و همین طور نایلون های حباب دار تهیه کرده و وسایل را بطور کامل در نایلون های حباب دار یا کاغد بپیچید؛ ته کارتن را با یک حوله نرم پوشانده و حال لیوان‌ها را بطور عمودی در کنار هم و بشقاب‌ها را روی همان با در نظر گرفتن یک پلاستیک حباب دار در بین شان در کارتن بچینید. بعد از بسته بندی حتما لیست وسایل را روی کارتن بنویسید.

سعی کنید به دلیل استفاده از جوهر چاپ در روزنامه ها برای بسته بندی وسایل آشپزخانه کمتر از آن ها استفاده نمایید. برای جابجای وسایل منزل که هنری و خاص هستند، مثل آباژور، قاب عکس و یا وسایل دیگر در بسته بندی حتما دقت نمایید، زیرا این وسایل در کارتن حوله نرم یا پلاستیک حباب دار قرار داده و دور تا دور آن را نیز با لوازم محافظتی مثل حوله و … بپوشانید.

اموزش بسته بندی اثاثیه منزل در اسباب کشی

از دو مورد مثال زده شده در این قسمت می توان این برداشت را داشت؛ که در آموزش بسته بندی اثاث کشی اصلی ترین عملکرد؛ بعد از مشخص شدن جنس وسیله؛ نحوه چیدمان و انتخاب کارتن مناسب و همین طور کاربرد وسایل محافظتی مثل پارچه های مناسب و پلاستیک حباب‌دار می‌باشد.

نحوه بسته بندی وسایل برای اسباب کشی

نحوه بسته بندی وسایل برای اثاث کشی،از نکات مهم در بسته بندی لوازم و عدم ایجاد سر درگمی در هنگام نقل مکان و چیدمان منزل می‌باشد، نحوه بسته بندی و تفکیک مواد شوینده، آتش زا، کتاب، لوازم شکستنی و گرانبها و همین طور لوازم بزرگ و اساسی در هنگام اثاث کشی منزل؛ از اصول مهم در نحوه بسته بندی وسایل برای اسباب کشی است.برای مشاهده اصول بسته بندی لوازم مهم پر کاربرد منزل در ادامه متن با ما همراه باشید.

نحوه بسته بندی وسایل برای اسباب کشی

طریقه بسته بندی صحیح وسایل برای اسباب کشی

طریقه بسته بندی وسایل برای اسباب کشی بر اساس وسایل منزل و همین طور مسافتی که، طی می‌شود؛ متغییر است. برای مسافت های دور بهتر است، کارتن‌های اسباب کشی خیلی بادوام و چسب پهن محکم را در دسترس داشته باشید، اصولی ترین طریقه بسته بندی وسایل برای اسباب کشی با در نظر گرفتن نحوه چیدمان صحیح و بسته بندی متناسب وسایل برای حمل و همین طور لیست برداری از وسایل موجود در هر کارتن و استفاده از پوشش های محافظتی مناسب برای وسایل می‌باشد.

طریقه بسته بندی وسایل برای اسباب کشی

کارتن مناسب بسته بندی اسباب کشی

امروزه تولید کارتن‌های بسته بندی اسباب کشی؛ در سایز‌های مختلف و کاربرد‌های متنوع و دسته بندی شده بر اساس نوع وسایل قابل حمل، کار بسته بندی وسایل را آسان تر و خیال افراد را از آسیب رسیدن به وسایلشان آسوده کرده است. شرکت های زیادی امروزه در تولید و توزیع کارتن بسته بندی اسباب کشی فعالیت دارند.

کارتن بسته بندی اسباب کشی

آموزش بسته بندی وسایل و اثاث منزل

در ابتدای این مطلببصورت مفصل نحوه بسته بندی وسایل برای اسباب کشی و طریقه بسته بندی وسایل برای اسباب کشی را در قالب اموزش بسته بندی وسایل برای اسباب کشی صحبت کردیم؛ در این قسمت برای تک تک وسایل شاخص در اسباب کشی آموزش بسته بندی را ارائه می دهیم.

