• اصفهان ، خیابان بزرگمهر | اصفهان ، دروازه شیراز
باربری اصفهان | حمل اثاثیه منزل در اصفهان بار

تماس با ما

09132654719

تماس با مدیر

09138657679

حمل یخچال ساید در اصفهان

حمل یخچال ساید در اصفهان

حمل یخچال ساید در اصفهان

 

چگونگی بسته بندی و حمل یخچال ساید در اصفهان

09132654719

از وسایل ضروری و مهمی که لازم است هنگام اسباب کشی از آن مراقبت‌ کنید و تدابیر ویژه‌ای را اختصاص دهید تا مشکلی برای آن به وجود نیاید جابجایی و حمل یخچال سای بای ساید است. این یخچال‌ها که همراه با فریزر می‌باشند حمل آن‌ها بسیار مشکل است و با دشواری‌هایی همراه است و به دلیل این که این مدل از یخچال‌ها قیمت بسیار بالایی نیز دارند لازم است که حتماً از شرکت اسباب کشی اصفهان کمک بگیرید. این گونه از شرکت‌ها به دلیل دارا بودن کارگران متخصص و باتجربه در این زمینه می‌توانند بدون این که آسیبی به یخچال شما برسانند می‌توانید با خیال آسوده یخچال خود را به آن‌ها بسپارید. بعد از خارج کردن مواد از داخل یخچال توسط یک دستمال یا حوله تمیز آن را تمیز کنید. سپس از تمیز کردن یخچال فریزر خود می‌توانید آن را استفاده از نوار چسب یا در صورتی که یخچال شما قفل دارد، درب آن را محکم کنید تا هنگام جابجایی مرتب باز نشود و باعث آسیب رسیدن به بدنه و یا لوازم جانبی دیگر آن نشود.

هنگام جابجایی یخچال فریزر خود را از داخل پریز برق بیرون بکشید و سیم آن را جمع کنید تا آسیبی به آن وارد نشود. پیش از جابجایی سایز ورودی درب‌ها را اندازه گیری کنید و یک نقشه طراحی کنید. سپس با استفاده از یک نوار اندازه گیری ارتفاع و عرض و عمق یخچال را نیز اندازه گیری کنید.

حمل یخچال ساید اصفهان حرفه ای

حمل و جابجایی یخچال ساید بای ساید بصورت ایستاده

توجه داشته باشید که می‌توانید یخچال‌های خود را به صورت ایستاده حمل کنید. به هیچ عنوان یخچال‌های خود را به صورت افقی جابجا نکنید. زیرا باعث می‌شود که روغن که در کمپرسور‌های داخل لوله‌های خنک کننده گاز وجود دارد ریخته می‌شود و به تدریج موجب خراب شدن یخچال ساید بای ساید شما می‌شود. به همین علت توصیه می‌شود که تا حد امکان از خوابیدن و کج نمودن یخچال جلوگیری کنید و آن را کاملاً صاف و ایستاده حمل نمایید.

بهترین روش حمل و نقل یخچال فریزر این است که درب بدنه آن را خارج کنید البته توجه داشته باشید که این کار باید توسط افراد متخصص بسته بندی و حمل اثاثیه منزل اصفهان انجام شود. این روش باعث می‌شود که وزن یخچال شما کاهش پیدا کند برای حمل درب یخچال می‌توانید آن را به صورت جداگانه حمل نمایید. سپس برای نصب درب یخچال لازم است که از کارشناسان فنی این وسیله کمک بگیرید تا شما را راهنمایی کنند.

از مزیت‌هایی که این روش دارد این است که شما می‌توانید از بروز هرگونه خط و خشی به بدنه یخچال شما جلوگیری می‌نماید.

مجزا کردن تمامی قطعات اضافی و جانبی یخچال ساید

بهتر است که وسایل و لوازم جانبی یخچال را از هم جدا کنید این وسایل اعم از قفسه‌ها، کشوها و سایر قطعات دیگر می‌باشد. این کار باعث می‌شود که حمل و نقل با سهولت بیشتری انجام شود. در صورتی که به هر دلیلی مایل نبودید که درب یخچال را جدا کنید لازم است که از چسب‌های مخصوص برای محکم کردن درب یخچال استفاده نمایید تا هنگام حمل و نقل آن توسط خود و یا سایر کارگران آسیب و یا خط و خشی به آن وارد نشود.

