• اصفهان ، خیابان بزرگمهر | اصفهان ، دروازه شیراز
باربری اصفهان | حمل اثاثیه منزل در اصفهان بار

تماس با ما

09132654719

تماس با مدیر

09138657679

باربری اصفهان به قشم

باربری اصفهان به قشم

باربری اصفهان به قشم

 

باربری و حمل اثاثیه منزل اصفهان به قشم

شرکت حمل اثاثیه منزل اصفهان ( اصفهان بار ) طی سال ها تجربه در زمینه باربری برون شهری و باربری و حمل بار اصفهان به قشم و بالعکس بطور کامل شاخت نسبت به این نوع از اسباب کشی منزل دارد.

اگر میخواهید از اصفهان به شهرهای جنوبی ایران زیبا انتقال مکان بدهید قبل از هرچیزی باید نسبت به آن شهر یا جزیره شناخت کافی پیدا کنید

جزیره قشم کجاست ؟

جزیرهٔ قِشم، یکی از جزایر خلیج فارس است که به‌عنوان بزرگترین جزیرهٔ ایران و خلیج‌فارس در استان هرمزگان قرار دارد.

از نقاط دیدنی این جزیره: جنگل‌های حرا، غارهای خربس، تنگه چاهکوه، دلفین‌های آبی، خلیج فارس، درهٔ ستاره‌ها، جزایر ناز، و غار نمکدان است

آیا جزیره قشم برای زندگی خوب و مناسب است ؟

اصفهان بار برای آنکه شما عزیزان بتوانید در ارتباط با جای محل زندگی خود بتونید درست تصمیم بگیرید در این مطلب به شما کمک میکند

وقتی مطمئن شدید که واقعا قصد باربری و حمل اثاثیه منزل از اصفهان به قشم دارید

میتونید از بسته بندی اثاثیه منزلتان تا بارگیری و حمل بار شبانه روزی و چیدمان اثاثیه تان در قشم را به شرکت اصفهان بار بسپارید

اصفهان بار تضمین کننده سالم رساندن تمام اثاثیه شما به مقصد میباشد البته زمانی که بسته بندی اثاثیه منزل را نیز به ما بسپارید

زیرا اگر بسته بندی اثاثیه منزل شما بصورت اصولی انجام شود بخصوص برای باربری و حمل اثاثیه منزل برون شهری و بیرون از اصفهان که بسیار مهم میباشد.

حالا بذارید در این قسمت ابتدا در مورد جزیره قشم اطلاعات کامل تری به شما ارائه دهیم

اطلاعات مفیدبرای مطمئن شدن به انتخاب جزیره قشم برای زندگی

قشم از ۲۲ کشور جهان بزرگتره اما کمتر کسی این رو می‌دونه!! بیش‌تر کسایی که به قشم سفر می‌کنند قصدشون خریده و اصلا خبر ندارن قشم به جز خرید کلی جاذبه گردشگری، غذای محلی، سواحل بکر، و رستوران‌های خوب داره.

غذا و خوشمزه های قشم

در هر جای قشم که احساس گرسنگی کردید جلوی اولین رستوران که اغلب سنتی هستند توقف کنید و سفارش یک غذای خوشمزه بدهید. به واسطه همسایگی با دریا، سفره قشمی ها مملو از آبزیان است. آنها از ماهی ها، صدف ها، خرچنگ ها و …. غذاهای بسیار لذیذی تهیه و حسابی نمک گیرتان می کنند. البته غذاهای دیگری نیز وجود دارد که از گوشت قرمز یا مرغ تهیه می شود. از جمله غذاهایی که می توانید در این دیار بچشید می توان به موارد زیر اشاره کرد:

خورش قلیه‌ماهی و میگو: معروف ترین غذای جنوب کشور و قشم است که از ماهی یا میگو و سبزیجات تهیه می شود و طعم تمبر هندی و تندی فلفل، آن را بسیار جذاب می کند.

عنکاس: این غذا ترکیبی از گوشت عنکاس یا ماهی مرکب است که آن را به صورت مربع های کوچک خرده کرده و با مقداری آب و خرما پخته اند. در رستوران ها این غذا با رب گوجه فرنگی و پیاز سرخ شده و فلفل طعم دار می شود و طعم بسیار لذیذی دارد.

