• اصفهان ، خیابان بزرگمهر | اصفهان ، دروازه شیراز
باربری اصفهان | حمل اثاثیه منزل در اصفهان بار

تماس با ما

09132654719

تماس با مدیر

09138657679

هزینه و قیمت حمل اثاثیه منزل در اصفهان

هزینه و قیمت حمل اثاثیه منزل در اصفهان

هزینه و قیمت حمل اثاثیه منزل در اصفهان

 

هزینه و قیمت حمل اثاثیه منزل در سال 1402 طبق اتحادیه

اگر میخواهید هزینه  و قیمت حمل اثاثیه منزل در اصفهان خود را کاهش دهید به ادامه مطالب توجه نمایید

و اگر میخواهید بدانید هزینه حمل اثاثیه منزل در سال ۱۴۰۱ اتحادیه چطور میباشد هم در ادامه مطالب گفته شده است خدمتتان

چگونه هزینه حمل اثاثیه منزل در اصفهان خود را کاهش دهید؟

بهتر است برای کاهش هزینه های حمل اثاثیه منزل و  اسباب کشی منزل در اصفهان به نکات زیر توجه نمایید:

۱- اگر می خواهید در حمل اثاثیه منزل در اصفهان  هزینه ها و قیمت حمل اثاثیه منزل در اصفهان خود را کاهش دهید . بهتر است خودتان اقدام به خرید کارتن و جعبه نمایید.

۲- از دوستان و اعضای خانواده خواهش نمایید که به شما در بسته بندی و اسباب کشی منزل در اصفهان کمک نمایند. در این صورت بخشی از هزینه اولیه اسباب کشی را کاهش داده اید.

۳- قطعا خودتان هم می توانید وسایلی از جمله لباس ها، کتاب ها، وسایل معمولی و نشکستنی را به راحتی در جعبه و کارتن قرار دهید.

۴- حتما کارتن های مناسب و چندلایه و درجه یک تهیه نمایید.

۵- حتما نهایت دقت را در هنگام قرار دادن اشیاء شکستنی در جعبه ها به عمل آورید.

۶- در بسته بندی و اسباب کشی منزل در اصفهان بعضی از اشیاء لوکس و قیمتی از جمله لوستر، ظروف کریستال و … حتما توجه نمایید که در بسته بندی این وسایل نیاز به مهارت و تجربه خاصی است .

هزینه حمل اثاثیه منزل در اصفهان

نام خودروحمل بارهزینه یک ماشین برای سه ساعتحمل وسایل سنگین برای هرطبقهدستمزذ یک کارگر برای سه ساعت
وانت پیکان۱۶۰هزار تومان۴۰هزارتومان۱۵۰هزاز تومان
وانت نیسان۱۹۰هزار تومان۴۰هزارتومان۱۵۰هزاز تومان
خاور روباز۵۰۰هزار تومان۴۰هزارتومان۱۵۰هزاز تومان
خاور مسقف۶۰۰هزار تومان۴۰هزارتومان۱۵۰هزاز تومان
برای استعلام دقیق از چند اتوبار استعلام کنید احتمال قیمت رقابتی وجود دارد

هزینه های مازاد در صورتی که اثاث کشی بیش از ۳ ساعت طول بکشد.

نام خدمتبرای هر ساعت
وانت پیکان۷۰هزار تومان
وانت نیسان۹۰هزار تومان
خاور روباز۱۴۰هزار تومان
انواع خاور مسقف۱۸۰هزار تومان
یک کارگر۸۰هزار تومان

حمل وسایل سنگین برای هر طبقه , بر اساس نوع وسیله

نوع وسیلهقیمت برای هرطبقه
یخچال ساید بای ساید۱۲۰هزار تومان
گاو صندوق ایران کاوه۸۰هزار تومان
گاو صندوق کاوه۱۳۰هزار تومان
کاناپه و شیشه غذا خوری۴۰هزار تومن
باز و بست یخچال ساید۱۲۰هزار تومان
مسافت اضافی برای هر متر۴۰۰۰تومان

اصفهان باربری بهترین شرکت حمل اثاثیه منزل در اصفهان

اگر این کار را شخص نا بلدی انجام داده، باعث خسارت و آسیب آن وسایل خواهد شد. ما توصیه می کنیم بسته بندی اثاثیه منزل را به شرکت حمل اثاثیه منزل در اصفهان (اصفهان باربری) بسپارید. اتوبار اصفهان باربری دارای کادر مجرب ، متخصص و حرفه ای است که وسایل شما رو بسته بندی و بدون هیچ آسیبی جابجا خواهند کرد . کافیست برای همکاری با این شماره ها تماس حاصل نمایید:

۰۹۱۳۲۶۵۴۷۱۹

جابه جایی بار و کاهش هزینه در اصفهان

عوامل موثر بر هزینه کارگر اسباب کشی در باربری اصفهان

هزینه حمل اثاثیه منزل در اصفهان و اثاث کشی منزل شامل قیمت باربری و هزینه کارگر اسباب ‌کشی می‌ باشد که تعیین مبلغ نهایی هرکدام از این‌ خدمات هم خودش به فاکتورهای متعددی بستگی دارد. مثلا در تعیین و تخمین دستمزد کارگر حمل اثاثیه فاکتورهای مختلفی مثل میزان ساعت کار و تعداد طبقات ساختمانی که اسباب ‌و اثاثیه باید به آن منتقل یا از آن در ماشین حمل بار جاسازی شوند، بستگی دارد. جدای از این ‌ها میزان سنگینی و به ‌اصطلاح چغر بودن وسایل برای جابه‌جایی و حتی نوع پله ‌های ساختمانی که قرار است اثاثیه از آن خارج یا به آن وارد شوند هم در تعیین قیمت اثاث کشی منزل تاثیرگذار میباشد. مثلا ساختمان‌ های قدیمی ‌تر معمولا پله‌های نامناسب دارند که فاصله بین آن‌ ها زیاد است و بلند هستند و قطعا رفت ‌و آمد روی آن‌ ها سخت است، آن ‌هم وقتی یک وسیله سنگین خانه را دارید جابجا می کنید.