کمک گرفتن از دستگاه چرخ دستی

یکی را راه‌هایی جابجایی دستگاه یخچال فریزر لازم است که حتماً یخچال خود را به دلیل سنگین بودن آن داخل یک چرخ دستی قرار دهید تا به راحتی قابل انتقال و جابجایی باشد این کار برای بالا بردن از راه پله‌ها بسیار مناسب خواهد بود.

جابجایی توسط کمربندهای مخصوص حمل بار

یکی از روش‌های حمل و نقل کالاهای بزرگ مانند یخچال‌های ساید بای ساید لازم است که از کمربندهایی مخصوص که بیشتر توسط شرکت‌های باربری استفاده می‌شود و کارگران یخچال‌ها را با خود حمل می‌کنند از این نوع کمربندها استفاده می‌کنند که از آسیب رسیدن به کمر و مفاصل آن‌ها جلوگیری شود و همچنین از یخچال نیز مراقبت می‌کند تا آسیب و یا صدمه‌ای به آن وارد نشود.

حمل یخچال ساید در اصفهان توسط اصفهان بار

 هشدار‌های لازم و ضروری

بعد از جابجایی یخچال لازم است که یخچال که در محل مناسب قرار دهید. به هیچ عنوان از زدن آن داخل پریز برق جدداً خودداری کنید. در صورتی که این عمل را انجام دادید باعث می‌شود که موادی مایع در کمپرسور وجود دارد که به صورت ثابت و ماندگار است این به این دلیل است که دستگاه یخچال فریزر شما به خوبی کار کند.

بعد از این که جابجایی را انجام دادید لازم است که حتماً چند ساعت صبر کنید سپس آن را به پریز برق متصل کنید. قبل از وصل کردن یخچال داخل پریز برق لازم است که درب یخچال و فریزر را باز بگذارید تا هوا بخورد چنانچه درب‌های یخچال را بسته باشد. بدون آن که داخل پریز برق باشد باعث بو گرفتن یخچال می‌شود.

هزینه حمل و نقل اثاثیه مانند یخچال ساید

برای این که خیال خود را از جابجایی و حمل یخچال آسوده باشد بهتر است از شرکت‌های اتوبار اصفهان کمک بگیرید. شرکت‌های اتوبار با استفاده از نیروهای آموزش دیده و ماهر در این راستا می‌توانند به خوبی از وسایل شما مراقبت کنند و به جابجایی آن‌ها بپردازنند به همین منظور به دلیل بزرگ بودن و طاقت فرسا بودن وسایل و اثاثیه لازم است که از نیروهای کارآمد در این حوزه کمک بگیرید.

قیمت شرکت‌های باربری و اتوبار براساس نوع و ابعاد و وزن یخچال متفاوت است. همچنین بسته به تعداد طبقات که باید حمل شود نیز قیمت آن نیز تغییر خواهد کرد.

بدون شک هرکدام از ما دستکم یکبار اسباب کشی داشته ایم و می دونید که اسباب کشی اضطراب زیادی دارد. بویژه جابجایی و حمل اثاثیه منزل به منزل جدید نیاز به شناخت و تبحر کافی دارد.

حمل اثاثیه سنگین یکی از کمرشکن ترین کارهاست که بدون شک به تنهایی نمیتوان انجام داد. یکی از اثاثیه بزرگ و سنگین موقع جابجایی یخچال است. از آنجایی که خانم ها در مورد اثاثیه آشپزخانه شان خیلی حساسند حتما موقع حمل اثاثیه و جا بجایی یخچال در اسباب کشی نگران هستند که آسیب و ضربه ای به وسایل ها وارد نشود. جابه‌جایی و حمل یخچال در اسباب کشی تبحر مخصوص به خود را دارد که در ادامه می توانید با این فوت و فن در اصفهان باربری آشنا شوید.

نکات جابه جایی یخچال در اسباب کشی و حمل اثاثیه منزل در اصفهان

حمل اثاثیه و جابه جایی یخچال در اسباب کشی در اصفهان بویژه یخچال ساید بای ساید کمی سخت تر از اسباب و وسایل دیگر است و نیاز به کارگر اسباب کشی متخصص دارد.

از این رو پیشنهاد می شود حتما با روش حمل یخچال ساید بای ساید در اسباب کشی آشنا باشید و از کارگران متخصص جابه‌جایی و حمل یخچال ساید بای ساید در اسباب کشی استفاده کنید.

