• اصفهان ، خیابان بزرگمهر | اصفهان ، دروازه شیراز
باربری اصفهان | حمل اثاثیه منزل در اصفهان بار

تماس با ما

09132654719

تماس با مدیر

09138657679

ترفند بسته بندی اصولی اثاثیه

ترفند بسته بندی اصولی اثاثیه

ترفند بسته بندی اصولی اثاثیه

 

ترفند بسته بندی اصولی اثاثیه منزل در اصفهان باربری

اگر بخواهیم خیلی راحت اسباب کشی کنیم باید ترفند بسته بندی اصولی اثاثیه اصفهان را بکار بگیریم تا بعد از انتقال به منزل جدید راحت تر اسباب و اثاثیه خودمان را بچینیم ابتدا باید تمام اثاثیه را قبل از حمل اثاثیه منزل ، بسته بندی کنیم و این بسته بندی باید بصورت کاملا اصولی انجام شود زیرا اگر بصورت بقول اصفهانی ها هرتکی انجام شود بسودمان که نیست بلکه به ضررمان میشود.

اصفهان بار بهترین شرکت بسته بندی اثاثیه منزل در اصفهان

البته اگر شما کار بسته بندی اثاثیه منزل خود را در اصفهان به شرکت معتبر و سریع اصفهان باربری بسپارید دیگر نمیخواهد بفکر دغدغه های جور کردن کارتن و یا حالا چطوری یکسری وسایل را بسته بندی کنیدا و یا استرس ها جابجایی اثاثیه را داشته باشید

از قدیم گفتن کار را بسپار دست کاردان

شرکت اصفهان باربری با ترفندهای اصولی بسته بندی و با تجهیزات کامل میتواند بدون آنکه شما بخواهید جهت خرید کارتن و یا چسب و بطور کلی هر وسیله دیگر هزینه کنید این کار را برای شما به آسانی به انجام رساند.

 شرکت باربری اصفهان به جهت اهمیت دادن به نظرات مشتریان و رضایت خاطر مشتریان با انتخاب بهترین لوازم بسته بندی از جمله : کارتن های بسیار محکم و چند لایه و بزرگ ، فوم های ضربه گیر ، کارتون هایی مخصوص پوشیده با فوم و پنبه برای وسایل قیمتی و شکستنی ، سلفون، چسب های پهن و پلاستیک های ضربه گیر و …. رضایت و آسودگی خیال را برای همشهریان خوب اصفهانی مان به ارمغان آورده است.

برای داشتن یک اسباب کشی راحت در اصفهان سعی کنید حتما به نکات زیر توجه نمایید.

نکات مهم بسته بندی اصولی اثاثیه اصفهان

  1. برنامه ریزی مهم ترین قسمت است ابتدا یک قلم و کاغذ بردارید و یک برنامه ریزی اصولی داشته باشید وسایلتان دسته بندی کنید و کلیه کارهایتان ( از تمیز کردن منزل جدید و چک کردن سالم بودن وسایل مانند آبگرمکن و شوفاژ و … در منزل جدید تا بسته بندی وسایل و انتخاب شرکت باربری و حمل اثاثیه منزل توسط شرکت باربری مطمئن و چیدمان منزل ) را بنویسید.
  2. بعد میریم به سراغ وسایلمورد نیاز شما برای یک بسته بندی مطمئن به وسایی مانند  کارتن (البته کارتن های ضخیم و سفت و مطمئن و چندلایه) ، طناب محکم ، چسب نواری پهن و محکم ، پلاستیک های حباب دار ، روزنامه ، ماژیک (ترجیحا دو رنگ ماژیک و …. تمام وسایل را آماده کنید.
  3. قبل از بلند کردن جعبه ها و کارتن ها از محکم بسته بندی شدن آن مطمئن شوید نوشتن و چسباندن برچسب محتویات کارتن را فراموش نکنید چون باعث میشه هنگام چیدمان خیلی سریع تر کارهایتان انجام شود حتی اگر وقتتان کم است از نوشتن روی برچسب کارتن ها غافل نشوید.
  4. جهت بسته بندی وسایل شکستنی حتما به نکاتی که در همین سایت در رابطه با بسته بندی ظروف شکستنی گفته شده توجه نمایید مثل گذاشتن ظروف لایه روزنامه و پلاستیک حبابدار.
  5. وسایل قیمتی و ارزشمند و مدارکتان را خودتان حمل کنید و در جایی مطمئن قرار دهید .

مابقی ترفند بسته بندی اصولی اثاثیه منزل اصفهان

۶٫ بعد از بسته بندی وسایل حتما شمارش کنید تا در همه حال مطمئن باشید چیزی را فراموش نکردید و یا جا نگذارید.

۷٫ بعد از اینکه هر کارتن را بسته بندی کردید با ماژیک نیز روش بنویسید که محتویاتش چیست و اگر شکستنی در آن وجود دارد با ماژیک قرمز بصورت بزرگ بنویسید شکستنی و یا ضربدر بزرگ بزنید.

۸٫ برای راحتی کار یک زمانبندی و اینکه ابتدا در چیدمان منزل میخواهید از کدام قسمت شروع کنید نیز بنویسید بطور مثال آشپزخانه یا سالن پذیرایی و ….

برای راحتی و بدون استرس بودن در هنگام اسباب کشی و حمل اثاثیه منزل در اصفهان میتوانید تمام کارهایتان را به یک شرکت مطمئن در باربری اصفهان بسپارید ما خوشحال میشویم که از خدمات سریع و مطمئن شرکت اصفهان باربری بهره مند شوید تلفن های ما بصورت شبانه روزی آماده خدمت رسانی به شما عزیزان میباشد.

شماره تماس شبانه روزی ۰۹۱۳۲۶۵۴۷۱۹ – ۰۹۱۳۸۶۵۷۶۷۹

هدف اصلی شرکت اصفهان باربری اطمینان ، آسایش ، آرامش و جلب رضایت و حس خوب برای مشتریان و همشهریان عزیز میباشد .

 
 
 
 
5/5 - (3 امتیاز)
ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

باربری برون شهری


اتحادیه حمل اثاثیه منزل در اصفهان

اتحادیه حمل اثاثیه منزل در اصفهان

  اتحادیه حمل اثاثیه منزل در اصفهان اگر میخواهید اطلاعات کافی در ارتباط با اتحادیه حمل اثاثیه منزل در اصفهان داشته باشید با ما همراه باشید شرکت باربری در ...

هزینه و قیمت حمل اثاثیه منزل در اصفهان

هزینه و قیمت حمل اثاثیه منزل در اصفهان

  هزینه و قیمت حمل اثاثیه منزل در سال 1402 طبق اتحادیه اگر میخواهید هزینه  و قیمت حمل اثاثیه منزل در اصفهان خود را کاهش دهید به ادامه مطالب ...

10 نکته روز اسباب کشی

10 نکته روز اسباب کشی

  ۱۰ نکته مهم روز اسباب کشی  بزرگترین و بهترین شرکت باربری و حمل اثاثیه منزل در اصفهان با ۱۰نکته مهم روز اسباب کشی شما را به آرامش در ...

حمل و نقل در اصفهان

حمل و نقل در اصفهان

  حمل و نقل در اصفهان راه های حمل و نقل در اصفهان بصورت سریع و آسان را در این قسمت برایتان به اختصار توضیح میدهیم شرکت اصفهان باربری ...

ارتباط با ما


شماره تماس

09132654719

آدرس

اصفهان، خیابان بزرگمهر

پست الکترونیک

info@esfahanbarbari.ir
باربری اصفهان | 09132654719