هزینه کارگر حمل اثاثیه منزل و باربری در اصفهان

هزینه کارگر اسباب کشی برای اسباب و اثاثیه سنگین و حجیمی از جمله یخچال سایدبای‌ساید، پیانو و بوفه و تردمیل یا میزهای کنفرانس و ناهارخوری چندین نفره بسته به وزن و راه‌دست بودن‌شان متفاوت میباشد. به‌ عنوان مثال در مورد وسیله ‌ای مثل گاوصندوق با وزنی بیش از ۵۰ کیلوگرم، به ازای هر ۵۰ کیلوگرم و تعداد طبقات هزینه کارگر باربری متفاوت خواهد بود؛ یا درمورد پیانو، نوع پیانو در نحوه تعیین دستمزد کارگر حمل اثاثیه برای حمل آن نقش دارد. هرچند سنگینی تنها به حجم و بزرگی وسیله بستگی ندارد و گاهی بسته ‌ها و کارتن‌ های کتاب می ‌توانند وزن‌ های بسیار سنگینی داشته باشند که حتما باید به این موضوع توجه داشته باشیم. اساسا بر اساس تعرفه معمول اعلام شده در هزینه کارگر باربری برای یخچال سایدبای‌ساید و میزهای ناهاخوری بیش از ۶نفره به ‌ازای هر طبقه ۲۰هزار تا ۲۵هزار تومان است و اگر پای گاوصندوق و پیانو و تردمیل و… وسط باشد به‌ازای هر ۱۰۰کیلوگرم نرخ اثاث کشی تا ۵۰هزار تومان به‌ازای هر طبقه بالا می‌ رود. البته مسلم است که جابه‌جایی این وسایل توسط یک‌ نفر ممکن نیست و تعداد نفرات دخیل در کار جابه‌جایی هم یکی دیگر از فاکتورهای تعیین قیمت باربری میباشد.

هزینه اثاث کشی و قیمت حمل اثاثیه منزل در باربری اصفهان

در مورد طبقات هم هزینه اثاث کشی به این صورت محاسبه می‌ شود که برای طبقه اول به بالا معمولا به‌ازای هر طبقه به طور معمول، چیزی نزدیک به ۱۵هزار تا ۲۰هزار تومان بر اساس توافق طرفین روی هزینه دستمزد کارگر حمل اثاثیه می ‌رود. نرخ اثاث کشی مربوط به ساختمانی در طبقه همکف هم برای سه ساعت کار تقریبا ۵۰هزارتومان به ‌عنوان پایه‌ی هزینه کارگر باربری یا دستمزد کارگر حمل اثاثیه در نظر گرفته می ‌شود. در کل هم اگر کار بیش از سه ساعت طول بکشد، به ‌ازای هر ساعت چیزی بین ۱۰هزار تا ۱۵هزار تومان اضافه‌کار محاسبه می‌ شود. البته واضح است که قیمت اثاث کشی منزل در شرایط خاص مثل فاصله زیاد بین خانه یا واحد مسکونی با محل توقف ماشین اسباب‌ کشی یا تنگی کوچه‌ های محل ساختمان یا پله ‌های نامناسب و بلند برحسب در نظر گرفتن این شرایط خاص برای حمل بار اعلام خواهد شد.

نرخ اثاث کشی در باربری اصفهان

حواستان هم باشد که تعرفه اثاث کشی منزل تنها در اجرت و دستمزد هزینه کارگر حمل اثاثیه منزل خلاصه نمی‌ شود و هزینه‌ های مربوط به ماشین باربری اعم از نیسان و خاور و … هم بخشی از هزینه‌ های مربوطه هستند. در تعیین قیمت خاور اثاث کشی معمولا برای اجاره ماشین باربری به‌ مدت سه ساعت مبالغی از ۱۵۰هزار تا ۲۰۰هزار تومان اعلام می‌ شود که با اضافه‌ شدن ساعت کار طبعا بالاتر هم می ‌رود و تا یک‌دوم تا یک‌سوم هزینه ابتدایی روی مبلغ اعلام شده می‌ رود. برای نیسان و وانت البته قیمت باربری اثاث منزل کمتر خواهد بود و تقریبا ۸۰هزار و ۶۰هزار تومان تعرفه مبلغ اولیه کار آن‌هاست. در تعیین قیمت بار اثاث کشی مهم ترین فاکتور همان متغیر زمان است که چقدر و چند ساعت ماشین مذکور در اختیار شما خواهد بود.

دستمزد کارگر حمل اثاثیه منزل در باربری اصفهان

این را هم اضافه کنیم که در بحث قیمت کارگر حمل اثاثیه منزل، اگر به ‌غیر از کمک در جابه‌جایی اسباب و اثاثیه نیاز به همراهی کارگر در بسته‌ بندی و کارتن‌ کردن وسایل داشتید نیز بسته به اینکه مبل یا یخچال یا لوازم کوچک‌تر منزل است، قیمت اجرت مربوط به کار متفاوت است ولی به‌طور عام دستمزد کارگر حمل اثاثیه برای بسته ‌بندی ساعتی محاسبه می‌ شود و تا ساعتی ۳۰هزار تا ۳۵هزار تومان هم هزینه برمی‌دارد. طبعا هزینه تهیه اقلام لازم بسته ‌بندی مثل چسب و سلفون و … هم با خودتان خواهد بود. همچنین شما می‌ توانید برای راحتی خیالتان درباره سلامت اسباب و اثاثیه‌تان از بیمه باربری هم استفاده کنید که در این‌صورت هم نرخ بیمه باربری به ازاء هر یک میلیون تومان ارزش بار محاسبه می ‌شود که معمولا هم نهایتا ۳هزار تومان به‌ازای هر یک‌ملیون تومان ارزش بار اعلام می گردد.