موقع حمل این یخچال ها اگر پله ها تنگ و یا آسانسور کوچک است باید حتما درهای یخچال را باز کنید.

باز کردن درب یخچال ساید نیاز به تخصص دارد و باید توسط نیروی کاربلند انجام شود.

میتوانید موقع جابجایی و حمل یخچال از چرخ های ترالی استفاده کنید. حتما یخچال را به صورت ایستاده جابجا کنید.

کمک گرفتن از کارگران باربری نظم بار برای حمل یخچال ساید بای ساید در اسباب کشی اصفهان بهترین انتخاب است بویژه اگر امکان استفاده از آسانسور وجود نداشته باشد.

قرار دادن یخچال ساید بای ساید در کامیون حمل بار نیز نیاز به دانش کافی دارد و معمولا توسط دو نفر انجام می شود.

جابه جایی اصولی یخچال، حمل اثاثیه منزل در اصفهان

توجه: هرگز به تنهایی برای جابجایی یخچال پا پیش نگذارید، چون ممکن است در صورت افتادن یخچال روی شما، آسیب زیادی به اعضای‌ بدنتان وارد شود. از اینکه افراد زورمندی هستند تا به شما برای جابجایی یخچال کمک کنند مطمئن باشید؛ مخصوصا زمانی که نیاز به پایین یا بالا آوردن وسیله‌ خود از پله‌ها دارید.

می توانید به منظور سفارش کارگران حمل اثاثیه منزل دراصفهان یا خارج از شهرستان با شرکت حمل اثاثیه منزل در اصفهان  با این شماره ها تماس بگیرید:

09132654719

09138657679

باربری و حمل وسایل در اصفهان

1- از ترالی (چرخ مخصوص حمل بار) استفاده کنید

یکی از بهترین وسایل برای جابجایی یخچال ترالی های مخصوص حمل یخچال هستند که میتواند وزن یخچال را کنترل کرده و حرکت یخچال را راحت کند، به ویژه اگر بخواهیم یخچال را به پایین پله ها منتقل کنیم. هیچ گاه بدون ترالی یا چرخ سعی نکنید این کار را انجام دهید چون ممکن است آسیب های جدی به بدن و یا یخچالتان وارد کنید.

2- یخچال را بر روی ترالی با تسمه محکم ببندید

برای کنترل کردن یخچال برروی ترالی با استفاده از تسمه انجام می شود. اما باید اطمینان حاصل کنید که پایه و کفی و چرخ ترالی و اندازه آن مناسب باشد تا کف یخچال روی آن قرار بگیرد؛ در ضمن تسمه ها باید به حد کافی محکم و ایمن باشند تا یخچال را به خوبی حفظ کنند.

3- یخچال را به صورت ایستاده جابه جا کنید

پایه باید به اندازه کافی بزرگ باشد خیلی مهم است چون شما برای پیش گیری از نشست گاز خنک کننده باید یخچال را ایستاده حمل کنید.

در بیشتر یخچال ها شما باید قادر به تکان دادن یخچال به وسط کفی آن باشید اگر لازم بود آن را به آرامی بلند کنید به وسیله تسمه و یا کابل هایی که از پیش تهیه کرده اید یخچال را به ترالی ببندید.

وقتی یخچال را روی ترالی جاسازی می کنید مطمئن شوید کوچکترین چرخش و اشتباهی اتفاق نمی افتد، نگه داشتن یخچال ایستاده خیلی مهم است چون این حالت به ما اطمینان میدهد که هیچگونه روغنی از لوله های خنک کننده چکه نمی کند.

4- هرگز یخچال را به پهلو و یا پشت حمل نکنید

توجه کنید اصلا این کار نباید انجام شود چون روغن درون کمپرسور در لوله های خنک کننده جریان پیدا میکند و زمانی که دوباره یخچال را در حالت ایستاده قرار می دهید حتی اگر تمام آن هم به جای خود بر گردد باز هم  یخچال کارآئی سابق را ندارد. اگر در موقعیتی هستید که چرخاندن یخچال به پهلو چاره ناپذیر است اطمینان حاصل کنید تا جایی که ممکن است آن را در زاویه درست قرار دهید.

5- یخچال را به آرامی حرکت دهید

حالا که شما یخچال را به خوبی بر روی ترالی گذاشته اید  باید آن را به آرامی به سمت کامیونی حمل بار انتقال دهید و برای ایجاد امنیت بیشتر بسیار مهم است که در جهت مخالف چرخ یا همان ترالی را  حرکت دهید.