پودینی: نام این غذا بسته به اینکه در تهیه آن از گوشت کدام آبزی استفاده شود ،تغییر می کند. در رستوران های قشم بیشتر پودینی کوسه سرو می شود که به صورت گوشت له شده کوسه است که آن را با لیموعمانی، ادویه، پیاز، رب و پیاز طعم دار کرده اند.

برنج دیشو: این غذا برنجی است که در آن و شیره خرما پخته شده و دم کشیده است. این برنج را با ماهی تلال برشته شده یا سرخ شده سرو می کنند.

قوزی گوشت یا مرغ: این غذا ریشه ای عربی دارد اما از محبوب ترین غذاها در حوزه خلیج فارس محسوب می شود و به جنوب ایران و قشم هم راه یافته است. برای تهیه این غذا گوشت بره یا مرغ را کباب می کنند و به همراه آجیل بوداده و کشمش تهیه شده بر روی برنج می گذارند.

هواری: این غذا هم انواع مختلفی دارد؛ برای مثال هواری چک میگ با میگوهای ریز درست می شود و در صورت استفاده از ماهی به آن هواری ماهی می گویند.یک پلوی مخلوط و مقوی که طعم ادویه های جنوبی را می توانید در آن حس کنید و از خوردن میگو یا ماهی در میان آن لذت ببرید.

انواع ماهی و میگو: شاید بارها میگو یا ماهی برشته یا سرخ شده را در رستوران های مختلف خورده باشید اما در قشم این آبزیان تازه هستند و ادویه های جنوبی طعم دیگری به آنها می دهند. میگوی پفکی نیز طعمی متفاوت در این جزیره دارد و ماهی شکم پر قشمی ها نیز خیلی معروف است.

کباب کهره: این غذا کباب گوشت بز است که فقط و فقط در شب ها و با نان سرو می شود و طعم بی نظیری دارد.

خرچنگ و صدف: در رستوران های قشم می توانید طعم گوشت خرچنگ و صدف را هم بچشید و لذت ببرید. یادتان باشد که خرچنگ برای قشمی ها تنها یک میان وعده است و نمی تواند جای غذای اصلی را پر کند.

صبحانه های قشم: اگر اهل خوردن صبحانه باشید، بهتر است به رستوران های قشم بروید این خوشمزه ها را امتحان کنید:

  • نان تُمُشی یا تموشی: نوعی نان نازک که با تخم مرغ، پنیر، مهیاوه یا سوراغ ترکیب می شود. مهیاوه و سوراغ سس هایی تهیه شده از ماهی های ساردین هستند اما در سوراغ از خاک سرخ جزیره هرمز به عنوان ادویه استفاده می شود.
  • بلالیت یا بلالوت: نوعی ماکارونی با رشته های باریک که با شکر و نیمرو می خورند.
  • قهوه های عربی و حلواهای سنتی که در طول روز هم در کافه ها و رستوران ها در دسترس هستند.
  • شل شلی: نوعی نان  که ادویه اصلی آن زردچوبه است.

 نکته مهم: به هنگام دیدن منوی غذایی حتما از بومی ها بخواهید که راهنمایی تان کنند چرا که برخی از این غذاها بسیار تند هستند و یا ممکن است شامل موادی باشند که خیلی به مزاج شما خوش نیایند. ( منبع)

تا اینجا که خودم مصمم شدم ی سفر به قشم برم

شرکت حمل اثاثیه منزل اصفهان وقتی جهت باربری از اصفهان به قشم میرود تمام کارگران و راننده باربری پس از خستگی مسیر و حمل و نقل اثاثیه منزل شما وقتی به قسمت جاذبه های قشم میرسند خستگی شان برطرف میشود

اصفهان بار بهترین شرکت حمل اثاثیه منزل در اصفهان میباشد که شما میتوانید باخیال راحت اطمینان کنید

قابل اعتماد ترین باربری در اصفهان میباشیم مشتریان محترم ما ضامن این صحبت ما هستند

جاذبه های قشم و باربری اصفهان به قشم

قشم شهری توریستی ست و برای تفریح و گشت و گذار انتخاب های متنوعی را پیش پای گردشگران قرار می دهد که در ادامه به معرفی کلی آنها می پردازیم. البته اگر بخواهید در مورد این جاذبه ها اطلاعات بیشتری به دست بیاورید و در مورد هزینه، ساعت بازدید و مسیر و نقشه آنها به اطلاعات دقیقی دست پیدا کنید، باید به سراغ صفحه دیدنی ها و تفریحات قشم بروید.  حال اگر دوست دارید در قالب تور و گشت های شهری از جاذبه های مختلف جزیره دیدن کنید، می توانید وارد صفحه رزرو تورهای قشم در کارناوال شوید و تور دلخواه تان را انتخاب کنید.