تعرفه اثاث کشی منزل و قیمت باربری اصفهان

درکل برای اینکه هزینه ‌ای که بابت قیمت حمل اثاثیه منزل در اصفهان و باربری و اسباب‌ کشی می ‌کنید به‌صرفه باشد و خیالتان هم بابت سلامت کار راحت باشد، بهتر است از شرکت ‌های معتبر برای این کار کمک بخواهید و به حرف متخصصان آن ‌ها برای تعداد کارگر مورد نیاز و … هم اعتماد کنید چراکه اصرار به جابه‌جایی وسیله ‌ای سنگین توسط یک نفر یا دونفر درصورتی که تعداد بیشتری برای کمک نیاز است، نه‌تنها سلامت آن کارگران را به‌ خطر می ‌اندازد، بلکه می ‌تواند اثاثیه مهم و احتمالا قیمتی شما را هم با آسیب مواجه کنید. برای انتخاب شرکت‌ های مذکور و گرفتن خدماتی با تعرفه‌ اثاث کشی منزل منصفانه و متعادل هم می‌ توانید از شماره های انلاین برای قیمت اثاث کشی که در فضای اینترنت وجود دارد کمک بگیرید.

خدمات شرکت اصفهان بار | حمل اثاثیه منزل در اصفهان

قیمت اسباب کشی و هزینه حمل اثاثیه در اصفهان باربری

برای تعیین قیمت اسباب کشی وهزینه‌ حمل اثاثیه  نیاز به بررسی کامل فرایند اسباب کشی دارد و به سختی می شود  یک قیمت مشخص برای همه جابجایی‎ها تعیین کرد. شما چه بخواهید از یک طرف خیابان به طرف دیگر اسباب کشی کنید و یا بخواهید از غرب کشور به شرق آن بروید، باید چند عامل مهم در تعیین قیمت اسباب کشی موثرند را در نظر بگیریم مثل :
۱-    حجم اثاثیه و لوازم منزل
۲-    زمان و روز جابجایی
۳-    مسافت از مبدا تا مقصد
۴-    تعداد طبقات در مبدا جابجایی و در مقصد جابجایی
۵-    لوازم واقلام پر هزینه مثل:  ساید بای ساید، پیانو و…….
که می شود با رعایت و در نظر گرفتن چند ترفند و راهکاربرای کاهش قیمت تمام شده اسباب کشی اقدام کرد.

قیمت اسباب کشی در اصفهان باربری

نرخ و تعرفه های  اعلام شده از طرف  اتحادیه حمل و نقل کالای درون شهری و برون شهری استان اصفهان و حومه برای نرخ کرایه کامیون های ۶ متری بر مبنای ۳ ساعت در نظر گرفته شده و زمان شروع ساعت از مبدا ( درب منزل یا محل بار گیری)  تا زمان پایان تخلیه بار در مقصد می باشد و بعد از آن هر یک ساعت اضافه محاسبه می شود. و نکته مهم هر سرویس برای یک بار بارگیری و تخلیه در نظر گرفته می شود.

قیمت و نرخ باربری در شهر اصفهان

محدوده جنوب شهر اصفهان : در تمام روز های هفته (۳ ساعت اول) : ۲۲۰/۰۰۰ تومان / (بابت هرساعت اضافه) ۷۰/۰۰۰۰تومان.
محدوده شمال شهر اصفهان  : در تمام روز های هفته (۳ ساعت اول) : ۲۲۰/۰۰۰ تومان /  (بابت هرساعت اضافه) ۷۰/۰۰۰ تومان
درحومه شهر (بیرون از شهر اصفهان ):
در تمام روز های هفته (۳ ساعت اول) : ۲۹۰/۰۰۰ تومان / (بابت هرساعت اضافه) ۸۰٫۰۰۰ تومان
جهت بیرون از استان اصفهان :
در تمام روز های هفته (۳ ساعت اول) : ۳۴۰/۰۰۰ تومان /  (بابت هرساعت اضافه) ۸۰/۰۰۰ تومان
دستمزد کارگر پرسنل باربر تا ۵ طبقه ۵۰/۰۰۰ تومان در اصفهان در نظر گرفته شده است.
دستمزد کارگران و پرسنل  بسته بندی برای ۳ ساعت ۷۰/۰۰۰ تومان و هر ساعت اضافه ۲۰/۰۰۰ تومان میباشد.

 قیمت حمل  لوازم و اقلام  پر هزینه مانند حمل یخچال ساید

لوازم و اقلام با هزینه اضافی مانند: یخچال ساید ، تردمیل،  شیشه میز ناهارخوری ۸ و  ۱۲ نفره، صندلی ماساژور و بوفه عرض ۱/۲۰ سانتی متر به بالا، گاو صندوق تا سقف ۷۰ کیلوگرم  برای هرطبقه بصورت توافقی میباشدمحاسبه می شودو برای گاو صندوق با وزن بالاتر از  ۷۰ کیلوگرم و پیانو به صورت توافقی محاسبه می شود.

ترفندهایی برای اسباب کشی و  کاهش قیمت اسباب کشی در اصفهان

از تمیزکاری قبل از اسباب کشی گرفته تا بسته بندی لوازم منزل، راه پیچیده و سختی در پیش رو خواهید داشت. با ترفندهایی برای اسباب کشی که می خواهید میتوانید این کار را برای خود راحت تر نمایید.هر کسی می تواند از این ترفندها برای اسباب کشی و رفتن به خانه جدید استفاده نماید.

خلاقیت در اسباب کشی در اصفهان

۱- از سوپرمارکت یا میوه فروشی محل تان بخواهید کارتن های رایگان به شما بدهند.سعی کنید تا آنجا که می توانید کمتر پول بابت کارتن برای بسته بندی داده و در عوض به دنبال کارتن های رایگان باشید. خیلی از همسایه های شما ممکن است کارتن های خود را دور بریزند و شما می توانید از آنها استفاده کنید. جای دیگری که می توانید در آن کارتن تهیه کنید کتاب فروشی هاست.
۲- از جعبه های وسایل برقی و لوازم آشپزخانه استفاده کنید. سعی کنید از هر کارتن قدیمی که در دسترس دارید استفاده کنید. از کارتن تلویزیون قدیمی گرفته تا مخلوط کن. اگر کارتن قدیمی وسایل تان را دارید از آنها مجدداً استفاده کنید.
۳- در روز اسباب کشی تعداد زیادی بطری آب همراه خود داشته باشید. با آنهمه کاری که هنگام اسباب کشی روی سر شما ریخته کاملاً طبیعی است که موارد ساده مثل آب و اینکه خود یا پرسنل باربری تشنه شوند را فراموش کنید. مخصوصاً که اگر اسباب کشی در تابستان باشد. پس یادتان باشد مقدار زیادی آب در دسترس بگذارید. باور کنید پرسنل اتوبار از ممنون شما خواهند شد.

