• اصفهان ، خیابان بزرگمهر | اصفهان ، دروازه شیراز
باربری اصفهان | حمل اثاثیه منزل در اصفهان بار

تماس با ما

09132654719

تماس با مدیر

09138657679

کارتن بسته بندی جهت اثاث کشی

کارتن بسته بندی جهت اثاث کشی

کارتن بسته بندی جهت اثاث کشی

 

کارتن اسباب کشی اصفهان و نقش موثر آن در اثاث کشی منزل در اصفهان (اصفهان باربری):

همان طوری ک همه ی ما میدانیم در زمان اثاث کشی منزل در اصفهان داشتن تعداد کافی کارتن محکم و مناسب اسباب کشی امری مهم و حائز اهمیت بشمار می رود. درست است که تعداد فروش کارتن های بسته بندی اسباب کشی در اصفهان مهم است ولی از آن مهم تر ابعاد کارتن ها میباشد که به طور مثال همه کارتن ها یک اندازه نباشند باید ابعاد مختلف و بخصوص در اسباب کشی منزل ابعاد متوسط و بزرگ کاربرد بیشتری دارند

 

به یکسری نکات در ارتباط با کارتن اسباب کشی توجه نمایید :

کارتن های بسته بندی اسباب کشی چه اهمیتی دارد؟

 ۱-جنسیت کارتن اسباب کشی در اصفهان باربری :

قدیمیا در اثاث کشی منزل در اصفهان به اصطلاح اصفهانی های عزیزمان کلفت بودن کارتن براشون خیلی مهم بوده (گفتم اصفهانی ها چون این یه اصطلاح اصفهانیه ) ولی اصطلاح امروزی ان تعداد لایه است و هر چی این لایه های ما بیشتر باشد برای حمل اثاثیه منزل ما بهتر است . (۵لایه ) درست است کارتنای پنج لایه میتونن بهترین گزینه برای کارتن بندی اثاثیه منزل باشند. شاید بنظر شما این تعداد لایه کم باشد چون وسیله های سنگینی قراراست داخلش قرار گیرد اما نگران نباشید این اطمینان خاطر را اصفهان باربری به شما می دهد که هیچ مشکلی پیش نمی آید. نکته ای که قابل اهمیت است این است که تعداد و بزرگ و کوچک بودن کارتن ها بستگی به وسایل و اثاثیه ما دارد.

۲-قیمت کارتن برای اثاث کشی منزل در اصفهان :

اگه کارتنی با شیب هاای مناسب بخواین باید بگم کمی دست و دل باز باشید البته نترسید چون مارو دارید اینجاست و میتونین با بهترین قیمت ها از ما کارتن با اندازه دلخواهتون رو خریداری کنید.ک ب صورت تکی و تعداد بالا هم میتونید بخرید با هر سایزی ک بخواین توی این راه ما شما رو تنها نمیذاریم و تنها کافیه فکر خودتون رو روی حمل اثاثیه منزل تون مخصوصن اثاث کشی منزل در اصفهان متمرکز کنید.

۳-کاتژوری کردن کارتنا:

۱-کارتن وسایل با حساسیت باالا

۲-کارتن وسایل اشبز خانه

۳-کارتن وسایل حال

۴-کارتن وسایل اتاق های شخصی

۵-کارتن کتاب ها

۶-کارتن مواد غذایی

-و غیره

ک هرکدام کارتن اندازه و مناسبه خودش رو لازم داره. مثلن برای کتابا نباید از کارتنای خیلی بزرگ استفاده کرد. چرا چون کتاب سنگین هستش و ما نمیتوانیم در صورت سنگین بودن اونو بلندش کنیم. حتی اگر هم شخص مقابل یا همان کاگر بتواند بلندش کند امکان صد در صدی وجود داره ک کارتن به اصطلاح تهش باز بشه و کتاب هامون از بین میره و کار از کار گذشته دیگه و جایی برای پشیمونی نذاشتیم.