آموزش اثاث کشی در منزل

نحوه بسته بندی انواع یخچال در اسباب کشی توسط اصفهان باربری

مهمترین نکته برای نحوه بسته بندی یخچال در اسباب کشی این است، که ابتدا یخچال را کاملا بشویید، برفک ها و یخ های یخچال را کاملا از بین ببرید و قفسه های یخچال را تمیز کنید، زیرا مواردی پیش آمده که به دلیل خالی نکردن یخ ها در طول مسیر تمام یخ ها آب شدند و باعث خیس شدن دیگر وسایل شده اند. پس حتما مطمئن شوید که یخچال و فریزر تان برفک نداشته و کاملا خشک و تمیز باشد.

  • کلیه قطعات متحرک درون یخچال شامل جا تخم مرغی، قفسه ها، جا میوه ای، درب فریزر و قفسه های داخل فریزر را برداشته و یا با چسب پهن کاغذی محکم کنید.
  • کابل برق یخچال را جمع کنید و با چسب به بدنه یخچال وصل کنید.
  • حتما درب یخچال و فریزر را چسب بزنید تا در حال جابجایی باز نشوند.
  • دور تا دور یخچال را با فوم ضربه گیر و یا بابل رپ برای جلوگیری از آسیب دیدگی بطور محکم بسته بندی کنید.

 

نحوه بسته بندی یخچال در اسباب کشی

نحوه بسته بندی تلویزیون یا ال سی دی در اسباب کشی اصفهان

اگر جعبه فابریک تلوزیون خود را نگه داشته اید، حتما می‌بایست در کارتن مخصوص خود، آن را بسته بندی کنید و حتما در اطراف تلویزیون کائوچوهای مخصوص خود را قرار دهید، یا با استفاده از یونولیت یا پلاستیک حباب دار مخصوص بسته بندی آن را خوب بپوشانید و در آنرا محکم چسب بزنید، همچنین سیم های رابط و کابل های مربوط به تلویزیون را در همان جعبه جا بدهید تا در شلوغی اسباب کشی گم نشوند.


نحوه بسته بندی تلویزیون یا ال سی دی در اسباب کشی

نحوه بسته بندی لباسشویی در اسباب کشی

نکته مهم در بسته بندی وسایل برای اسباب کشی در اینجا این است که؛ ترجیا این وسایل را با کارتن یا پلاستیک بسته بندی نکنید، زیرا این وسایل در طی حمل توسط کارگران با پتو پیچیده می‌گردند و اگر لباسشویی اتوماتیک باشد، حتما باید قبل از جابجایی پیچ‌های ویژه ی حمل و نقل که محل آن پشت لباسشویی قرار دارد، را محکم ببندید، لوله های آب گرم و سرد ماشین لباس شویی را اگر قابلیت جدا شدن دارند جدا کنید و یا با چسب به بدنه ماشین بچسبانید، فراموش نکنید که شلنگ ماشین لباسشویی را هم جدا کنید و حتما کابل برق را جمع کنید.

نحوه بسته بندی لباس شویی برای اسباب کشی

 

نحوه بسته بندی اثاثیه منزل و وسایل شکستنی در اسباب کشی

بسته بندی لوازم شکستنی و یا ظروف چینی از دلهره آورترین بخش های جمع آوری اسباب کشی می‌باشند؛ زیرا احتمال شکستن و آسیب دیدن آنها خیلی زیاد است، پس برای جمع کردن آنها دقت لازم را داشته باشید. بهترین روش استفاده از محافظ های حباب دار است. پس برای بسته بندی وسایل شکستنی و ظروف چینی، آنها را در محافظ های حباب دار بپیچید و در کارتن بسته بندی اسباب کشی محکمی که تحمل وزن آنها را داشته باشد قرار دهید. مهمترین نکته اینکه حتما کف کارتن های ظروف چینی را ضربه گیر قرار دهید تا در هنگام ضربه و زمین خوردن آسیبی به آن ها وارد نشود و زیر کارتن ها را با چسب های مخصوص و بزرگ محکم کنید و در آخر اینکه اگر کارتن ها سنگین هستند می‌توانید با طناب محکم کنید.