 اگر میخواهید هزینه حمل اثاثیه خود را کاهش دهید همین حالا با باربری

( اصفهـــان باربری ) تماس بگیرید

۴- روز اسباب کشی  را وسط هفته انتخاب کنید. ساده ترین راه برای کاهش هزینه ها این است که وسط هفته اسباب کشی کنید. آخر هفته هم هزینه شرکت باربری گران تر است و هم ترافیک شدید وقت بیشتری برای جابجایی وسایل صرف می شود.
۵- کارتن ها را با یادداشت و برچسب های رنگی از هم متمایز کنید. با این کار کاملاً مشخص می شود که کدام کارتن باید در کجا قرار بگیرد و هر کارتنی را که زودتر لازم دارید می توانید شناسایی کرده و فقط همان را باز نمایید.
۶- وسایل سنگین را در کارتن های کوچک بسته بندی کنید. در حالیکه به نظر می آید کارتن های بزرگ برای وسایل سنگین مناسب تر هستند، ولی بهترین حالت این است که آنها را در کارتن کوچک بسته بندی کنید. این کار نه تنها حمل و جابجایی آنها را راحت تر می کند، بلکه احتمال زمین افتادن، شکستن و آسیب دیدن شان نیز به صفر می رسد.
۷- جای پارک برای کامیون حمل لوازم را مشخص کنید. از قبل تصمیم بگیرید که کامیون باربری کجا باید مستقر شود. فراموش نکنید برای اینکه هزینه ها بالا نرود نباید زمان را از دست بدهید. اگر پرسنل باربری مجبور شوند برای پیدا کردن جای پارک کامیون مناسب زمان بگذارند، قطعاً هزینه شما هم بالاتر خواهد رفت.

 

ما مدعی هستیم منصف ترین شرکت حمل اثاثیه منزل در اصفهان هستیم

۰۹۱۳۲۶۵۴۷۱۹

۰۹۱۳۸۶۵۷۶۷۹

قیمت لوازم بسته بندی اثاثیه در اصفهان باربری

پک کوچک: شامل ۴۰ متر نایلون حبابدار و سلفون ۲۰۰ متری  و یک عدد چسپ (  ۱۷۰/۰۰۰ تومان)
پک متوسط: شامل یک رول ۹۰ متری نایلون حبابدار + نواری حبابدار + سلفون ۵۰۰ متری و ۲ عدد چسب (۳۳۵/۰۰۰ تومان)
پک بزرگ: شامل دو رول ۹۰ متری نایلون حبابدار + ۲ عدد نواری حبابدار + سلفون ۵۰۰ متری و دو عدد چسب (۶۰۰/۰۰ تومان)
پک گردویی: شامل ۳۷ متر نایلون حبابدار درشت +۳۷ متر نواری + یک  سلفون ۵۰۰ متری و دو عدد چسب (۳۵۰/۰۰۰ تومان)
کارتن ۵ لایه: کارتن ۵ لایه مخصوص شکستنی (۱۵۰۰۰ تومان)
کارتن رگال: کارتن رگال مخصوص حمل لباس (۵۰۰۰۰ تومان)
چسب شیشه ای: چسب شیشه ای ۵ سانتی متری (۱۱۰۰۰ تومان)
ساک حمل رختخواب: ساک حمل رختخواب (۲۲۰۰۰ تومان)
سلفون: سلفون (۱۱۰/۰۰۰ تومان)

ناگفته هایی جهت اطلاعات بر اسباب کشی (اثاث کشی)!

همان طور که برایتان شرح دادیم، اسباب کشی یکی از خدماتی است که ذیل خدمات حمل و نقل ارائه می‌شود. از جمله خدمات حمل و نقل می‌توان به کارگر اسباب کشی، اثاث کشی، وانت بار، اتوبار و … اشاره نمود.

پیشنهاد می‌کنیم به هنگام ارائه درخواست خدمات اسباب کشی خود در وبسایت‌های متفاوت، حتما به مدارک شرکت حمل و نقل مورد نظر، توجه کنید؛ تا از روی دادن موارد نامطلوب، پیشگیری نمایید.

همچنین در کنار اسباب کشی، اثاث کشی نیز جستجو می‌شود. دو خدمت اسباب کشی و اثاث کشی یکسان هستند و تفاوتی بین این دو خدمت نیست. معمولا اسباب کشی و اتوبار در کنار یکدیگر استفاده شوند. به این دلیل که بخشی از فرآیند اسباب کشی، یعنی حمل اسباب اثاثیه توسط شرکت‌های اتوبار انجام می‌شود.

اسباب کشی آسان و بی دردسر با باربری ( اصفهان باربری )

با این وجود اسباب کشی مرحله‌ای مهم از زندگی افراد است که سخت و پرچالش میباشد. همانطور که گفتیم اسباب کشی دارای چالش‌ها و سختی‌هایی است که ذهن افراد را به خود درگیر می‌کند.

اما با یک برنامه ریزی منظم می‌توانید یک اسباب کشی راحتی را تجربه کنید.

می‌توانید کارهای اسباب کشی را به ۳ بخش تقسیم کنید تا مدیریت فرآیند اسباب کشی برایتان آسان شود.

۱٫ کارهای قبل از اسباب کشی

حجم کارها قبل از اسباب کشی معمولا بیشتر است. کارهای قبل از اسباب کشی شامل مشخص کردن زمان دقیق برای اسباب کشی، جمع کردن و بسته بندی وسایل، تمیز کردن منزل جدید از مهم‌ترین کارهایی است که باید قبل از روز اسباب کشی انجام دهید. توجه کنید که وسایل با لیبل و یا ماژیک دسته بندی شوند.

اگر خودتان برای بسته بندی اسباب و اثاثیه منزل وقت ندارید، می‌توانید با شرکت باربری اصفهان تماس بگیرید و راحت ترین و قشنگ ترین حمل اثاثیه منزل خود در اصفهان را تجربه نمایید.

