• اصفهان ، خیابان بزرگمهر | اصفهان ، دروازه شیراز
باربری اصفهان | حمل اثاثیه منزل در اصفهان بار

تماس با ما

09132654719

تماس با مدیر

09138657679

نکات کلیدی چیدمان وسایل منزل بعد از اسباب کشی

نکات کلیدی چیدمان وسایل منزل بعد از اسباب کشی

نکات کلیدی چیدمان وسایل منزل بعد از اسباب کشی

نکات کلیدی چیدمان وسایل منزل بعد از اسباب کشی

مراحل چیدمان منزل بعد از اسباب کشی منزل

بعد از مرحله خسته کننده بسته بندی کردن وسایل خانه و اسباب کشی منزل در اصفهان نوبت به چیدمان وسایل بعد از اسباب کشی منزل جدید میرسد. بیشتر اشخاص در این مرحله با زیاد از جعبه ها رو در رو هستند که باز کردن وسایل آنها اتمام ندارد. و چندین روز وقت و انرژی می خواهد. حتی فکر اینکه چندین روز در این خانه به هم ریخته زندگی نماییم، لرزه ای بر جانمان می اندازد ولی راهکارهایی هست. که بعد از اسباب کشی و رسیدن به خانه نو هر چه زود تر و آسان تر هر چیزی را در مکان درست بگذارید. در این قسمت از خانواده پلاس نمناک مراحل چیدمان آسان و زود منزل بعد از اسباب کشی را نشان داده ایم.

ESFAHANBARBARI

چیدمان اتاق خواب در اصفهان بعد از اسباب کشی اصفهان

 

شکل ۱اسباب کشی منزل در اصفهان

ترتیب خوب برای مراحل چیدمان وسایل بعد از اسباب کشی به خانه جدید

 سیستم گرمایشی یا سرمایشی منزل را راه بیاندازید :

پیش از آغاز به چینش اسباب و وسایل، سیستم گرمایشی یا سرمایشی منزل را راه بیاندازید تا در تابستان از گرما عرق نکنید و در زمستان یخ نزنید.

به دیگر توصیه های مهم اصفهـــان باربری نیز توجه نمایید

 لوازم برقی و گازی منزل را نصب کنید :

حساس ترین وسایل خانه مثل یخچال، گاز، تلفن و… را راه اندازی کنید تا آب خنک داشته باشید و بتوانید برای خود چای یا قهوه درست کنید. محدوده کمی نیز در نشیمن برای استراحت های کوتاه خود به وجود آورید.این وسایل را حمل اثاثیه منزل در اصفهان می تواند برای شما تعیین کند.

جعبه های هر فضا را در آن فضا قرار دهید :

برای اینکه منزل شما به هم ریخته و شلخته نشود ، برچسب روی جعبه ها را رو خوانی کنید و جعبه های متعلق به هر محدوده را در آن محدوده بگذارید. اینگونه خانه شما آشفته نمی شود.

برخی کارتن ها را باز نکنید :

تا وقتی که مکان جا گیری یک وسیله کاملا معین نبود، کارتن آن را باز نکنید تا شما را دچار هرج و مرج نکند.و درکامیون اسباب کشی منزل در اصفهان بگذارید.

اول وسایل آشپزخانه خود را بچینید :

آشپزخانه باید سریع تر از سایر محدوده ها  چیده شود، پس اول به آشپزخانه برسید و وسایل آشپزخانه را از سر راه بردارید. و داخل آشپزخانه بگذارید تا امکان شکستن هر کدام کم شود.اینکار را حمل اثاثیه منزل در اصفهان برای شما انجام می دهد.

اتاق خواب خود را بچینید :

اگر اندیشه می کنید باید نشیمن را سریع تر از اتاق خواب بچینید سخت اشتباه می کنید. شما باید اول مکان خواب خود را مهیا سازید. پس وسایل کلی مثل رختخواب ها و تخت و وسایل اتاق را در مکان خود بگذارید.

ابتدا به چیدن کلیات بپردازید :

یکی از روش ها برای چیدمان آسان تر خانه این است.که شما اول وسایل بزرگ و اصلی هر محدوده را در مکان خود بگذارید و بعد به سراغ چیدن فرعیات روید . مانند مبلمان را در جای خود قرار دهید و جعبه های وسایل فرعی را در همان محدوده بگذارید. و وقتی دیگر آنها را چینش کنید.

به سراغ تزئین خانه نروید :

تزئین خانه را هم برای وقتی بگذارید که دور و برتان شلوغ نباشد. و چیدمان فضا قالب معینی به خود گرفته باشد، بعد از چیدن وسایل خود سپس طبق آن اقدام به تزئین خانه کنید .