نحوه بسته بندی وسایل شکستنی برای اسباب کشی

نحوه بسته بندی مبلمان در اسباب کشی

در هنگام جابجایی اگر مبلمان شما دارای روکش هستند روی مبل ها قرار دهید، در غیر اینصورت اصول بسته بندی اثاثیه منزل در اسباب کشی این گونه ایجاب می‌کند که برای جلوگیری از هر گونه صدمه ای به رنگ یا چوب صندلی ها، مبلمان و برخورد به دیوار آن ها را با نایلون های پلاستیکی حباب دار مخصوص اسباب کشی بسته بندی کنید.

نحوه بسته بندی مبل برای اسباب کشی

بسته بندی رختخواب در اسباب کشی اصفهان

برای حمل راحت و عدم آسیب رسانی به رختخواب انواع کاور مخصوص حمل رختخواب تولید و قابل استفاده برای بسته بندی اثاثیه منزل در اسباب کشی است.

بسته بندی رختخواب در اسباب کشی

بسته بندی وسایل برای اسباب کشی در شهرهای مختلف مثل بسته بندی وسایل برای اسباب کشی شیراز، تهران، اصفهان، کرج و … هر کدام می تواند براساس مسافت و متناسب با باربری و اتوبار برای حمل وسایل و استفاده از کارگر برای بسته بندی وسایل می توان هزینه‌های متفاوتی را داشته باشد.

اصول اسباب کشی منزل در اصفهان

  •  تجهیزات بسته بندی برای اسباب کشی و لوازم بسته بندی برای اسباب کشی به شما کمک می‌کند تا در کمترین زمان ممکن اثاثیه خود را بسته بندی کنید از جمله، کارتن حمل بار ۵ لایه برای اسباب کشی، رگال لباس، کارتن رگال دار برای بسته بندی لباس، باکس مخصوص حمل مواد غذایی یخ زده و… .
  •  وسایل چوبی دارای گوشه های زاویه دار مانند میزها که بیشتر در معرض صدمه قرار می‌گیرند، را با پلاستیک حباب دار و یا حتی پلاستیک ساده یا روزنامه بپوشانید.
  • قبل از بسته بندی و جمع آوری وسایل حتما از محکم و سالم بودن جعبه های آنها اطمینان حاصل کنید.
  • بسته بندی وسایل شکستنی از حساسیت زیادی برخوردار است، پس هرچقدر در بسته بندی لوازم شکستنی بیشتر دقت کنید، اجناس خود را سالم تر تحویل خواهید گرفت.
  • در آخر اینکه پس از بسته بندی روی هر یک از جعبه ها یک برچسب نوشته و در صورتی که وسایل داخل آن شکستنی باشد می‌توانید با ماژیک قرمز روی کارتن ها بنویسید، ”مواظب باشید شکستنی است” این کار می‌تواند در حفظ و نگهداری از وسایل حساس شما بسیار تاثیر گذار باشد.

اصول اسباب کشی منزل و نکات مهم در اسباب کشی وسایل منزل

در آخر می توان گفت توجه به نحوه بسته بندی اثاثیه منزل در اسباب کشی یک روش اصولی برای راحتی نقل مکان است و علاوه بر این نظم ایجاد شده در بسته بندی وسایل و کارتن حامل لوازم منزل در آسانی چیدمان خانه شما اثر مطلوب دارد.

بسته بندی اثاثیه منزل در اصفهان

بعضی از افراد هستند که ترجیح می خودشان فعالیت های بسته بندی وسایل را انجام دهند چون باعث می شود از افزایش هزینه ها جلوگیری کنند ولی با دریافت خدمات نیروهای شرکت اسباب کشی اصفهان می تواند به شما کمک کند تا در زمان خود صرفه جویی کنید و این افراد با کسب تجربه در این زمینه باعث می شوند تا بهترین بسته بندی را به شما ارائه دهند .