شکل ۱اثاث کشی منزل در اصفهان

۳-نکات ضروری ک  اثباب اولی ها باید بدونن |فروش کارتن اسباب کشی منزل در اصفهان

قبل از هر چیز در حمل اثاثیه منزل وسایل را باید تفکیکی کنیم شکستنیا جدا وسایل اشبز خانه جدا وسایل اتاق بچه سالن سرویس بهداشتی حمام وسایل گرانبها و قیمتی کفش و لباس و غیره ک بعد از جدا سازی  در حمل اثاثیه منزل روی هر کارتن مینویسم ک چ چیزی داخل اون وجود داره تا کارگر ها بدونن چه چیزی رو با چ میزان حساسیت باید جابجا کنن.

نکته بعدی ک میخوایم بریم سرغش اینکه کارتن ها رو زیاد از حد بر نکینیم.  چرا ؟چون اول از همه احتمال شکسته شدن وسیله هامون رو بالا بردیم چه وسایل حساس و شکستنی و چ وسایل پلاستیکی و غیر مهم همه و همه امکان اسیب دیدن دارن. دوم اینکه وقتی میخوایم درکامیون یا وانت حمل کنده بار بچینیم وسایل رو کارتن ها روی هم فیکس نمیشونند. ک این کار موقع رانندگی سرعت راننده رو بایین میاره و جدا از اون ممکنه وسیله ها بیوفتن وسط خیابون و به معنای واقعی خانه خراب میشویم.

۴-وسایل جانبی حمل اثاثیه در اصفهان و یا شهرای دیگه:

بعد از خریدن کارتنای چند لایه ی استاندارد نوبت به .سایل جانبی داخل کارتن میرسه. شاید بگین مگه گوشیه همراهه ک وسیله جانبی داشته باشه و بخندین ولی کاملن درسته اثباب کشی منزل هم وسایل جانبی داره. مثلن یخچال شما نیاز به یونولیت داره تادر کارتن خودش لغزش نکنه و جابجایی بیش نیاد.

و یا ظروف اشپزخونه ک باید بینشون روزنامه های باطل شده گذاشت تا خدایی نکرده توی راه یا موقع موو کردن نشکنن. مثال اخری ک میزنم شیشه ی روی میز نهار خوری و یا ظروف قیمتی و زینتی توی ویترین های خونگی نیاز به پلاسیک های ضربه گیر یا اصطلاحن حباب دار نیاز داره ک باید بگم خرید این نوع ضربه گیر ها در اخر و اتمام اثباب کشی منزل سرگرمی خوبی رو ایجاد میکنن با صدا هایی ک از ترکوندن اون حباب ها ایجاد مشود.

چسب یا نخ محکم هم خیلی خیلی مهمه چون بعداز جا سازی لوازم در کارتنای مناسب باید اون هارو محکم چسب کرد و یا با نخ محکم گره زد.

در بخش بعدی میتونید شکل ۳اثاث کشی منزل در اصفهان ببینید.

۵-برند اثاث کشی منزل در اصفهان و یا شهرای دیگه:

اثاث کشی منزل در اصفهان و یا هر شهر دیگه چیزی هستش ک باید توی انتخابش حواس جمع بود. چون حتی اگر ما وسایل خودمون رو حتااااااا در کارتنای فولادی هم بذاریم اگر شرکت حمل اثاثیه منزل مون اوکی نباشه به وسیله هامون اسیب میزنه.

۶-چیدمان کارتنا در کامیون و یا وانت مورد نظر :

وقتی کارتنای ما به شکلی قابل قبول بسته بندی شده باشن پس میتوان اونا رو با ترتیبی مرتب روی هم دیگر چید و دیگه نگران افتادن یا سرعت ماشین در حین راه نیستید.

۷-احتمال باران یا برف | اثاث کشی منزل در اصفهان

احنمال اینکه در راه و در حین اثاث کشی منزل در اصفهان بارون بیاد در همه فصل ها وجود داره . اما در فصل زمستان این احتمال تشدید میشه پس چ بهتر ک هنگام اثباب کشی منزل در اصفهان یا شهر های بارانی دیگر روی کل وسایل پلاستیک های متری کشید البته تمام اینا در صورتی هستش ک برند حمل کننده بار ما هنگام باربری پوششی روی ماشین خودش نداشته باشه.