یکی را کنار خودتان به عنوان راهنما بگذارید تا وثتی به مانع ها رسیدید به شما زودتر خبر دهد. برای اینکه یخچال را از پله ها پایین ببرید این کار را به صورت پله پله و با حوصله انجام دهید و راهنمای شما با فاصله یک پله جلوتر از شما برای جانبداری باید حرکت کند.

اگر یه نفر دسته ترالی را نگه دارد و دو نفر در جلوی چرخ ترالی باشند و این کار را به آرامی انجام دهند و برای سازگاری و کمک به هم دیگر بلند صحبت کنند این حالت ایده آل تر است.

6- یخچال را به کامیون ببرید

دقت داشته باشید باید پشت ترالی را به سمت دیواره کامیون یا وانت مورد نظر بچرخانید چون که ترالی همیشه باید بین یخچال و کامیون باشد.

–  در حالت ایده آل وجود یک کامیون حمل بار که دارای یک پله یا سطح شیب دار باشد و شما بتوانید با کمک آن یخچال و ترالی را به راحتی به بالا بکشید یا حول دهید، میباشد ولی اگر این امکان در دسترس شما نیسـت باید در موقع بالا بردن شما کمی دقت بیشتتری به خــرج دهیــد .

–  برای بلند کردن یخچال و فریزر به داخل کامیون باید یک نفر  به روی کامیون رفته و حداقل دو نفر هم از روی زمین کمک کنند و به صورت هماهنگ و همزمان به سمت بالا یخچال را بلند کنند. در حالتی که یک نفر در بالا دسته های ترالی گرفته، در پایین به طور همزمان پایه ها باید بلند شود و در پشت کامیون قرار داده شود. برای اطمینان از اینکه یخچال روی شما نمی افتد  بهتر است یک نفر دیگر در کنار شما باشد و در صورت لزوم کمک کند.

– در طول مسیر یخچال را به صورت ایمن در کامیون نگه دارید و اگر در طول حرکت نمیتوانید آن را نگه دارید حتما از دیگر تجهیزات ایمنی مانند تسمه یا طناب برای نگهداری یخچال در کامیون  استفاده کنید.

7- یخچال را فورا به برق نزنید.

بعد از انتقال به مکان جدید یخچال  را پایین بیاورید و آن را در محل جدید قرار دهید .

– به خاطر بسپارید که هرگز نباید در همان لحظه  اول یخچال را به برق متصل کنید. حداقل ۳ ساعت باید در همان جا بماند تا روغن و مایع خنک کننده به کمپرسور برگردد و از هرگونه آسیب به دستگاه جلوگیری شود. این فرآیند در برخی از یخچال ها حتی ممکن است حدود سه روز طول بکشد تا یخچال به خنک کنندگی خود باز گردد.

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
5/5 – (8 امتیاز)
4.9/5 - (98 امتیاز)

باربری برون شهری


اتحادیه حمل اثاثیه منزل در اصفهان

اتحادیه حمل اثاثیه منزل در اصفهان

  اتحادیه حمل اثاثیه منزل در اصفهان اگر میخواهید اطلاعات کافی در ارتباط با اتحادیه حمل اثاثیه منزل در اصفهان داشته باشید با ما همراه باشید شرکت باربری در ...

هزینه و قیمت حمل اثاثیه منزل در اصفهان

هزینه و قیمت حمل اثاثیه منزل در اصفهان

  هزینه و قیمت حمل اثاثیه منزل در سال 1402 طبق اتحادیه اگر میخواهید هزینه  و قیمت حمل اثاثیه منزل در اصفهان خود را کاهش دهید به ادامه مطالب ...

10 نکته روز اسباب کشی

10 نکته روز اسباب کشی

  ۱۰ نکته مهم روز اسباب کشی  بزرگترین و بهترین شرکت باربری و حمل اثاثیه منزل در اصفهان با ۱۰نکته مهم روز اسباب کشی شما را به آرامش در ...

حمل و نقل در اصفهان

حمل و نقل در اصفهان

  حمل و نقل در اصفهان راه های حمل و نقل در اصفهان بصورت سریع و آسان را در این قسمت برایتان به اختصار توضیح میدهیم شرکت اصفهان باربری ...

ارتباط با ما


شماره تماس

09132654719

آدرس

اصفهان، خیابان بزرگمهر

پست الکترونیک

info@esfahanbarbari.ir
باربری اصفهان | 09132654719