شرکت های اسباب کشی در اصفهان با سال ها تجربه در این زمینه و بسته بندی تجهیزات حمل و نقل به شکل مناسبی عمل می کنند و به صورت کارآمد و بهینه فرایند جابجایی شما را آسانتر کی کنند .

اگر هنوز هم اصرار دارید این کار را خودتان انجام دهید بهتر است از روش های موثر برای انجام اینکار آگاه باشید .

کارتن ها و مواد خاصی برای بسته بندی وجود دارد که در روش های حمل و نقل اثاثیه منزل به کار می آید .

انواع روش های بسته بندی اثاثیه منزل در اسباب کشی اصفهان :

انواع روش های بسته بندی در حمل و نقل اثاثیه شامل موارد زیر است :

۱ – کارتن های مقوایی سه لایه

۲ – جعبه های تخصصی

۳ – استفاده از بسته بندی کاغذی

۴ – پلاستیک های حبابی

۵ – استفاده از پلاستیک

۶ – نوارهای بسته بندی

۷ – برچسب زدن

۱ – کارتن های مقوایی سه لایه :

عمانطور که می دانید مقوا یکی از عملی ترین ماده های بسته بندی در هنگام جابه جایی و حمل و نقل اثاثیه منزل است و نسبت به سایر گزینه ها بسیار ارزان و مقرون به صرفه هستند . در بعضی از مواقع می توانید با تهیه آن ها از فروشگاه های فروش محصولات غذایی و سوپرمارکت ها که به آن نیاز ندارند به صورت رایگان تهیه کنید.

۲ – جعبه های تخصصی :

از جعبه های تخصصی برای قرار گرفتن محصولاتی مثل آینه ، ظروف شکستنی ، آثار هنری به کار گرفته می شوند . و برای یک نوع خاص اختصاص داده شده اند . این نوع جعبه ها از مقوای قوی و یا انواع پلاستیک فشرده شده ساخته شده اند . ویژگی این جعبه این است که حمل مواد ظریف را بدون آسیب دیدن فراهم می کند .

۳ – استفاده از بسته بندی کاغذی :

یکی دیگر از گزینه های بسته بندی در هنگام اسباب کشی پیچیدن وسایل ظریف و ظروف شکستنی مانند شیشه ، چینی ، سرامیک و انواع آن با استفاده از روزنامه های باطله و کاغذ است . باعث می شود قبل از قرار دادن آن ها در کارتن ها و جمدان های بزرگ از شرایط محافظتی آن اطمینان حاصل کنید و موجب وارد شدن ضربه و شکستن وسایل می شود .

۴ – پلاستیک های حبابی :

بهترین گزینه در زمان بسته بندی و حمل و نقل وسایل استفاده از ضربه گیرهای حبابی هستند . با داشتن لایه های کافی از این ماده بسته بندی می توانید اثاثیه خود را از آسیب پذیرترین عوامل محافظت کنید با استفاده از این پلاستیک ها هیچ گونه خراش و یا ترک بر روی اشیا و لوازم منزل شما ایجاد نخواهد شد . انواع مختلفی از ضربه گیر های حبابی با اندازه های مختلف و ضخامت های متفاوتی در بازار وجود دارد .

۵ – استفاده از پلاستیک :

بسیاری از افراد در روش جابجایی با بسته بندی پلاستیکی آشنا هستند . یکی از گزینه ها سلفون است که می تواند برای بسته بندی مواد قابل حمل مثل مواد غذایی و پوشش ظروف مورد استفاده قرار گیرد و یا می توانید برای پیچیدن پایه های مبل از این ماده استفاده کنید .

