• اصفهان ، خیابان بزرگمهر | اصفهان ، دروازه شیراز
باربری اصفهان | حمل اثاثیه منزل در اصفهان بار

تماس با ما

09132654719

تماس با مدیر

09138657679

حمل وسایل بزرگ و سنگین در اصفهان

حمل وسایل بزرگ و سنگین در اصفهان

حمل وسایل بزرگ و سنگین در اصفهان

 

 حمل اثاثیه و حمل وسایل بزرگ و سنگین در اصفهان

باربری در اصفهان اظهار می دارد که حمل وسایل بزرگ و سنگین در اصفهان یکی از موارد با اهمیت است. کادر ما در اصفهان باربری از پرسنل و کارگرانی با تجربه و کارآزموده و ماهر برخوردار است که بصورت راحت و به اصطلاح مثل آب خوردن وسایل سنگین را جابجا میکنند البته این بدلیل با تجربه بالا و حرفه ای بودن صورت میگیرد.

یکی از موضوعات با اهمیت در تایم اسباب کشی و جابه جایی، روش جابه جایی صحیح لوازم سنگین می باشد. این عمل باید کاملا صحیح انجام شود،  و دقت و حوصله لازم می طلبد. در غیر این صورت احتمال آسیب دیدگی به افراد و لوازم حجیم پیش می آید.

در اصفهان باربری شما میتوانید با خیال راحت این کار را به پرسنل ما بسپارید و یک حمل اثاثیه منزل راحت را تجربه کنید.

09132654719

09138657679

https://www.instagram.com/esfahan_barbari99

آمارها بیانگر این موضوع است که اکثرا اشخاص در حمل اثاثیه، روش صحیح باربری راانجام نمی دهند، وبرای سلامتی خود ارزش قائل نیستند. در بیشتر وقت ها افراد آسیب میبینند و این آسیب دیدگی ها تا مدت ها ماندگار میباشد.

باربری اصفهان پیشنهاد می کند، برای حمل اثاثیه و به خصوص لوازم حجیم مانند پیانو ، گاو  صندوق ، یخچال ساید بای ساید ، لباسشویی و … بسیار بهتر است که از شرکت حمل اثاثیه منزل استفاده کنید، که دارای کارگران آموزش دیده می باشد.  باربری در  اصفهان تجهیزات و لوازم ضروری و جداسازی لوازم حجیم را دارا می باشد.

  گام آغاز کار : تهیه لیست اثاثیه حجیم و سنگین

پیش از آغاز جداسازی اثاثیه حجیم، نخستین کاری که لازم است صورت بگیرد، این است که موقعیت حمل اثاثیه منزل را با تهیه لیستی از وسایل حجیم انجام دهیم .و یک بررسی کلی برای تهیه لیست انجام دهیم . به خاطر داشته باشید که، لوازم حجیمی که برای حمل ونقل  گزیده اید. قیمت حمل اثاثیه را بالا می برند. پس به نظر اصفهان باربری ضروری است تنها وسایلی را بردارید که در واقع به آن ها نیازمندید. و برای شما بسیار اهمیت دارد.

گام دوم: اندازه گیری اسباب حجیم

سوالی که پیش می آید این است که، آیا در زمان باربری جداکردن قطعات وسایل حجیم ضروری است. جداسازی لوازم حجیم تنها موقعی لازم است که یک تکه از لوازم حجیم بسیار بزرگ باشد. تا با خیال آسوده  از درب ها و کوریدورهای منزلتان بیرون بیاید و در زمان حمل آن ها از دربها رد شوند.

طول و ارتفاع و پهنا  ودرازای لوازم حجیم تر را اندازه گیری نمایید، بنابراین همه درها و کوریدورهای درون  منزل را سایز بگیرید. ودر پایان این سایزها را با هم مقایسه کنید، تا مرحله ها ی بعد کارتن کردن و حملتان را تعیین کنید

  گام سوم:بوجود آوردن فضای لازم جهت جداسازی لوازم حجیم

مطمئن شوید که، که از محیط کافی جهت جداسازی لوازم حجیم خودتان از راهکار مطمئنی استفاده می کنید. باتوجه به لوازم حجیم مخصوصی که تصمیم به جداسازی آن دارید، حد سختی کار جداسازی  لوازم حجیم می تواند خیلی فرق کند.

