• اصفهان ، خیابان بزرگمهر | اصفهان ، دروازه شیراز
باربری اصفهان | حمل اثاثیه منزل در اصفهان بار

تماس با ما

09132654719

تماس با مدیر

09138657679

در هنگام حمل اثاثیه منزل چه چیزهایی را زودتر جابجا کنیم؟

در هنگام حمل اثاثیه منزل چه چیزهایی را زودتر جابجا کنیم؟

در هنگام حمل اثاثیه منزل چه چیزهایی را زودتر جابجا کنیم؟

در هنگام حمل اثاثیه منزل چه چیزهایی را زودتر بسته بندی کنیم

شما میدانید که در هنگام حمل اثاثیه منزل چه چیزهایی را زودتر جابجا کنیم؟ قبل از جابه جایی و عزیمت به محل اقامت جدید ، شروع به بسته بندی وسایل خود کنید  ، باید در نظر داشته باشید که چه وسایلی را زودتر بسته بندی کنیم و کلا بسته بندی اثاثیه منزل کاریست که شایسته صبر و پیش بینی است. خیلی اوقات ، افراد تا آخرین لحظات بسته بندی را به تعویق می اندازند که این امر می تواند به گم شدن وسایل آسیب دیدن آنها منجر شود. در اینجا یک نگاه جامع به این نکته وجود دارد که ابتدا هنگام حرکت به مکان جدید ، چه مواردی را اول بسته بندی کنیم.

البته همانطور که همه می دانیم انتخاب یک باربری خوب با تجهیزات کافی و نیروهای با تجربه در این زمینه یکی از مواردی است که مدت ها قبل از انجام جا به جایی و اسباب کشی باید در نظر گرفته شود.

شما در اولین فرصت یک باربری خوب مانند باربری اصفهان را رزرو نمایید و با خیال راحت در زمان باقیمانده به بسته بندی وسایل خود بپردازید.

اولین مرحله از بسته بندی اثاثیه منزل

در این مرحله موارد را برنامه ریزی کنید. همچنین ، اطمینان حاصل کنید که از وسایل معمول بسته بندی معمولی استفاده کرده اید: جعبه های مقوایی ، نوار بسته بندی ، پلاستیک های حبابی ، و هر نوع مواد بسته بندی پلاستیکی.

در مرحله بعد ، موجودی دقیق درباره مواردی را که در اختیار دارید ، تهیه کنید ، از این فرصت برای انداختن وسایل غیر ضروری و به درد نخورو صرفه جویی در فضای خود استفاده کنید. ، یک دسته بندی برای فروش یا اهدا کردن برخی چیزها ، و یک دسته از چیزهایی که باید خارج شوند تهیه کنید.

در هنگام جابجایی چه چیزهایی را زود تر بسته بندی کنیم

مدتی زودتر از جابه جایی وسایل خود را بسته بندی کنید

تقریباً چهار هفته قبل از جا به جایی با موارد بسته بندی را جزئی شروع کنید ، می توانید عقب بیفتید. در این زمان بسته بندی کردن وسایل غیر ضروری را شروع کنید ، تا اطمینان حاصل کنید تا نیازهای مطلق روزانه خود را تا اواخر بازی بسته بندی ذخیره کنید. در اینجا بهتر توضیح داده شده است که چه بسته بندی کنید و چه زمانی بسته بندی کنید.

چهار هفته مانده به اسباب کشی

وسایل خارج از فصل: تزیینات و لباسهای مخصوص فصول گذشته

موارد اضافی: ملافه ، حوله و لوازم اداری که در حال حاضر استفاده نمی شوند

مجموعه ها: دفترچه ها ، مجسمه ها ، قاب های عکس ، وسایل هنری و غیره.

سه هفته مانده به اسباب کشی

آثار هنری و دکوری مانند قابها و چیز های تزئینی. این وسایل را با احتیاط بسته بندی کنید، زیرا این موارد اغلب شکننده هستند.

موارد سرگرمی: کتاب ، سی دی ، ضبط ، دی وی دی ، دیسک های بازی ویدیویی و کنسول ها آن ها.

وسایل آشپزخانه ویژه: چینی و کریستال اما قابلمه ها و وسایلی آشپزی که مورد استفاده روتین هستند را در این مرحله جمع نکنید.

در هنگام جابجایی چه چیزهایی را زود تر بسته بندی کنیم

اصفهان باربری یکی از بهترین و مجرب ترین شرکت حمل بار و اثاثیه منزل اصفهان شما را در یک اسباب کشی آسان یاری می نماید.