جزیره هنگام و دلفین ها: در سفر به قشم باید حداقل نصف روزتان را به بازدید از هنگام اختصاص دهید و تجربه تماشای دلفین ها در آب های خلیج فارس را نصیب خودتان کنید. این جزیره کمی آن طرف تر از قشم است؛ اما بخشی از شهرستان قشم به شمار می رود و در فهرست جاذبه های دیدنی قشم می گنجد. بازار هنگام یکی از دیدنی هایی است که در هیچ کجای دیگری آن را نمی بینید و البته قیمت های نسبتا پایین آن نیز وسوسه کننده است.

دره ستارگان: اگر به دنبال پدیده های طبیعی خاص هستید و می خواهید کمی با قوه تخیل تان بازی کنید حتما به دره ستارگان بروید. در این دره می توانید ستون ها و اشکالی را ببینید که در اثر فرسایش بادی و آبی به وجود آمده ند و شما را با خود به دنیایی دیگر می برند.

شرکت اصفهان بار در زمینه حمل بار اصفهان و حمل و نقل در اصفهان حرف اول را میزند

جزایر ناز: اینجا مکانی است که به هنگام جزر دریا می‌توانید یک کیلومتر در دریا پیاده روی کنید و مناظر زیبایی ببینید.

تنگه چاهکوه: یکی از پدیده های بی نظیر قشم، تنگه چاهکوه است که در اثر فرسایش شکل گرفته و اشکالی تماشایی را پیش روی تان قرار می دهد. در این جاذبه دره ای به عمق ۱۰۰ متر انتظارتان را می کشد که دیواره های آن از هر سو احاطه تان می کنند.

جنگل حرا: حرا گیاهی استثنایی است که خودش را با آب شور دریا سازگار کرده و در میان آب های خلیج فارس به زندگی ادامه می دهد. تعداد زیادی از این درختان در قشم قرار دارند و تشکیل جنگل حرا را داده اند که با قایق می توانید در میان آنها به گشت و گذار بپردازید.

لافت: روستایی بندری در قشم وجود دارد که با نام لافت شناخته می شود و به چند دلیل بسیار جالب توجه است؛ اول بادگیرهایی که بر فراز خانه هایش دیده می شود، دوم به دلیل غروب های حیرت انگیزی که در هیچ کجای دیگر مانندش را نمی بینید و نزدیکی به جنگل حرا.

جزیره هرمز: جزیره ای را تصور کنید که در میان آب های نیلگون قرار گرفته و سراسرش را خاک سرخ پوشانده است. اگر می خواهید این تصور را در دنیای واقعی ببینید باید به سراغ هرمز بروید و از گشت در سواحل سرخ آن لذت ببرید.

تنگه چاهکوه جزیره قشم

تنگه چاهکوه جزیره قشم

Navid Amin Aghaee

روستای لافت قشم

روستای لافت قشم

Park Jongwoo

دلفین های هنگام

دلفین های هنگام

Amir Abbas Abdolali

سوزن دوزی هرمز

سوزن دوزی هرمز

Peyman Seyyedi | Karnaval

دره ستاره ها

دره ستاره ها

Tooraj Jam

تفریحات قشم برای رفع خستگی از باربری و حمل اثاثیه منزل اصفهان به قشم

خوش گذرانی در قشم فقط به بازدید از جاذبه های آن محدود نمی شود و شما در این جزیره می توانید به سراغ تفریحات قشم هم بروید:

تفریحات آبی: در سراسر جزیره می توانید به سراغ کلوپ های تفریحات آبی بروید و لحظاتی سرشار از آدرنالین را تجربه کنید. در این جزیره امکاناتی نظیر غواصی، شاتل، جت اسکی و … وجود دارد که هر کدام تجربه ای متفاوت برای شما خواهند بود.