در بیشترمراحل جداکردن لوازم حجیم، نظر اساسی این است که بخش های که جدا می کنید را، بتوان به راحتی جابه جا کنید، به ویژه زمانی که لوازم نیز حجیم و ثقیل باشند. حمل اثاثیه منزل  اصفهان باربری در تمام مراحل حمل بار در خدمت شما عزیزان میباشد.

گام چهارم: آموزش دیدن راهکار جداسازی لوازم حجیم

با آموزش دیدن راهکار جداسازی لوازم، حمل اثاثیه منزل، جداکردن لوازم حجیم، بسیار آسانتر می شود.  در هر حال، بعضی از لوازم حجیم ساختار پیچیده دارند، و شاید برای جداسازی به راهکار خاص آن ها احتیاج هست.

تا به طرز صحیح جداسازی انجام شود. این کار به خصوص درباره قسمت های لوازم حجیم مقطعی که از روش مونتاژ یا جداکردن تکه های خاص استفاده میگردد.

گام پنجم:تهیه ابزار ضروری جهت جداکردن لوازم حجیم

پیش از آغاز کار، باربری در اصفهان پیشنهاد می کند که لوازم لازم خود را لیست کنید وتهیه نمایید، تا جداسازی به راحتی صورت گیرد.

پیچ گوشتی:گروهی از پیچ گوشتی هارا مهیا کنید، چون، بخش ها وتکه های متعدد با پیچ های گونگون به هم وصل هستند.

آچار:جهت باز کردن پیچ ومهره هایی که بخش ها را به هم وصل می کند ، به آچار های متعددی  احتیاج داریم.

چکش: آماده کردن یک چکش کوچک بسیار ضروریست، چون در جداسازی لازم است ، اما درکاربرد آن مواظب باشید، چون احتمال آسیب دیدن لوازم وجود دارد.

گام ششم: درخواست کمک از آشنایان

باربری در اصفهان پیشنهاد می کند که، جهت جداکردن لوازم حجیم وثقیل آن ها را به طرز کامل از هم جدا نکنید. از فرد قابل اطمینان مانند دوست یا آشنا و غیره، در مورد جداسازی کسب اطلاع کنید.

حال که مهیا هستید کار جداکردن لوازم حجیم را آغاز کنید، وقت آن است که به این  موضوع توجه داشته باشید که، با جداکردن لوازم حجیم، اجزای لوازم حجیم را راحت تر و مطمئن تر می کنید.  که به طرز بسزایی امکان آسیب به دیوارها و درب ها و موکت ها و آسیب های فردی از میان می رود. درخدمت رسانی شما حاضر است.

گام هفتم: نگهداری کردن از همه بخش های لوازم حجیم

بعداز جداسازی لوازم حجیم، وقت آن است که از بخش های جداشده نگهداری کنید تادر زمان حمل اثاثیه منزل خسارت نبیند. به خاطر داشته باشید، برای نگهداری لوازم حجیم، اول لوازم حجیم بزرگ جداسازی شوند و پس ازآن نگهداری شوند.

گام هشتم: به کارگیری از باربری اصفهان

جداسازی لوازم حجیم با یاری و استفاده از نیروی متخصص بسیار راحت تر و سریع تر انجام می شود. مثلا اگر حادثه ای رخ بدهد احتمال این که،  بخش های لوازم حجیم متصل به هم، خسارت جدی ببینند زیاد است. چنانچه می خواهید که لوازم حجیم را جداسازی کنید، از سرویس های باربری حمل اصفهان مانند استفاده کنید.

تجهیزات برای جابه جای لوازم  حجیم

باربری در اصفهان به معرفی یکسری وسایل که برای حمل وسایل حجیم وسنگین می باشدمی پردازد، که کار حمل اثاثیه منزل را آسان تر می کند. مانند نردبان Total Trolley یا آسان بالابر پله رو .

تشریح  نردبان Total Trolley

کالایی خاص که در حقیقت هم به عنوان یک نردبان کاربرد دارد وهم یک چرخ دستی برای جابه جای حمل اثاثیه منزل به خصوص لوازم حجیم وبد بار.  این وسیله به راحتی می توان حمل اثاثیه حجیم را انجام داد.