و یا می توانید از سلفون برای جلوگیری از رطوبت ، گرد و غبار و یا عوامل محیطی استفاده کرد

۶ – نوارهای بسته بندی :

یک فرایند که یک ماده تقویت کننده هم هست استفاده از نوارهای بسته بندی می باشد می توانید در اطراف و یا بخش های زیرین کارتن ها اضافه شوند تا به کمتر شدن این جعبه ها کمک کند این مسئله به ایجاد تفاوت بین بسته بندی موفقیت آمیز و یا فرایندی که منجر به شکست می شود ، کمک خواهد کرد .

دیوارهای بسته بندی برای بستن و تقویت جعبه ها انواع مختلفی دارد که ممکن است با هزینه های زیادی در بازار وجود داشته باشد و هر چه قدر نوارهای با کیفیت پایین و مقاومت و چسبندگی کم نیز وجود دارد که نه تنها به شما کمک نمی کند بلکه ممکن است باعث افزایش دردسر شما شوند .

۷ – برچسب زدن :

یک فعالیت بسیار مفید برچسب گذاری کارتن ها است که می تواند تا حد قابل توجهی به کاهش چالش های شما در زمان حمل و نقل اثاثیه منزل کمک کند . می تواند در هنگام چیدن لوازم خانه در ماشین های حمل بار و سپس تخلیه آن ها در زمان خود را تا حد قابل توجهی صرفه جویی کنید .

بسته بندی تضمینی

یکی از دغدغه های اصلی افرادی که قصد جابجایی اثاثیه منزل خود را دارند نحوه بسته بندی است.بسته بندی صحیح از چهار جهت حائز اهمیت است:
۱- بسته بندی اثاثیه منزل و لوازم بصورت صحیح باعث راحتی و افزایش سرعت حمل و جابجایی آنها می شود.
۲-بسته بندی صحیح از وارد شدن خسارت در هنگام جابجایی جلوگیری میکند
۳- وقتی بسته بندی لوازم بصورت حرفه ایی و استاندارد انجام شود جای کمتری می گیرد و در نتیجه از خودروهایی حمل بار کوچکتری استفاده می شود که تاثیر مستقیم در پائین آمدن هزینه بار می شود.
۴- وقتی وسایل شما خوب بسته بندی شده باشه بعد از یک اثاث کشی و داشتن خستگی ، دیگه نیازی به گشتن دنبال وسایل نیست و به راحتی می توان هر وسیله ایی را پیدا نمود.
باربری اصفهان با سالها تجربه در ارائه خدمات اسباب کشی منازل آماده ارائه خدمات حرفه ای خود جهت بسته بندی اثاثیه منزل و وسایل اداره و شرکت ها و کارخانه ها است.

می توانید جهت بسته بندی صحیح لوازم لوکس و خاص خود مانند پیانو ، یخچال های ساید و اشیاء عتیقه و قیمتی خود که نیاز به مهارت و دقت خاصی دارد از خدمات بسته بندی و جابجایی و حتی چیدن وسایل به همراه تضمین و گارانتی ( خدمات VIP ) باربری اصفهان استفاده نمایید و سرعت و کیفیت در باربری را نجربه نمایید.

اصفهان باربری خیال شما را از اضطراب و استرس های طبیعی مربوط به اسباب کشی و خستگی های ناشی از بسته بندی و جابجایی اثاثیه منزل آسوده خواهد کرد.

بسته بندی لوازم اداری:
بسته بندی اصولی و دقیق اثاثیه برای ادارات و شرکت ها از عوامل مهمی است که به سبب آن بتوانیم یک اسباب کشی راحت و مناسب داشته باشیم.البته چنانچه اینکار به صورت غیر اصولی انجام گیرد ممکن است عکس این ماجرا هم پیش بیاید و دچار مشکلات زیادی در این بین شویم.بسته بندی لوازم شرکت ها ممکن است در نگاه اول ساده تر از بسته بندی اثاث منزل به نظر برسد اما در حقیقت این گونه نیست و فاکتورهای زیادی را باید برای این کار در نظر گرفت.