خرید: شاید به نظرتان در هر مقصدی بتوان خرید کرد و به سراغ بازارها رفت؛ اما این کار در قشم طرفداران بسیاری دارد چرا که قیمت های بسیار مناسب و وسوسه کننده ای را پیش روی تان قرار می دهد. یادتان باشد که بهترین خرید را می توانید در درگهان و شهر قشم انجام دهید و البته از بازارهای محلی نیز غافل نشوید.

غواصی در قشم

آشنایی با جزیره هنگام | جزیره ای کوچک در خلیج فارس

هِنگام، نام جزیره‌ای کوچک در خلیج فارس است که در دو کیلومتری جنوب‌شرقی جزیره قشم قرار دارد. این جزیره با ۹ کیلومتر طول و شش کیلومتر عرض، وسعتی حدود ۳۳٫۶ کیلومتر مربع دارد و ساختار آن به شکل یک مخروط ناقص به نظر می‌رسد. همین جزیره کوچک با ظاهری کاملا ساده، به بهترین شکل از شما میزبانی می‌کند و خوش‌ترین لحظات عمرتان را رقم می‌زند. اولین خوشگذرانی شما در این سفر، قایق سواری در میان آب‌های خلیج فارس است و خاطره‌سازی از همان ابتدای راه آغاز می‌شود.

جزیره هنگام سه روستا را در خود جای داده که عبارت‌اند از: هنگام قدیم یا کهنه، هنگام نو یا جدید (ماشی) و غیل. کوه ناکس با ۱۰۶ متر ارتفاع بلندترین نقطه این جزیره محسوب می‌شود. طولانی‌ترین قطر جزیره نیز به طول ۹ کیلومتر از روستای هنگام کهنه تا روستای هنگام جدید است و کوتاه‌ترین قطر جزیره نیز ۵ کیلومتر طول دارد.

در این جزیره خبری از هیاهو نیست، خیابانی وجود ندارد و ماشینی تردد نمی‌کند. مردم مهربان، ساده و آرام‌اند و رسم مهمان‌نوازی را به بهترین شکل به جای می‌آورند. همه چیز در اینجا آماده است تا آرامش را تجربه و به یاد ماندنی‌ترین خاطراتتان را خلق کنید.

جزیره هنگام

 
Farhad Safari 
جزیره هنگام

شرکت حمل اثاثیه منزل اصفهان بهترین سفر و جابجایی اثاثیه منزل را برای شما به ارمغان می آورد

تا اینجا حتما مصمم تر شدید که حتما باربری اصفهان به قشم را انجام دهید و از زیبایی های الهی بیشتر دیدن کنید
چون در اصفهان خیلی از زیبایی ها بجز رودخانه زاینده رود بقیه مکان های دیدنی هنر دست انسان هستند
ولی در جزیره زیبای قشم بیشتر زیبایی ها هنر الهی میباشد
در همین جا جا دارد خدارا برای تمام زیبایی ها شکر کنیم
 شرکت اصفهان بار برای داشتن مشتریان خوب و  وفادار همیشه شکر گذار ایزد منان میباشد

دیدنی های جزیره هنگام

هنگام سرزمین بسیار کوچکی است که دنیایی متفاوت را پیش رویتان قرار می‌دهد؛ فقط باید بدانید که در این جزیره به سراغ کدام دیدنی‌ها و تفریحات بروید. در ادامه به شما می‌گوییم که چه چیزهایی در این جزیره انتظارتان را می‌کشند.

ساحل زیبای هنگام

هیچ چیز بهتر از این نیست که دقایقی را در کنار خلیج همیشه فارس سپری کنی و رقص امواجش را به تماشا بنشینی. هنگام از هر سو با این پهنه نیلگون و زیبا احاطه شده و هر تکه از آن به شکلی خاص جلوه می‌کند. طول نوار ساحلی هنگام، ۵۰ کیلومتر است و در هر قدم، تصویری متفاوت از دریا را خوهید دید. می‌توانید به سراغ سواحل صخره‌ای بروید و یا سواحل شنی آن را انتخاب کنید؛ در هر صورت با دیدن شکوه امواج خلیج فارس غرق تماشا می‌شوید.