در بایان هنگام اثاث کشی منزل در اصفهان و یا هر شهر دیگر قبل از هر کاری بهتر است مشورت کنیم تا بهترین نتیحه را بگیریم. یک حمل اثاثیه منزل کمی پر هزینه بهتر از یک حمل اثاثیه پر ریسک و پر خطر از طرف شرکت های بی تجربه هستش. و میتونین برای تمام کارای بالا رویحساب کنید.

بهترین کارتن های بسته بندی برای اسباب کشی

 

یکی از خدمات شمال بار استفاده از بهترین کارتن بسته بندی اثاثیه و وسایل منزل و شرکتها است. استفاده از کارتن و جعبه در بسته بندی برای اسباب کشی اهمیت زیادی دارد. امروزه از انواع کارتن اسباب کشی و حمل بار جهت بسته بندی و جابجایی بار و اسباب و اثاثیه توسط شرکت های اتوبار و باربری در اصفهان استفاده می شود.

این کارتن ها از نوع چند لایه هستند (معمولا پنج لایه) و جهت بسته بندی لوازم مختلف به کار می روند. خوشبختانه فضای داخلی این کارتن ها که در سایزهای مختلفی در بازار موجودند، به اندازه کافی هست که بتوان بسیاری از وسایل و لوازم را در آنها قرار داد.

خرید و فروش بهترین کارتن های بسته بندی چند لایه و مقاوم – برای تضمین سالم ماندن اسباب و اثاثیه خود و فروش کارتن اسباب کشی در اصفهان کافی است با شماره ۰۹۱۳۲۶۵۴۷۱۹  تماس حاصل نمایید.

کارتن بسته بندی اسباب کشی، یکی از مهمترین لوازم باربری به شمار می رود. اگر شما هم قصد اسباب کشی با استفاده از خدمات شرکت های باربری را دارید، دو راه پیش روی شماست:

۱-  از یک شرکت باربری و اتوبار اصفهان بخواهید که امور بسته بندی را برای شما انجام بدهند.
۲- بسته بندی را خودتان و بطور شخصی انجام دهید.

در هر یک از این دو حالت، جهت اسباب کشی و بسته بندی اسباب و اثاثیه، نیاز به جعبه و کارتن های مخصوص این کار است. اما در صورتی که بسته بندی را کارگران و پرسنل شرکت های باربری اصفهان  برای شما انجام می دهند، مسلما این امر هزینه کمی بیشتری را برای شما ایجاد می کند ولی در عوض در زمان صرفه جویی می کنید و خیالتان از بابت بسته بندی دقیق و درست، راحت خواهد بود. از طرفی بدلیل بسته بندی اصولی و حرفه ای احتمال آسیب رسیدن به اثاثیه بسیار کاهش می یابد و از هزینه های خسارت به لوازم تا حد زیادی می کاهد اما در هر دو صورت نیاز به این کارتن ها دارید بنابراین اگر خودتان امور بسته بندی را بدون استفاده از خدمات شرکت باربری دراصفهان انجام می دهید، باید به فکر خرید کارتن اسباب کشی نیز باشید.

فروش کارتن اسباب کشی در اصفهان با هماهنگ با باربری در اصفهان فقط کافیست با شماره ۰۹۱۳۲۶۵۴۷۱۹ تماس بگیرید

کارتن بسته بندی

در این زمینه البته رعایت نکات خاصی نیز لازم و ضروری است که باید هنگام اسباب کشی و بسته بندی (چه توسط شما و چه توسط کارکنان شرکت های باربری اصفهان ) رعایت شوند:

• از بهترین نوع کارتن های موجود در بازار باید استفاده کنید که بتوانند وزن زیادی را تحمل کنند.
• برای اسباب کشی منزل می توانید از کارتن های بسته بندی در سایزهای مختلف و متفاوت استفاده کنید. چرا که هر یک از وسایل منزل ابعاد و جنس متفاوتی دارند.
• پس از قرار دادن وسایل و اشیاء شکستنی درون کارتن ها، تا حد امکان فضای داخلی آنها با استفاده از لوازمی مانند پلاستیک نایلونی، کاغذ باطله، پلاستیک حبابدار، فوم و غیره باید به دقت توسط کارگران حمل بار پر شود تا در زمان جابجایی لوازم به آنها آسیبی وارد نشود.
• بعد از قرار دادن اشیاء و وسایل در کارتن های اسباب کشی، به دقت درب آنها را با استفاده از چسب زن بچسبانید.
• روی هر یک از بسته ها نوع محتویات درون آنها (مثلا شکستنی و یا کتاب، لباس، ظروف و غیره) را بنویسید.
• دقت کنید که کارتن هایی که حاوی وسایل شکستنی هستند حتی الامکان جدا از سایر کارتن های حاوی اثاث منزل گذاشته شوند.