از جمله نکات مهم در بسته بندی لوازم اداری و شرکت ها انتخاب روش است.اینکه همه لوازم هر اتاق در جعبه یا جعبه های خاص قرار گیرد یا اینکه روش بسته بندی بر اساس نوع لوازم باشد و لوازم مشابه را در کنار هم قرار دهیم.ضمنا به دلیل حجیم بودن، انتخاب نوع کارتن و جعبه ها نیز بسیار حائز اهمیت.

نحوه علامت گذاری جعبه ها جهت چینش سریعتر و بارگیری راحت تر نیز از جمله مواردی است که باید هنگام بسته بندی وسایل اداری در نظر گرفت و تا حد امکان از اتلاف وقت جلوگیری نمود.

حمل بار در اصفهان،اثاث کشی در اصفهان،باربری در اصفهان،باربری اصفهان،بسته بندی تضمینی،بسته بندی تضمینی،بسته بندی تضمینی،بسته بندی تضمینی،اثاث کشی در اصفهان،اثاث کشی در اصفهان،اثاث کشی در اصفهان،باربری اصفهان

اهمیت بسته بندی اثاثیه منزل در اسباب کشی

اسباب کشی کار سخت و طاقت فرسایی است که ممکن است برای هرکس پیش بیاید. حال اسباب کشی و جابجایی وسایل ممکن است مربوط به منزل خودتان باشد یا منزل دوستتان یا خانواده و یا محل کارتان،فرقی نمیکند.اگر شما با اصول و نکات مربوط به اثاث کشی اصفهان آشنا باشید،از سختی کار کمی کاسته میشود.

البته برخی از افراد به دلیل مشغله های زیاد و نداشتن وقت کافی و یا به دلایل دیگر ، اسباب کشی منزل و یا محل کارشان را به شرکت باربری اصفهان واگذار میکنند.با وجود شرکت های متعدد باربری در شهرهای مختلف ، اسباب کشی کار بسیار راحت و بی دردسری شده است.

اما اگر میخواهید تمام مراحل اثاث کشی را خودتان انجام دهید ، بایداصول و نکات مربوط به آن را بدانید.

شرکت باربری اصفهان در ادامه قصد دارد در مورد یکی از مهمترین مراحل اسباب کشی اصفهان یعنی مرحله بسته بندی وسایل اطلاعاتی را در اختیار علاقمندان به این موضوع قرار دهد.

اگر مایل به کسب اطلاعات در این زمینه هستید ما را تا پایان همراهی کنید.

بسته بندی وسایل در اثاث کشی

بسته بندی وسایل در اثاث کشی اهمیت زیادی دارد.

با بسته بندی کردن وسایل منزل و یا محل کارتان بصورت اصولی و صحیح،جابجایی آنها راحت تر خواهد بود،چراکه بلند کردن وسایل بسته بندی شده خیلی راحت تر از وسایل بدون بسته بندی است.

وقتی وسایل بسته بندی میشوند،در حین جابجایی و حمل و نقل آسیب کمتری به آنها وارد خواهد شد که در این میان بسته بندی وسایل شکستنی از اهمیت ویژه ای برخوردار است.

اگر وسایل شکستنی بصورت اصولی و صحیح و مطابق با استانداردها بسته بندی شوند،دیگر هیچ گونه نگرانی بابت جابجایی و حمل و نقل آنها حتی در مسافت های طولانی وجود نخواهد داشت.

با بسته بندی وسایل قبل از شروع اثاث کشی،از هرج و مرج و گم شدن وسایل تا حدودی جلوگیری میشود.

دقت داشته باشید که زمان قرار دادن وسایل در کارتن های مخصوص بسته بندی ، محتویات داخل کارتن ها را روی آنها بنویسید.با اینکار زمان جابجایی ، وسایلی که باید با احتیاط بیشتری جابجا شوند،شناخته شده و جابجایی و حمل آنها با دقت بیشتری انجام میشود.بعلاوه با نوشتن محتویات روی کارتن ها ، بعد از انتقال وسایل به مکان جدید،هر کارتن در قسمت مخصوص خود قرار داده شده و اینگونه از هرج و مرج جلوگیری شده و چیدن وسایل در منزل جدید با سرعت بالاتری انجام میشود.