۲٫ کارهای روز اسباب کشی

در روزی که اسباب کشی انجام می‌شود، باید در زمان مشخصی وسایل را به منزل جدید انتقال دهید. باتوجه به حجم وسایل و ماشین اسباب کشی تعدادی کارگر نیاز دارید. بر عملکرد کارگران اسباب کشی باید نظارت کنید که بدون آسیب زدن به وسایلتان جا به جا شود.

اگر مرحله قبلی را به درستی انجام داده باشید، این مرحله را آسان پشت سر خواهید گذاشت.

۳٫ کارهای پس از اسباب کشی

هنگامی که آخرین کارتون و وسایل را به منزل جدید منتقل کردید، اسباب کشی پایان می‌یابد. اما کار شما هنوز تمام نشده است. پس از انتقال اثاثیه منزل، باید وسایل بسته بندی شده را باز کنید. چیدمان وسایل، نصب لوازم خانگی و لوستر از مواردی است که در این مرحله انجام می‌شود.

اثاث کشی

ترفندهایی برای اسباب کشی مرتب و منظم با اصفهان باربری :

شاید هنگام اسباب کشی به دنبال خلاقیت در اسباب کشی یا ایده برای اسباب کشی در صفحات وب بگردید. برای داشتن اسباب کشی مرتب، باید مراحل آن را به ترتیب زیر رعایت کنید:

نحوه بسته بندی وسایل برای اسباب کشی

مهم‌ترین نکته برای استفاده از کارتن اسباب کشی، تهیه پلاستیک حباب‌دار یا روزنامه و چسب پهن میباشد. با زمان گذاشتن روی بسته بندی وسایل، از ضربه وارد شدن به وسایلی همچون یخچال، تلویزیون و وسایل شکستنی هنگام اثاث کشی در امان می مانید. گاهی به خاطر مشغله‌ کاری، اثاث کشی و بسته‌ بندی اثاثیه منزل یکی از کارهای دشوار می‌شود. شما می‌توانید قبل از شروع اسباب کشی و آمدن اتوبار، از یک یا چند کارگر کمک بگیرید.

  • وسایل و ظروف شکستنی را درون پارچه های نخی خود بپیچید و در کارتن قرار دهید.
  • برای اینکه حمل و جابجایی کارتن ها راحت باشد، وسایل سنگین را در کارتن کوچک و وسایل سبک را در کارتن بزرگتر قرار دهید.
  • هنگام بسته بندی روی هر کارتن محتویات آن را بنویسید تا هنگام  باز کردن کارتن‌ها به راحتی اثاث را جا دهید.

قیمت اسباب کشی

نکاتی هنگام رسیدن اتوبار:

  • بهتر است وسایل صوتی و تصویری را که درون کارتن‌های مخصوص خود گذاشته‌اید، با ماشین شخصی حمل کنید.
  • وسایلی مثل گاو صندوق، ساید بای ساید، پیانو، تردمیل و بوفه های بزرگ خارج از وسایل اسباب کشی محسوب می‌شوند و ممکن است کارگران برای جابجایی آن هزینه اضافی دریافت می‌کنند.

جا دادن اثاث منزل بعد از اثاث کشی در منزل جدید :

مهم‌ترین مرحله اثاث کشی، بعد از بردن وسایل، چیدن مبلمان بعد از اثاث‌ کشی است. اول از همه به سراغ چیدن آشپزخانه بروید و سپس سرویس بهداشتی و حمام.

  • شخصی را در خانه جدید قرار دهید تا کارگرها را راهنمایی کند.
  • وسایل هر قسمت را بر اساس نامی که روی جعبه‌ها نوشته شده در جای خود قرار دهد.
  • برای جلوگیری از چروک شدن لباس‌ها، آن‌ها را سریع به کمدها آویزان کنید.

نکات مربوط به اسباب کشی جهت راحت تر شدن

اگر ترتیب اسباب کشی را رعایت کنید، کار شما یا کارگر اسباب کشی، حسابی راحت‌تر می‌شود.  ترتیب زیر را می‌توانید به خاطر بسپارید:

  1. بهتر است از چند هفته قبل از اثاث کشی به دنبال تهیه و خرید کارتن اسباب کشی خود باشید.
  2. کشوها و کمدهای خود را خالی نکنید. می‌توانید کمد و کشوها رو با لباس‌های درون آن به خانه جدید منتقل کنید.
  3. قبل از بسته بندی اثاثیه منزل، کف جعبه و کارتن‌ها را با چسب پهن را به خوبی بچسبانید.
  4. هنگام اسباب کشی برای مراقبت از وسایل چوبی، روی آن را پلاستیک حباب دار یا روزنامه بچسبانید.
  5. قبل از اسباب کشی به منزل جدید، خانه را تمیز و سپس سمپاشی کنید.
  6. وسایل مربوط به انباری را پس از چیدمان منزل و اتمام اثاث کشی مرتب کنید و در انباری قرار دهید.

قیمت اتوبار و حمل اثاثیه منزل و اسباب کشی در اصفهان 

شرکت‌های اتوبار خدمات خود را در زمینه حمل اثاثیه منزل و یا اسباب کشی و حمل وسایل جهیزیه یا مبلمان ارائه می‌کنند. یکی از مهم‌ترین خدمات آن‌ها، اتوبار اسباب کشی است.

تفاوتی نمی‌کند قیمت اسباب کشی منزل مدنظرتان است یا هزینه اثاث کشی شرکت یا هر مکان دیگری. شما به راحتی می‌توانید درخواست اسباب کشی خود را در خدمت از ما ثبت کنید. پس از ثبت سفارش اثاث کشی‌تان در خدمت از ما، پس از ۳۰ دقیقه، از چندین اسباب کش، قیمت اسباب کشی دریافت خواهید نمود؛ و با بررسی سوابق هر یک از متخصصین، می‌توانید بهترین فرد را برگزینید.