دو هفته مانده به اسباب کشی

بازی برای کودکان: وسایل اتاق کودک را تا جایی که مورد استفاده و سرگرمی برایش نباشد بسته بندی کنید.

بگذارید کودکان تا روز حرکت ، چند اسباب بازی را که می توانند در اختیار داشته باشند ، انتخاب کنند.

وسایل و لباس های داخل کمد را بسته بندی کنید فقط مواردی مانند حوله و چند لباس که برای استفاده در این مدت مورد نیاز است را بگذارید باشد .

یک هفته مانده به اسباب کشی

وسایل الکترونیکی: اطمینان حاصل کنید که هیچ وسیله ای مانند رایانه ها ، تبلت و … جا نمانده باشد .

باقیمانده تجهیزات آشپزخانه: بقیه آشپزخانه شما باید برای رفتن به مکان جدید از جمله کارد و چنگال ، ظروف و لیوان ها بسته بندی شده باشد ، فقط تعدادی از ظروف را برا یاستفاده در این یک هفته بگذارید باشد.

لباس های شسته شده: مطمئن شوید که به اندازه کافی لباس تمیز دارید تا در روز های اول اسباب کشی که خانه بهم ریخته است و کار های زیادی داریم ، مجبور به شستن لباس شویم.

داروها و لوازم حمام: همه داروهایی که مهم نیستند و در حال حاضر مصرف نمی کنید را بسته بندی کنید ولی بسته کمکهای اولیه را دم دست بگذارید تا در موقع نیاز به دردسر نیفتید.

۱-۲ روز مانده به اسباب کشی

مبلمان و لوازم خانگی: این مرحله از اسباب کشی کمی سخت است ، هنگام جابجایی مبلمان از راهروهای تنگ و پله های پایین حتماً مراقب باشید

پرده ، فرش ، سایر مبلمان: وسایل متفرقه

جعبه ابزار: اطمینان حاصل کنید که از ابزارهای اصلی برای دسترسی به آنها برخوردار هستید ، زیرا احتمالاً به آنها برای کارهای مونتاژ در مکان جدید خود نیاز دارید در حمل اثاثیه منزل در اصفهان به تمام نکات مهم توجه نمایید

روز حرکت در اسباب کشی اصفهان

تختخواب: اکنون زمان آن رسیده است که تخت و ملحفه خود را زودتر بسته بندی و جا به جا کنیم.

لوازم بهداشتی و دارویی باقی مانده را بسته بندی کنیم

مواردی برای کودکان  (از جمله میان وعده های غذایی): سعی کنید که کودکان احساس راحتی کنند و سریع به روزمرگی خود برگردند تا اذیت نشوند و کار شما را بیشتر نکنند.

وسایل تمیز کردن: این امکان وجود دارد که شما باید آخرین بار قبل از ترک ، محل خود را مقداری تمیز کنید

اگر وسایل شما کم است و یا میخواهید فقط یکسری اثاث را جابجا نمایید میتوانید از نیسان بار اصفهان و یا وانت تلفنی اصفهان استفاده نمایید 

Rate this post
ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

باربری برون شهری


اتحادیه حمل اثاثیه منزل در اصفهان

اتحادیه حمل اثاثیه منزل در اصفهان

  اتحادیه حمل اثاثیه منزل در اصفهان اگر میخواهید اطلاعات کافی در ارتباط با اتحادیه حمل اثاثیه منزل در اصفهان داشته باشید با ما همراه باشید شرکت باربری در ...

هزینه و قیمت حمل اثاثیه منزل در اصفهان

هزینه و قیمت حمل اثاثیه منزل در اصفهان

  هزینه و قیمت حمل اثاثیه منزل در سال 1402 طبق اتحادیه اگر میخواهید هزینه  و قیمت حمل اثاثیه منزل در اصفهان خود را کاهش دهید به ادامه مطالب ...

10 نکته روز اسباب کشی

10 نکته روز اسباب کشی

  ۱۰ نکته مهم روز اسباب کشی  بزرگترین و بهترین شرکت باربری و حمل اثاثیه منزل در اصفهان با ۱۰نکته مهم روز اسباب کشی شما را به آرامش در ...

حمل و نقل در اصفهان

حمل و نقل در اصفهان

  حمل و نقل در اصفهان راه های حمل و نقل در اصفهان بصورت سریع و آسان را در این قسمت برایتان به اختصار توضیح میدهیم شرکت اصفهان باربری ...

ارتباط با ما


شماره تماس

09132654719

آدرس

اصفهان، خیابان بزرگمهر

پست الکترونیک

info@esfahanbarbari.ir
باربری اصفهان | 09132654719