شرکت اتوبار و باربری در اصفهان ، اصفهان بار با سالها تجربه در زمینه امور اسباب کشی و باربری تهران، می تواند بهترین خدمات را به مشتریان در این زمینه ارائه دهد. از جمله ارائه بهترین کارتن های درجه یک مخصوص اسباب کشی و همچنین فوم ضد ضربه و سایر وسایل مورد نیاز جهت بسته بندی وسایل منزل و یا شرکت جهت جابجایی را می توانید از شمال تهیه نمایید.

ما با بهترین قیمت کلیه این امکانات و خدمات را در اختیار شما می گذاریم.

کارتن های ما دارای بهترین کیفیت و بالاترین مقاومت جهت حمل و جابجایی کلیه وسایل و لوازم سبک و سنگین هستند که با بهترین نرخ در اختیار شما گذاشته می شوند. به یاد داشته باشید که تهیه بهترین کارتن و جعبه های مخصوص اسباب کشی و حمل بار، به شما این امکان را می دهد که سازمان دهی بهتری برای جابجایی و حمل وسایل تان به مکان جدید (منزل و یا محل جدید شرکت) را انجام داده و در طول حمل اسباب و اثاثیه به محل جدید، وسایل و لوازم شما کوچکترین آسیبی نبینند.

فروش کارتن اسباب کشی در اصفهان فقط کافیست با بهترین شرکت حمل اثاثیه منزل در اصفهان تماس بگیرید

۰۹۱۳۲۶۵۴۷۱۹

 خوشبختانه بیشتر وسایل شرکت ها، اداره ها و یا منزل را می توان با استفاده از کارتن ها، بسته بندی کرد. از جمله:

• لباس، کیف و کفش
• وسایل و اشیاء دکوری
• وسایل اداری (دفترچه، نوشت افزار، کازیه، پوشه ها و پرونده ها و…)
• دستگاه هایی مانند کامپیوتر، لپ تاپ، فکس و غیره
• تابلو
• کتاب و مجله
• کلیه ظروف، بشقاب، لیوان و سایر اشیاء مربوط به آشپزخانه

اگر شما هم می خواهید اقدام به تهیه و خرید کارتن اسباب کشی کنید، می توانید به جمع مشتریان ما بپیوندید. بهترین خدمات بسته بندی و باربری را در بهترین و بزرگترین شرکت اسباب کشی در اصفهان بیابید

کارتن های بسته بندی اسباب کشی چه اهمیتی دارد؟

شرکت بسته بندی و حمل اثاثیه منزل در اصفهان با توجه به اینکه بسته بندی اثاثیه منزل  و کارتن بسته بندی در زمان اسباب کشی اهمیت بسیاری دارد

و نیاز به مهارت و استفاده از تجهیزات مخصوص دارد سعی کرده از بهترین تجهیزات جهت بسته بندی و حمل اثاثیه منزل استفاده نماید.

، اتوبارهای معتبر به ویژه در شهرهای بزرگی مثل اصفهان این خدمت ارائه می شود. در سال های اخیر با گسترش شهرها و افزایش لوازم خانگی اسباب کشی به صورت شخصی بسیار دشوار شده و افراد به کمک یک مجموعه باربری حرفه ای نیاز دارند.

حمل اثاثیه منزل در اصفهان با بهترین گروه در اصفهان و شهرستان

مرحله ابتدایی اسباب کشی اصفهان، بسته بندی و حمل اثاثیه منزل در اصفهان  لوازم می باشد و همانطور که گفته شد اهمیت آن کمتر از حمل بار اصفهان نیست

زیرا بسته بندی صحیح می تواند باعث کمتر شدن فضای اشغالی لوازم، افزایش سرعت جابجایی و راحتی کار کارگران شود.