ابتدا وسایل را از اسباب کشی منزل در اصفهان تخلیه کنید.

بعد از چیدن همه لوازم کلی منزل به سراغ لوازم جزئی تربروید:

بعد از چینش کلیه لوازم کلی منزل نوبت به  لوازم فرعی تر مانند لوازم تزئینی ، گل و گیاه، تابلوها، ساعت دیواری و … می رسد.

در آخر منزل جدید را گردگیری و تمیز کنید :

بعد از چیدمان کلیه وسایل وقت گردگیری و تمیز کاری نهایی و شستن سرویس بهداشتی و حمام میباشد.

قفل تمامی درب ها را عوض نمایید :

به محض انتقال وسایلتان توسط حمل اثاثیه منزل در اصفهان به خانه نو برای مواظبت از خانه جدید قفل درب خانه را تعویض کنید .و هیچگاه به قفل(شکل ۲حمل اثاثیه منزل در اصفهان) قبلی خانه نباید اعتماد نمایید

اسباب کشی اصفهان

شکل ۲حمل اثاثیه منزل در اصفهان

نکاتی که باید در چیدن خانه به آن ها توجه نمایید :

پیش از چیدن وسایل تان باید از شیوه چیدمان تصویر ذهنی به وجود آورید . اگر طرح ویژه ای از چیدمان در ذهن تصور  کنید، قرار دادن وسایل در جای خود آسان ترین امر خواهد شد.

پیش از باز کردن وسایل، لوازم اظطراری مثل چسب، چاقو، پیچ گوشتی، میخ، چکش و پاکت های زباله را مهیا کنید تا در صورت احتیاج از آنها بهره بگیرید.

وقت باز کردن جعبه ها، لیستی از وسایل درون آن ها را با خود بهمراه داشته باشید تا آسان تر آن ها را جستجو کنید.یا اسباب کشی منزل در اصفهان برای شما این لیست را تهیه می کند.اصفهــان باربری

باربری اصفهان را از بهترین شرکت حمل اثاثیه منزل اصفهان بخواهید

پیش از تعیین کردن مکان وسایل آنها را از جعبه بیرون نیاورید.

برای اشیایی که مکان یکسانی دارند مانند لباس ها در کمد ، ظروف در کابینت و… زمان زیادی اتلاف نکنید.

برای چیدمان تند تر اشیا از کلیه اعضای خانواده یاری بجویید.البته اعضای حمل اثاثیه منزل در اصفهان نیز به شما کمک خواهند کرد.

در وقت اسباب کشی و چیدن وسایل شایسته است کودک خود را به شخص مورد اطمینانی بسپارید.

اگر دوست دارید مکان وسایل خود را تعویض کنید اول همه خانه را بچینید.و به ریلکسیشن برسید و بعد مکان مبلمان و تلویزیون و… را تعویض نمایید.

Rate this post

باربری برون شهری


اتحادیه حمل اثاثیه منزل در اصفهان

اتحادیه حمل اثاثیه منزل در اصفهان

  اتحادیه حمل اثاثیه منزل در اصفهان اگر میخواهید اطلاعات کافی در ارتباط با اتحادیه حمل اثاثیه منزل در اصفهان داشته باشید با ما همراه باشید شرکت باربری در ...

هزینه و قیمت حمل اثاثیه منزل در اصفهان

هزینه و قیمت حمل اثاثیه منزل در اصفهان

  هزینه و قیمت حمل اثاثیه منزل در سال 1402 طبق اتحادیه اگر میخواهید هزینه  و قیمت حمل اثاثیه منزل در اصفهان خود را کاهش دهید به ادامه مطالب ...

10 نکته روز اسباب کشی

10 نکته روز اسباب کشی

  ۱۰ نکته مهم روز اسباب کشی  بزرگترین و بهترین شرکت باربری و حمل اثاثیه منزل در اصفهان با ۱۰نکته مهم روز اسباب کشی شما را به آرامش در ...

حمل و نقل در اصفهان

حمل و نقل در اصفهان

  حمل و نقل در اصفهان راه های حمل و نقل در اصفهان بصورت سریع و آسان را در این قسمت برایتان به اختصار توضیح میدهیم شرکت اصفهان باربری ...

ارتباط با ما


شماره تماس

09132654719

آدرس

اصفهان، خیابان بزرگمهر

پست الکترونیک

info@esfahanbarbari.ir
باربری اصفهان | 09132654719