ساحل هنگام

 
Rezaei Zadeh 

ساحل هنگام

شرکت حمل اثاثیه منزل در اصفهان همراه شماست تا کوچکترین ناراحتی و دغدغه ای شما را برای باربری اصفهان به قشم تهدید نکند

فقط لازم به ذکر است که سعی کنید وسایل قیمتی را خودتان با ماشین شخصی حمل کنید این نکته هم فقط برای راحتی خیال شماست

 
Amir Ghayoomi 

ساحل نقره ای هنگام

حساب ساحل نقره‌ای هنگام از همه سواحل ایران جداست به همین خاطر به عنوان موردی کاملا مجزا از سایر سواحل از آن نام می‌بریم. در این ساحل ذراتی از نوعی کانیِ براق به چشم می‌خورد که در میان ماسه‌ها جا خوش کرده‌اند و جلوه‌ای درخشان به ساحل داده‌اند.

بسیاری از گردشگران راه زیادی را می‌پیمایند تا دقایقی کوتاه را در این ساحل بگذرانند و از درخشش آن لذت ببرند. البته خیلی به اینکه بتوانید قدم در ساحل نقره‌ای بگذارید، دل خوش نباشید چرا که ممکن است مانع ورود شما به این قسمت از جزیره شوند.

در پی آسیب‌هایی که چند سال گذشته به خاطر برداشتن خاک توسط گردشگران به این ساحل وارد آمده، محدودیت‌هایی برای ورود به آن وجود دارد. اگر از تورهای گردشگری مستقر در جزیره قشم و بندر کندالو، استفاده کنید، می‌توانید سوار بر قایق از کنار این ساحل زیبا عبور کنید و شاهد دلبری آن باشید. برای استفاده از این تورها، احتیاجی به پرداخت هزینه اضافی نیست؛ در واقع با خرید بلیط قایق کندالو- هنگام، قایقرانان با مهربانی هر آنچه را که می‌توانند نشانتان داده تا گردشی خاطره‌انگیز را برایتان رقم بزنند.

ساحل نقره ای هنگام

ساحل نقره ای هنگام

 
Bahareh Fallah | Karnaval 

ساحل درخشان هنگام

در زمان‌های خاصی از سال، شب‌ها ساحل جزیره هنگام چهره‌ای جادویی به خود می‌گیرد و آب در آن به رنگ آبی درخشان در می‌آید. چنین پدیده‌ای که در سواحل مالدیو و کالیفرنیا و دیگر نقاط دنیا هم رخ می‌دهد، ناشی از فیتوپلانکتون‌های دریایی است. این آبزیان ریز، وقتی در شرایط ناآرام قرار گیرند از خود نور ساطع می‌کنند و باعث می‌شوند که موج‌ها و ماسه‌های ساحل نیز به شکلی درخشنده به نظر برسند.

جزیره هنگام

 
Sina Siavoshan 
جزیره هنگام

حیات وحش 

اگر فکر می‌کنید که هنگام به واسطه محصور بودن در آب نمی‌تواند پاسخگوی دوستداران حیات‌وحش باشد، کاملا در اشتباهید، در این جزیره و حوالی آن می‌توانید از تماشای جانداران زیر لذت ببرید:

*دلفین‌های هنگام

با فرارسیدن پاییز، آب‌های خلیج فارس مهمانان تازه‌ای را میزبانی می کنند. در اواسط این فصل، دلفین‌ها یکی‌یکی به نزدیکی هنگام می‌رسند و تا اواسط اردیبهشت در همین منطقه می‌مانند. گفته می‌شود که تاکنون ۱۳ گونه از ۴۰ گونه دلفین در آب‌های ایران از جمله خلیج فارس و دریای عمان ثبت شده است. دلفین‌های بازیگوش در آب بالا و پایین می‌روند و نمایشی کم‌نظیر را به راه می‌اندازند. گردشگران سوار بر قایق‌ها می‌شوند و خودشان را به میان آب‌های دریا می‌رسانند، آن‌ها فقط چند دقیقه منتظر می‌مانند تا اینکه دلفین‌ها به سطح آب آمده و زیبایی‌های دنیای آزاد و رهایشان را به نمایش بگذارند.