بسته بندی مناسب لوازم در درجه اول نیاز به کارتن های بسته بندی محکم و روزنامه، فوم یا نایلون دارد تا در بین لوازم قرار گیرد و از آسیب به آنها جلوگیری شود.

بسته بندی و حمل اثاثیه منزل در اصفهان بصورت حرفه ای با باربری اصفهان

کارتن های بسته بندی اسباب کشی

کارتن های مخصوص اسباب کشی اصفهان یکی از اولین و مهمترین لوازم برای جابجایی هستند که علاوه بر اینکه شرکت های باربری خود از آنها استفاده می کنند، آن را برای فروش نیز ارائه میکنند تا زمان باربری شخصی نیز مورد استفاده قرار گیرند.حمل اثاثیه منزل در اصفهان

کارتن های بسته بندی در انواع مختلفی در بازار موجود هستند که با توجه به اندازه و نوع وسیله ای که در داخل آن قرار می گیرد تقسیم می شوند.

این کارتن ها علاوه بر اندازه های مختلف، در ضخامت های مختلف (۳لایه، ۵لایه، …) برای انواع لوازم از لباس تا وسایل شکستنی وجود دارند. معمولا شرکت های اتوبار و باربری اصفهان در زمان ارائه خدمات اسباب کشی خود از کارتن های ۵لایه استفاده می کنند که برای بسته بندی لوازم خانگی یا شرکت مقاومت مناسبی دارند.

بسته بندی شخصی

اگر قصد اسباب کشی اصفهان  به صورت شخصی را دارید و می خواهید از کارتن های مخصوص بسته بندی استفاده کنید بهتر است موارد استفاده از آنها را با فروشنده درمیان بگذارید تا بهترین گزینه را دریافت کنید.

در صورتی که بسته بندی لوازم خود را به یک شرکت باربری معتبر بسپارید علاوه بر اینکه هیچ فشار جسمی و روحی بر دوشتان نیست، در زمان خود نیز صرفه جویی خواهید کرد و با اطمینان از کامل بودن لوازم مورد نیاز بسته بندی اثاثیه و مهارت کارگران، خیالتان از بابت سلامت لوازمتان نیز راحت خواهد بود.

حمل اثاثیه منزل در اصفهان بصورت حرفه ای با باربری اصفهان

همچنین در صورتی که بخواهید با بودجه کمتر اقدام به خرید کارتن های اسباب کشی کنید، می توانید برای بسته بندی برخی از لوازم سبک تر کارتن های دست دوم تهیه کنید.

کارتن های بسته بندی

استفاده از کارتن های بسته بندی چه اهمیتی دارد؟

همانطور که گفته شد بسته بندی اثاثیه منزل توسط کارتن های مخصوص اهمیت ویژه ای دارد، اما دلیل این اهمیت چیست و چطور این کارتن ها باعث محافظت از لوازم می شود؟

کارتن های بسته بندی در ضخامت ها و گرماژ مختلف تهیه می شوند و برای هر دسته از لوازم خانگی با توجه به وزن و اندازه مقاومت خاصی دارند.

این مقاومت کارتن ها باعث می شود تا در صورت قرارگیری کارتن ها بر روی هم فشاری به لوازم داخل آن وارد نشود و صدمه نبینند.

حمل اثاثیه منزل در اصفهان را به باربری اصفهان بسپارید تا راحت ترین تجربه اسباب کشی اصفهان را داشته باشید

همچنین استفاده از کارتن های بسته بندی برای اثاثیه از ایراد آسیب و خط و خش به لوازم حتی در صورت بروز حادثه جلوگیری می کند؛ البته در بسته بندی لوازم سنگین یا قیمتی استفاده از فوم و یونولیت برای محافظت بیشتر نیز تاثیر بسیاری دارد.

زمانی که فاصله مبدا و مقصد زیاد باشد، به عنوان مثال قصد حمل بار به شهرستان را داشته باشید، اهمیت استفاده از کارتن های اسباب کشی و بسته بندی درست توسط اتوبار تهران بیشتر نمایان می شود؛ زیرا به دلیل مسافت زیاد و ناهمواری جاده های شهری امکان تکان های شدید ماشین، تعداد سرعت گیرها و ورود به دست انداز بیشتر شده و لوازم به محافظت بیشتری احتیاج دارند.