اتوبار و اسباب کشی (اثاث کشی)، خدمتی است که به خصوص در فصول بهار و پاییز، درخواست برای آن افزایش پیدا می‌کند. خدمات اسباب کشی و خدمات حمل و نقل شامل بسته بندی اثاثیه و لوازم توسط کارگر اسباب کشی و اتوبار برای حمل اسباب می‌شود. شما به راحتی می‌توانید درخواست اتوبار خود را در خدمت از ما، ثبت کنید و در کمتز از ۳۰ دقیقه، از چندین اسباب کش مجرب، قیمت اسباب کشی و تعرفه اتوبار را دریافت کنید؛ و با بررسی سوابق آن‌ها، بهترین شرکت یا فرد برای اتوبار و اسباب کشی آنلاین را انتخاب کنید.

هزینه های جانبی حمل و نقل در اصفهان

با ما در ادامه همراه شوید تا علاوه بر آن که به خدمت اتوبار بپردازیم، به موارد دیگری از جمله تعرفه اتوبار، اتوبار ارزان، اتوبار آنلاین، اسباب کشی، قیمت اسباب کشی، ترفند هایی برای اسباب کشی و … خواهیم پرداخت.

اتوبار ارزان در اصفهان ، از دروغ تا واقعیت:

بسیاری به دنبال اتوبار ارزان هستند، در صورتی که با بررسی تعرفه‌های شرکت‌های اتوبار و اسباب کشی متوجه این موضوع می‌شوید که قیمت‌های آن‌ها، بر اساس آنچه تعرفه و نرخ نامه اتحادیه اتوبار و اسباب کشی است مشخص می‌شود؛ و بدین شکل نیست که برخی اتوبار ارزان ارائه بدهند و برخی با هزینه بیشتری همان خدمت را ارائه بدهند.

البته این مورد را نیز در نظر بگیرید که برخی از افراد فاقد مجوزهای لازم برای ارائه خدمات اتوبار و اسباب کشی هستند؛ و برای جلب رضایت شما، قیمت‌های کمتری پیشنهاد می‌دهند.

تعرفه اتوبار و قیمت اسباب کشی و حمل اثاثیه منزل در اصفهان باربری چگونه تعیین می‌شود؟

یکی از مهم‌ترین دغدغه افراد هنگام اتوبار، اطلاع از قیمت اسباب کشی و تعرفه اتوبار و یا محاسبه هزینه اسباب کشی است. هزینه اثاث کشی منزل و قیمت اتوبار اسباب کشی شامل قیمت باربری و هزینه کارگر اسباب ‌کشی می‌شود. در واقع کرایه ماشین اسباب کشی میزان ساعات کار، فاصله مبدأ و مقصد، حجم وسایل و تعداد کارگر مورد نیاز که متناسب با هم تغییر می‌کنند در هزینه اثاث کشی تاثیر می‌گذارند. به عنوان مثال کرایه خاور با قیمت کرایه نیسان متفاوت است.

در خدمت از ما، می‌توانید قیمت اسباب کشی را به رایگان بگیرید. با پاسخ به چند سوال ساده سفارش خود را ثبت کنید و منتظر پیشنهاد قیمت ۵ شرکت خدمات اسباب کشی باشید. با آگاهی کامل و با هوشمندی می‌توانید با مناسب ترین فرد یا شرکت برای اتوبار و اثاث کشی تماس بگیرید.

خدمات اسباب کشی شامل چه مواردی می‌شود؟

  • کرایه کامیون برای اسباب کشی
  • کرایه وانت برای اسباب کشی
  • اتوبار و حمل بار و اثاثیه منزل شما به نقاط مختلف شهر
  • بسته بندی اثاثیه توسط کارگر اسباب کشی در منزل با دقت فراوان
  • جابجایی وسایل سنگین مانند یخچال ساید‌ بای‌ ساید، لباسشویی، اجاق گاز و …
  • باز کردن و اسمبل کردن اثاثیه منزل مانند میز نهارخوری، مبلمان و دیگر وسایل

اتوبار

کرایه ماشین اسباب کشی در اصفهان در قیمت حمل اثاثیه منزل در اصفهان

معمولا از کامیونت، خاور یا وانت برای اسباب کشی  در اصفهان و اتوبار استفاده می‌شود. کرایه کامیون برای اسباب کشی و کرایه وانت برای اسباب کشی از جمله پرطرفدارترین ماشین برای اسباب کشی هستند. اما اگر نمی‌دانید کدام یک از آن‌ها را انتخاب کنید، مطالعه متن زیر به شما به تصمیم گیری بهتر کمک می‌کند.

حجم اسباب و وسایل تعیین کننده نوع ماشین اتوبار برای اسباب کشی است. معمولا به مشتریان پیشنهاد می‌شود که در صورتی که از خدمات اتوبار، به منظور اسباب‌ کشی کامل خانه استفاده‌ می‌کنند، تمام تلاش خود را بکنند تا با بسته‌بندی مناسب حداکثر وسایل را در یک کامیون جا دهند، تا نیازی به گرفتن وانت‌ بار یا آمد و رفت‌های مکرر وجود نداشته‌ باشد.

مزایای استفاده از خدمات اسباب کشی و اتوبار در باربری اصفهان

  • گرفتن قیمت اسباب کشی و اتوبار از متخصصان به صورت رایگان
  • درخواست خدمات اسباب کشی و اثاث کشی بدون پرداخت هزینه
  • انتخاب شرکت اتوبار و باربری مناسب و بر اساس نظرات مشتریان قبلی

کدام شرکت‌ها خدمات اسباب کشی ارائه می‌کنند؟

خدمات اسباب کشی شامل حمل اسباب اثاثیه منزل و بسته بندی وسایل می‌شود. شما می‌توانید این خدمات اسباب کشی را از شرکت‌های باربری و اتوبار و همچنین شرکت‌های خدماتی دریافت کنید.

اما تفاوت این دو در این است که بسیاری از شرکت‌های اتوبار و باربری، صفر تا صد اسباب کشی را انجام می‌دهند. اما شرکت‌های خدماتی ممکن است فقط بتوانند در زمینه خدمات بسته بندی وسایل و اعزام کارگر به شما کمک کنند.

