• اصفهان ، خیابان بزرگمهر | اصفهان ، دروازه شیراز
باربری اصفهان | حمل اثاثیه منزل در اصفهان بار

تماس با ما

09132654719

تماس با مدیر

09138657679

مهارت های اسباب کشی

مهارت های اسباب کشی

مهارت های اسباب کشی

 

مهارت های اسباب کشی اصفهان

شرکت حمل اثاثیه منزل در اصفهان با مهارت های اسباب کشی منزل در اصفهان توانسته راحت ترین باربری ها را تجربه نمایید

اسباب کشی یا اثاث کشی از کارهای سخت و طاقت فرسا میباشد به خصوص برای کسانی که سالانه با آن مواجه میشوند و مجبورند به طور مداوم اسباب کشی کنند. هیچ کس دوست ندارد وسایلش در اسباب کشی خراب و شکسته شود. بنابراین باید یک سری اطلاعات و مهارت ها را آموزش ببینید تا بتوانبد به راحتی و بدون ضرر اسباب کشی را به پایان برسانید.

اصولا اسباب کشی به سه مرحله جمع آوری و بسته بندی وسایل ، باربری و انتقال ، باز کردن بسته بندی و چیدمان تقسیم میشود.ما در این مقاله قصد داریم مرحله اول که میتوان مهم ترین مرحله نامید را برای شما عزیزان آموزش دهیم. مراحله بعدی اسباب کشی را در مقالات بعدی سایت ارائه خواهیم داد. با ما تا پایان همراه باشید.

برای هماهنگی با شرکت اسباب کشی اصفهان اینجا کلیک کنید.

باربری و حمل بار در اصفهان و حمل بار برون شهری را با باربری اصفهان تجربه کنید

بهترین شرکت حمل اثاثیه منزل در اصفهان

نیسان بار اصفهان از جمله خدمات ویژه شرکت اصفهان بار است

مهارت اسباب کشی

پاکسازی وسایل:

معمولا در هر خانه ای وسایلی پیدا میشوند که دیگر از آنها استفاده نمیشود وسایلی همچون لباس ، ظروف و لوازم منزل و … . بهترین کار قبل از اسباب کشی این است که این وسایل را هدیه دهید و یا دور بریزید. تا هم راحت تر وسایلتان بسته بندی شود و هم چیدمان در خانه جدید مشکل نباشد. بهتر است این کار را چند هفته قبل از اسباب کشی انجام دهید.

کارتن بسته بندی:

بدترین اتفاقی که ممکن است در اسباب کشی رخ دهد این است که درب کارتن باز شود و تمام وسایل آن بیرون بریزد.اما برای اینکه این اتفاق نیفتند چند راه حل پیش رو دارید. در ابتدا بهتر است از کارتن های مخصوص اسباب کشی استفاده کنید. کارتن مخصوص لباس ، ظروف ، خوراکی ها و….

برای مطالعه مقاله لوازم مورد نیاز بسته بندی اینجا کلیک کنید.

کار دومی که میتوانید انجام دهید این است کارتن ها را کوچک تر انتخاب کنید تا سنگین نشوند و تحمل بار را نداشته باشند. نحوه صحیح بسته بندی کارتن به این صورت است که اتدا کف کارتن روی درز چسب نواری بزنید سپس به صورت عمودی چسب دیگری را بزنید.بعد از ان یک روزنامه یا مقوا کف کارتن قرار دهید سپس با روزنامه وسایل را بپیچید و داخل کارتن قرار دهید.

اتصالات را جدا کنید:

باربری در اصفهان توسط بهترین شرکت حمل اثاثیه منزل در اصفهان

باز کردن اتصالات وسایل کمک میکند که هم وسیله بدون خرابی و ضرر به سایر وسایل ها جا به جا شود و از طرفی هم احتمال گم شدن اتصالات کاهش می یابد.

مثلا دسته و پایه کمد و دراور ، پایه ظروف و وسایل تزئینی،پایه های مبل و. .. از وسایلی است که میتوان آنها را باز کنید. زیرا ممکن است در جا به جایی به سایر وسایل گیر کند و آنها را خراب کند. اما این را فراموش نکنید که اتصالات را در پلاستیک قرار دهید و به وسیله مورد نظر بچسبانید. و اگر این کار ممکن نیست آن ها را د جعبه مرتبط با خود قرار دهید و حتما روی جعبه یادداشت کنید.

برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد اسباب کشی سایر مقالات سایت را  مطالعه نمایید . از انکه تا پایان مقاله با ما همراه بودید سپاسگزاریم.

5/5 - (5 امتیاز)
ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

باربری برون شهری


اتحادیه حمل اثاثیه منزل در اصفهان

اتحادیه حمل اثاثیه منزل در اصفهان

  اتحادیه حمل اثاثیه منزل در اصفهان اگر میخواهید اطلاعات کافی در ارتباط با اتحادیه حمل اثاثیه منزل در اصفهان داشته باشید با ما همراه باشید شرکت باربری در ...

هزینه و قیمت حمل اثاثیه منزل در اصفهان

هزینه و قیمت حمل اثاثیه منزل در اصفهان

  هزینه و قیمت حمل اثاثیه منزل در سال 1402 طبق اتحادیه اگر میخواهید هزینه  و قیمت حمل اثاثیه منزل در اصفهان خود را کاهش دهید به ادامه مطالب ...

10 نکته روز اسباب کشی

10 نکته روز اسباب کشی

  ۱۰ نکته مهم روز اسباب کشی  بزرگترین و بهترین شرکت باربری و حمل اثاثیه منزل در اصفهان با ۱۰نکته مهم روز اسباب کشی شما را به آرامش در ...

حمل و نقل در اصفهان

حمل و نقل در اصفهان

  حمل و نقل در اصفهان راه های حمل و نقل در اصفهان بصورت سریع و آسان را در این قسمت برایتان به اختصار توضیح میدهیم شرکت اصفهان باربری ...

ارتباط با ما


شماره تماس

09132654719

آدرس

اصفهان، خیابان بزرگمهر

پست الکترونیک

info@esfahanbarbari.ir
باربری اصفهان | 09132654719