بسته بندی وسایل شکستنی

البته بسته بندی فقط شامل بسته بندی وسایل ریز و شکستنی نیست.تمام اقلام موجود در خانه شامل مبلمان ، وسایل برقی ، لباس ، رختخواب ، میز نهار خوری ، آینه و غیره را میتوان بسته بندی کرد.

برای بسته بندی وسایل خود چه اداری و چه وسایل منزل می توانید از خدمات اسباب کشی منزل اصفهان استفاده کنید.

اما آیا میدانید برای بسته بندی وسایل منزل و یا ادارات ، چه وسایل و تجهیزاتی موردنیاز است.

  • فوم ضربه گیر برای بسته بندی کردن وسایل شکستنی و وسایل چوبی
  • طناب و یا نخ های مستحکم برای بستن درب کارتن جهت جلوگیری از باز شدن آنها در حین جابجایی
  • چسب جهت بستن درب کارتن ها
  • نایلون حبابدار برای بسته بندی کردن وسایل حساس و شکستنی ، تابلوهای دیواری ، وسایل برقی و غیره
  • کارتن های مخصوص در سایزهای مختلف با مقاومت و استحکام و کیفیت بالا
  • ماژیک برای نوشتن محتویات روی کارتن و برچسب

     

    در باربری اصفهان باربری  بسته بندی و حمل اثاثیه منزل در اصفهان را تخصص خود میدانیم

    بسته بندی اثاثیه منزل: در اوایل فصل بهار تا اواخر فصل پاییز هر سال که به فصل اسباب کشی معروف است، خانواده هایی که قصد جابه جایی و تغییر منزل را دارند علاوه بر دغدغه ی پیدا کردن خانه ی جدید، مسئله بزرگ تری هم وجود دارد و آن بسته بندی و حمل اثاثیه منزل است که به تبع بسته بندی حرفه ای وسایل یک اسباب کشی دلنشین را به ارمغان خواهد آورد. اگر بخواهیم در نگاه اول به این مسئل بپردازیم یک امر ساده به همراه فعالیت و قوای جسمی نامانوس می باشد اما این کار نیازمند به یک برنامه ریزی دقیق می باشد. در این حین بسته بندی اثاثیه برای یک انجام یک اسباب کشی سالم و بدون درد سر از اهمیت ویژه ای برخورد است. اگر قصد دارید خودتان اسباب کشی و بسته بندی اسباب منزلتان را انجام دهید به شما پیشنهاد می کنیم مطالب و نکاتی که در ادامه بیان خواهد شد را مطالعه بفرمایید.
    اگر به دنبال یک شرکت معتبر و متخصص در زمینه بسته بندی و حمل اثاثیه منزل در اصفهان هستید شرکت باربری اصفهان باربری بهترین انتخاب شما می باشد. این شرکت با سابقه درخشان خود در این زمینه همواره رضایت همشهریان عزیز اصفهانی را مد نظر قرار داده و آماده خدمت رسانی در زمینه بسته بندی و حمل اثاثیه منزل در اصفهان در هر نقطه از شهر می باشد تا بیش از پیش رضایت شما را به دست آورد.

     