هزینه ها و قیمت حمل اثاثیه منزل در اصفهان باربری

روش های زیادی نیز وجود دارد که از طریق آنها می توانید هزینه های حمل اثاثیه و بسته بندی ها در اصفهان را محاسبه کنید.

از نظر من استفاده از ماشین حساب هزینه و بسته بندی و جابجایی بهترین راه برای شناخت هزینه ها و نرخ های جابجایی در باربری ها است.

در این مقاله ، شما همه چیز مربوط به هزینه های استخدام شرکت اتوبار مطمان در استان اصفهان است .

چرا ضروری است که قبل از جمع آوری لوازم بودجه و هزینه هایی را برای جابجایی ها و بسته بندی لوازم را بدانیم؟

چند دلیل خاص برای داشتن تفکر قبلی در مورد محاسبه ی هزینه های بسته بندی ها و قیمت حمل اثاثیه منزل در اصفهان وجود دارد.

شما برای برنامه ریزی جابجا شدن در خانه جدید خود با یک شرکت باربری و بسته بندی مشورت می کنید.

شما از آنها می خواهید یک تخمین هزینه برای انجام فعالیت ها به شما ارائه دهند .

چگونه می دانید که آیا این شرکت قیمت های درست و عرف را به شما می دهند ؟

همچنین درباره شرکتهای ناسازگار معمولاً ترفند ارائه کمترین و غیر عملی تخمین قیمتهای متحرک را ارائه می دهند.

هدف اصلی آنها این است که تقلب کنند نه اینکه بتوانند خدمات مورد نظر خود را ارائه دهند .

داشتن یک پیش زمینه قبلی در مورد هزینه های تقریبی و نرخ ها یکی از اصلی ترین عواملی است که به شما کمک می کند از مورد سو استفاده قرار گرفتن هرگونه کلاهبرداری یا شرکت باربری نامعقول جلوگیری کنید.

برنامه ریزی برای تمامی کار ها در کنترل قیمت حمل اثاثیه منزل در اصفهان

برنامه ریزی برای یک اسباب کشی راحت از لحظه جمع کردن اسباب و بسته بندی آن تا جابجایی لوازم به محل جدید یک امر مهم بوده است و تعیین یک بودجه دقیق برای حرکت از مهمترین کارهایی است که باید قبل از در خدمت گرفتن یک شرکت اتوبار انجام دهید .

انجام این کارها به شما کمک می کند تا دقیق ترین بودجه را برای اسباب کشی خود مشخص نمایید. و هزینه حمل اثاثیه منزل در اصفهان خود را کاهش دهید

مقایسه هزینه ها برای اسباب کشی در اصفهان

مقایسه هزینه ی جابجایی ها و بسته بندی کارهایی است که به شما کمک می کند هنگام استخدام شرکت خدمات جابجایی مورد نیاز ، مبلغ قابل توجهی را صرفه جویی کنید .

باربری اصفهان باربری مفتخر است تا به شما مقرون به صرفه ترین هزینه ها را بدهد و شمامی توانید تمام هزینه ها وخدمات ما را با دیگر شذکت ها مقایسه کنید تا متوجه تفاوت های آشکار باشید .

علاوه بر این ، به شما امکان این را می دهد تا درباره هزینه های بندی ها مذاکره کنید.

ماشین باربری اصفهان

حمل بار در اصفهان با باربری اصفهان

باربری اصفهان با دارا بودن تجربه کافی در زمینه حمل بار و حمل اثاثیه در اصفهان همیشه توانسته رضایت مشتریان خود را بدست بیاورد .

ما با داشتن کادری مجرب و با به دست آوردن رضایت مشتریان خود ، کیفیت کاری خود را بالابرده و با انجام خدمات عالی و صادقانه باعث شده ایم مشتریان ما را به دیگران معرفی کنند و این باعث افتخار ما میباشد .

اسباب کشی مسئله ای خسته کننده و دشوار است که نرخ بالایی دارد. قیمت جا به جایی اثاث منزل تابع موارد زیادی است. نرخ اسباب کشی با توجه به نرخ مصوب و کارگر اسباب کشی، گاهی زیاد تر چیزی ست که انتظارمی رود.

نرخ باربری و قیمت حمل اثاثیه منزل و اسباب کشی منزل در اصفهان مطابق موارد زیر میباشد:

تعرفه هزینه اسباب کشی شرکت حمل و نقل

هر شرکت های باربری خوب نرخ باربری مشخصی دارد که از قبل به مشتری اعلام می کند.  هزینه اسباب کشی در اصفهان وابسته به خدماتی ست که از شرکت اسباب کشی از جمله نوع ماشین حمل ونقل وسایل که بسیار حائز اهمیت است.

نرخ باربری اثاثیه به اندازه و بزرگی و کوچکی وسیله حمل و نقل بستگی دارد. کامیون، کامیونت، وانت بار، هزینه های متفاوتی به همراه دارد.

معلوم است که نرخ انتقال با وانت بار کمتر از هزینه انتقال با کامیون است. با توجه به فضای اثاثیه از وسیله نقلیه مناسب استفاده کنید تا هزینه اسباب کشی در اصفهان کمتر بهره مند شوید.

قیمت کارگر اسباب کشی در اصفهان

هزینه کارگر در ۳ ساعت اول ثابت است و در هر ساعت اضافی، کارمزد بیشتر میشود. افرادی که در طبقات بالاتر زندگی میکنند هزینه بالاتری باید پرداخت کنند.

البته هزینه اسباب کشی برای انتقال باربری بیش از ۱۰ متر پیاده روی هم با پرداخت هزینه همراه است.

ماشین اسباب کشی اصفهان و قیمت حمل اثاثیه منزل در اصفهان

فاصله مبدا و مقصد

نرخ انتقال وسایل به مسافت باربری وابسته است. هرجه مسافت بیش تر باشد، زمان طولانی تری صرف میشود که این خود در هزینه کارگر تاثیر گذار است. باید بدانی مسافت طولانی، ترافیک و… هزینه حمل اثاثیه منزل و  اسباب کشی در اصفهان را زیاد تر میکند.

خدمات همراه با اسباب کشی

بسته بندی کردن اثاثیه، باز و بستن آویز هاو لوسترها و … می تواند نرخ اسباب کشی را افزایش دهد.