ویژگی های کارتن های بسته بندی اصفهان باربری

ویژگی دیگر تمایز کارتن های بسته بندی نسبت به کارتن های معمولی، جلوگیری از ورود گردو خاک، حرارت، گرما و سرمای شدید و کندی ورود آب به داخل می باشد.

در صورتی که مجبور به اسباب کشی در فصول سرد سال باشید ممکن است به طور ناگهانی بارش باران یا برف شروع شود و حتی در صورت استفاده از خودروهای مسقف، در زمان حمل بار به داخل ماشین یا در زمان تخلیه مقدار کمی رطوبت به کارتن ها خواهد رسید،

با استفاده از کارتن های بسته بندی خیالتان از عدم ورود رطوبت به فضای داخل کارتن آسوده خواهد بود. وجود سایزهای مختلف کارتن های بسته بندی باعث می شود تا هر وسیله ای با توجه به وزن و حجمش در کارتن مخصوص جای گیرد و نیاز به خرید تعداد زیاد کارتن نخواهید داشت.

شرکت بسته بندی و حمل اثاثیه منزل اصفهان بار

شرکت اتوبار و باربری اصفهان با سالها تجربه در زمینه اسباب کشی و بسته بندی، خدمات خود را با بالاترین کیفیت به مشتریان ارائه می کند. این مجموعه از ابتدای کار که مشاوره برای انتخاب زمان جابجایی، نوع خودروی باربری و تجهیزات بسته بندی هستند تا مراحل بعدی حمل بار و حتی چیدن آنها در منزل جدید همراه مشتریان خود می باشد تا یک اسباب کشی آسان و بی دغدغه را تجربه کنند.

همچنین کسانی که قصد بسته بندی به صورت شخصی دارند می توانند از باربری شمال بار تمام تجهیزات مورد نیاز از جمله کارتن های بسته بندی را با بهترین قیمت و کیفیت تهیه کنند. کارتن های ارائه شده توسط این مجموعه دارای مقاومت بالا و در گرماژ، سایزها و ضخامت های مختلف موجود هستند که با توجه به توضیحات شما برای هر گروه از لوازم در اختیارتان قرار می گیرند. در صورتی که نیاز به کسب اطلاعات بیشتری در زمینه بسته بندی یا حمل بار دارید می توانید با کارشناسان خبره شمال بار تماس گرفته و مشاوره دریافت کنید.

4.8/5 - (335 امتیاز)

باربری برون شهری


اتحادیه حمل اثاثیه منزل در اصفهان

اتحادیه حمل اثاثیه منزل در اصفهان

  اتحادیه حمل اثاثیه منزل در اصفهان اگر میخواهید اطلاعات کافی در ارتباط با اتحادیه حمل اثاثیه منزل در اصفهان داشته باشید با ما همراه باشید شرکت باربری در ...

هزینه و قیمت حمل اثاثیه منزل در اصفهان

هزینه و قیمت حمل اثاثیه منزل در اصفهان

  هزینه و قیمت حمل اثاثیه منزل در سال 1402 طبق اتحادیه اگر میخواهید هزینه  و قیمت حمل اثاثیه منزل در اصفهان خود را کاهش دهید به ادامه مطالب ...

10 نکته روز اسباب کشی

10 نکته روز اسباب کشی

  ۱۰ نکته مهم روز اسباب کشی  بزرگترین و بهترین شرکت باربری و حمل اثاثیه منزل در اصفهان با ۱۰نکته مهم روز اسباب کشی شما را به آرامش در ...

حمل و نقل در اصفهان

حمل و نقل در اصفهان

  حمل و نقل در اصفهان راه های حمل و نقل در اصفهان بصورت سریع و آسان را در این قسمت برایتان به اختصار توضیح میدهیم شرکت اصفهان باربری ...

ارتباط با ما


شماره تماس

09132654719

آدرس

اصفهان، خیابان بزرگمهر

پست الکترونیک

info@esfahanbarbari.ir
باربری اصفهان | 09132654719