در حقیقت این کالا یک ابزار چند منظوره می باشد، که برای همه اشخاص کاربردی ست. و سختی های بسیار حمل را آسان می کند.

 امتیازات و خصوصیات نردبان Total Trolley

نردبانی چند منظوره
–  گاری برای جابه جایی  لوازم حجیم
–  چرخ دستی
–  کم جا و تاشو
–  جابه جایی راحت
– ابزاری مطلوب  برای حمل  مبلمان و لوازم  منزل.
– به راحتی می شود آن را به نردبان تبدیل کنید.
– برای دسترسی راحت  به ارتفاع با تحمل وزن بسیار بالا.

 

اولین گام برای حمل اثاثیه حجیم منزل چیست؟

اولین گام تهیه لیستی از اثاثیه حجیم می باشد.

چه راهکاری برای حمل اثاثیه حجیم می باشد؟

جداسازی لوازم حجیم مانند پیانو برای حمل آسان تر وجود دارد.

چه ابزای برای حمل اثاثیه حجیم وجود دارد؟

وجود داردTotal Trolley ابزاری مانند پله های بالابر آسان و نردبان

آسان بالابر پله رو مخصوص جابه جای لوازم حجیم وسنگین

در بسیاری از ساختمان های چند طبقه فقط یک دستگاه آسانسور ۳ یا ۴ یا ۵ نفره وجود دارد، به همین جهت حمل بعضی از لوازم بزرگ و سنگین توسط آسانسور محدودیت دارد، این مورد در بسیاری از ساختمانهای ۲ یا ۳ و حتی ۴ طبقه که فاقد آسانسور می باشد، نیز صدق دارد.

دربیشتر ساختمان ها دارای طبقات زیاد، تنها یک دستگاه ۴ یا ۳ نفره دارد. زین جهت حمل اثاثیه بخصوص وسایل حجیم با آسانسور مقدور نیست.  دستگاه آسان بالا رونده پله راهکار عالیست،  برای زمانی که نی شود از آسانسور بهره برد. با این ابزار می توان حمل اثاثیه  ولوازم حجیم وسنگین را از طریق پله ها و سطوح شیب دار انجام داد. در ضمن به ۴ عدد چرخ جمع  شونده ویژه در زمان جابه جایی بدون بار مجهز می باشد. که جابه جایی را خیلی راحت می کند. این چرخ ها در موقع حمل اثاثیه منزل به طور خودکار بسته می شوند. در خدمت رسانی آماده می باشد.

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Rate this post
Rate this post

1 نظر

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

باربری برون شهری


اتحادیه حمل اثاثیه منزل در اصفهان

اتحادیه حمل اثاثیه منزل در اصفهان

  اتحادیه حمل اثاثیه منزل در اصفهان اگر میخواهید اطلاعات کافی در ارتباط با اتحادیه حمل اثاثیه منزل در اصفهان داشته باشید با ما همراه باشید شرکت باربری در ...

هزینه و قیمت حمل اثاثیه منزل در اصفهان

هزینه و قیمت حمل اثاثیه منزل در اصفهان

  هزینه و قیمت حمل اثاثیه منزل در سال 1402 طبق اتحادیه اگر میخواهید هزینه  و قیمت حمل اثاثیه منزل در اصفهان خود را کاهش دهید به ادامه مطالب ...

10 نکته روز اسباب کشی

10 نکته روز اسباب کشی

  ۱۰ نکته مهم روز اسباب کشی  بزرگترین و بهترین شرکت باربری و حمل اثاثیه منزل در اصفهان با ۱۰نکته مهم روز اسباب کشی شما را به آرامش در ...

حمل و نقل در اصفهان

حمل و نقل در اصفهان

  حمل و نقل در اصفهان راه های حمل و نقل در اصفهان بصورت سریع و آسان را در این قسمت برایتان به اختصار توضیح میدهیم شرکت اصفهان باربری ...

ارتباط با ما


شماره تماس

09132654719

آدرس

اصفهان، خیابان بزرگمهر

پست الکترونیک

info@esfahanbarbari.ir
باربری اصفهان | 09132654719