    نحوه بسته بندی اثاثیه منزل در باربری اصفهان باربری

    بسته بندی اثاثیه منزل از اولین مراحل اسباب کشی می باشد. اگر این کار یعنی بسته بندی اثاثیه منزل به درستی و به صورت حرفه ای صورت بگیرد قطعاً در زمان اسباب کشی، شما بدون هیچ گونه مشکل و هیچ دردسری وسایل را به مقصد مورد نظرتان خواهید رساند. به هر حال افراد مسلما دوست ندارند که اسباب و وسایل منزلشان به هنگام بسته بندی آسیب ببیند و یا حتی گم بشوند.در اینجاست که اهمیت بسته بندی لوازم و وسایل و همین طور سالم رسیدن بار به محل مورد نظر مشخص خواهد شد.
    شرکت باربری اصفهان در طول سال های گذشته توانسته است که در زمینه اسباب کشی به خصوص بسته بندی و حمل اثاثیه منزل در اصفهان بسیار موفق عمل کند و به پاس همراهی شما همشریان عزیز، انتظارات مشتریان را برآورده کرده است. از این جهت باربری اصفهان آماده خدمات رسانی تخصصی در زمینه بسته بندی و حمل اثاثیه منزل در اصفهان می باشد تا این زحمت را به خود ندهید و مجبور نشوید بسته بندی اثاثیه منزلتان را با وجود دغدغه های دیگر و مشغله های روزمره، انجام دهید. چراکه بسته بندی وسایل منزل مانند دیگر کارها تخصص دارد و فرد باید تخصص کافی در این زمینه داشته باشد تا به بهترین روش ممکن بسته بندی اثاثیه منزل انجام پذیرد.
    شیوه بسته بندی و حمل اثاثیه منزل برای جابه جایی و حمل ونقل آن بستگی به نوع بار و اثاثیه منزل شما دارد و از این باب متفاوت است اما برای اینکه بسته بندی اثاثیه منزل انجام شود، بهتر است که کار را به دست افراد یا گروهی که در این زمینه تخصص کافی برای بسته بندی اثاثیه منزل دارند بسپارید تا هم به سبکی درست انجام دهند و همچنین تجربه کافی را دارا هستند و درصد احتمال اسیب دیدگی اثاثیه را کاهش خواهند داد. این کار برای افرادی که برای اولین بار است اسباب کشی منزل خود را انجام میدهند به دلیل اینکه به روی وسایل خود حساسیت بیشتری دارند حائز اهمیت است. شرکت باربری اصفهان باربری با داشتن سابقه ای درخشان به لطف همراهی مشتریان محترم، در زمینه بسته بندی و حمل اثاثیه منزل در اصفهان آماده است نیروی خدماتی متخصص خود را به صورت حرفه ای و بیست و چهار ساعته به محل شما اعزام کند تا یک اسباب کشی حرفه ای را برای شما به ارمغان بیاورند. با ما همراه باشید تا بسته بندی اثاثیه برای اسباب کشی را به شما بیاموزیم.

5/5 - (10 امتیاز)

باربری برون شهری


اتحادیه حمل اثاثیه منزل در اصفهان

اتحادیه حمل اثاثیه منزل در اصفهان

  اتحادیه حمل اثاثیه منزل در اصفهان اگر میخواهید اطلاعات کافی در ارتباط با اتحادیه حمل اثاثیه منزل در اصفهان داشته باشید با ما همراه باشید شرکت باربری در ...

هزینه و قیمت حمل اثاثیه منزل در اصفهان

هزینه و قیمت حمل اثاثیه منزل در اصفهان

  هزینه و قیمت حمل اثاثیه منزل در سال 1402 طبق اتحادیه اگر میخواهید هزینه  و قیمت حمل اثاثیه منزل در اصفهان خود را کاهش دهید به ادامه مطالب ...

10 نکته روز اسباب کشی

10 نکته روز اسباب کشی

  ۱۰ نکته مهم روز اسباب کشی  بزرگترین و بهترین شرکت باربری و حمل اثاثیه منزل در اصفهان با ۱۰نکته مهم روز اسباب کشی شما را به آرامش در ...

حمل و نقل در اصفهان

حمل و نقل در اصفهان

  حمل و نقل در اصفهان راه های حمل و نقل در اصفهان بصورت سریع و آسان را در این قسمت برایتان به اختصار توضیح میدهیم شرکت اصفهان باربری ...

ارتباط با ما


شماره تماس

09132654719

آدرس

اصفهان، خیابان بزرگمهر

پست الکترونیک

info@esfahanbarbari.ir
باربری اصفهان | 09132654719