در ضمن بسته بندی کردن اثاثیه با مبلغ بیشتری برای هزینه ی کارتن ها است .و این کار زمان انتقال بار را هم افزایش میدهد.

ترفندهای کاهش هزینه اسباب کشی در اصفهان:

شرکت اسباب کشی در اصفهان 

سعی کنید از شرکت اسباب کشی معتبر و فعال در طول سال استفاده کنید. تا هم از خدمات بهتر و بیش تر و هم هزینه ی کمتری برخوردار باشید. و هم در صورت مشکل به راحتی به انها دسترسی پیدا کنید.

شرکت انتقال بار محلی

از شرکت های انتقال بار نزدیک به مبدا استفاده کنید تا هزینه ها را کاهش دهید.

انتخاب وسیله مناسب برای کاهش هزینه باربری

اگر خود وظیفه انتقال اثاثیه را بر عهده بگیرید، بهتر است بسنجید . باید بدانید که تهیه ی ماشین و قیمت بنزین و اجاره ی خاور مشکلات زیادی به همراه دارد.

برای کاهش مشکلاتی که پیش بینی نمیشوند و حفظ آرامش از یک شرکت مناسب بهره بگیرید.

کرایه وانت بار که هزینه کمتری دارد ولی با چند بار رفت و آمد و زحمت فراوان همراه هست.

بسته بندی مناسب

اگر اثاثیه را به خوبی بسته بندی شود، حجم کمتری را اشغال می کند و نرخ باربری را کمترمیکنند. هر چه تعداد بسته ها کمتر باشد هزینه ها نیز کاهش میابد.

هزینه اسباب کشی در اصفهان

ازسوپر مارکت ها و فروشگاه های لوازم خانگی، کارتن اضافی بخرید

جعبه بسته بندی اثاثیه باید ضخیم باشد پس از کارتن های بی کیفیت برای کم کردن هزینه خودداری کنید!

بسته بندی اثاثیه را با دقت انجام دهید. تا با این کار خسارت رو برو نشوید.

موارد غیر ضروری و دور انداختنی ها

هرچه وسایل کمتری را انتقال دهید هزینه ها کاهش میابد . پس دست به کار شوید و برای مواردی که ضروری نیستند فکری بکنید. آنها را بفروشید. یا ان ها را به خیریه ها و افراد نیازمند اهدا کنید . یا با دور ریختن از دست ان ها خلاص شوید.

باربری اصفهان در زمان مناسب

از اسباب کشی در آخر هفته و روز های تعطیل و فصل تابستان خودداری کنید . زیرا که این کار هزینه حمل اثاثیه منزل و  اسباب کشی در اصفهان را افزایش ندهید.

ترفندهای اسباب کشی ارزان و آسان

هیچ ارزانی بی دلیل نیست. پس حتما از کیفیت و مطلوب بودن اسباب کشی اطمینان حاصل کنید که بعدا به مشکل بر نخورید.

-صرفه جویی در مبلغ اسباب کشی به مفهوم از بین بردن آرامش خانواده ها نیست.***

برای یک اسباب کشی بهتر و به صرفه تر قبل از انتقال بار آنها را برای حمل  آماده کنید. شرکت حمل و نقل حرفه ای می تواند بدون کمترین آسیبی وسایل را جا به جا کند. ولی لازم است شما هم یک سری کار انجام دهد.

یخچال و ماشین ظرفشویی و ماشین لباسشویی را از سیم برق جدا و تمام قطعات جدا شدنی را خارج کنید.

داخل یخچال و فریزر و ساید باید کاملا خالی و خشک باشد. همچنین سینی ها و کشو ها را باید در جعبه قرار داد تا آسیب کمتری ببینند.

همچنین جدا کردن شلنگ فاضلاب و تخلیه آب الزامی است.

اصفهان باربری منصفانه ترین باربری در زمینه حمل اثاثیه منزل در اصفهان

توجه: برای جلوگیری از آسیب به لوازم منزل از افراد با تجربه و حرفه ای استفاده کنید . همچینین بر روی کارتن های شکستنی یک برچسب قرار دهید که مشخص شود و در هنگام انتقال آسیب نبینند. برای کثیف نشدن فرش ها و مبل ها و موکت باید از سلفون و نایلون استفاده کنید . تا با این کار هزینه حمل اثاثیه منزل و اسباب کشی در اصفهان را کاهش دهید.

۰۹۱۳۲۶۵۴۷۱۹

۰۹۱۳۸۶۵۷۶۷۹

4.9/5 - (69 امتیاز)
ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

باربری برون شهری


اتحادیه حمل اثاثیه منزل در اصفهان

اتحادیه حمل اثاثیه منزل در اصفهان

  اتحادیه حمل اثاثیه منزل در اصفهان اگر میخواهید اطلاعات کافی در ارتباط با اتحادیه حمل اثاثیه منزل در اصفهان داشته باشید با ما همراه باشید شرکت باربری در ...

هزینه و قیمت حمل اثاثیه منزل در اصفهان

هزینه و قیمت حمل اثاثیه منزل در اصفهان

  هزینه و قیمت حمل اثاثیه منزل در سال 1402 طبق اتحادیه اگر میخواهید هزینه  و قیمت حمل اثاثیه منزل در اصفهان خود را کاهش دهید به ادامه مطالب ...

10 نکته روز اسباب کشی

10 نکته روز اسباب کشی

  ۱۰ نکته مهم روز اسباب کشی  بزرگترین و بهترین شرکت باربری و حمل اثاثیه منزل در اصفهان با ۱۰نکته مهم روز اسباب کشی شما را به آرامش در ...

حمل و نقل در اصفهان

حمل و نقل در اصفهان

  حمل و نقل در اصفهان راه های حمل و نقل در اصفهان بصورت سریع و آسان را در این قسمت برایتان به اختصار توضیح میدهیم شرکت اصفهان باربری ...

ارتباط با ما


شماره تماس

09132654719

آدرس

اصفهان، خیابان بزرگمهر

پست الکترونیک

info@esfahanbarbari.ir
باربری اصفهان | 09132654719