دلفین های هنگام

Photo by : Amir Abbas Abdolali

*جبیر

جِبیر یکی از انواع آهوی بومی شبه‌قاره هند و ایران است که در کشورهای هندوستان، پاکستان، افغانستان و ایران دیده شده‌ و بیشتر مناطق بیابانی و گرم را به عنوان زیستگاه خود انتخاب می‌کند. این جانور بسیار شبیه به آهوست اما اندازه‌ کوچک‌تر و بدن ظریف‌تر و لاغرتری دارد. بر خلاف آهو که فقط جنس نر آن شاخ دارد، هر دو جنس نر و ماده جبیر شاخ دارند و گوش‌ها و دم آن‌ها نیز معمولا از آهو بلندتر است. جبیر برای زندگی به آب کمی نیاز دارد و همین مقدار کم را نیز از گیاهان تامین می‌کند.

جزیره هنگام یکی از مناطقی است که جبیر در آن زندگی می‌کند؛ اما باید خیلی خوش‌شانس باشید که بتوانید آن‌ها را ببینید چرا که به شدت انسان‌گریز بوده و می‌توانند با سرعت ۸۰ کیلومتر در ساعت بدوند.

آهو در هنگام

 
Farhad Safari 
جبیر در هنگام

*خاردم مصری

خاردم مصری نام خزنده‌ای از خانواده سوسمار است که اندازه جنس نر آن به ۷۶ سانتی‌متر می رسد. اعراب بَدوی به عنوان یک منبع تغذیه از گوشت این خزنده استفاده می‌کردند. امروز استفاده از گوشت این جاندار، به ندرت دیده می‌شود؛ اما اعراب چرم ساخته شده از پوست آن را مرغوب‌ترین نوع چرم می‌دانند.

امروزه تعداد خاردم های مصری در جهان به شدت رو به کاهش است و هنگام یکی از معدود زیستگاه‌های آن ها به شمار می‌رود.

خاردم مصری هنگام

Photo by : Unknown

*لاک‌پشت پوزه عقابی

یکی از جانداران ارزشمندی که می‌توانید در هنگام ببینید، لاک‌پشت پوزه عقابی است که از نمونه‌های کمیاب و در حال انقراض لاکپشت‌ها به شمار می‌رود. این جاندار یکی از ۴ لاک‌پشت دریایی است که در خلیج فارس دیده می‌شود و یکی از دو گونه لاک‌پشت دریایی است که سواحل ایران را برای تخم‌گذاری انتخاب می‌کند. بیشترین زادآوری لاک‌پشت‌های دریایی در ایران به این گونه مربوط می‌شود؛ اما به دلیل برداشتن تخم‌های آن توسط بومیان، یکی از گونه‌های در معرض خطر انقراض به شمار می‌رود. در سال‌‌های اخیر این گونه در جزایر نَخیلو و ام‌الکرم در استان بوشهر و جزایر قشم، شیدور، هندورابی، هنگام و هرمز در استان هرمزگان دیده شده است.

لاکپشت پوزه عقابی
لاکپشت پوزه عقابی

شرکت اصفهان بار از این مطالب موجود در سایت فقط میخواهد که شما در حمل اثاثیه منزل اصفهان به قشم مطمئن تر شوید

شرکت حمل اثاثیه منزل در اصفهان سفری خوب و نقل و مکانی مناسب را برای شما آرزومند است

آکواریومی در میان خلیج فارس 

در حوالی جزیره هنگام بخشی وجود دارد که با لقب آکواریوم یا موجودات آکواریومی شناخته می‌شود؛ جایی که می‌توانید تمام ماهی‌های رنگارنک، به صورت آزاد و رها ببینید. در این قسمت، به دلیل شفافیت بالای آب جانداران رنگارنگ دریایی به راحتی قابل مشاهده هستند و تنها کافی است کمی غذا برای آن‌ها بریزید تا بپرند و حرکات جالبی را به نمایش بگذارند. البته در این میان نباید خرچنگ‌ها را فراموش کنید که بر روی صخره‌هایی که سر از آب برآورده‌اند، به این سو و آن سو می‌روند.

ماهیان آکواریومی هنگام

Photo by : Bahareh Fallah | Karnaval

هزینه باربری اصفهان به قشم

حالا که مطمئن شدید میخواهید تمام اثاثیه و زندگی خود را از اصفهان به قشم جابجا کنید
میرسیم به بحث قیمت باربری و حمل اثاثیه منزل اصفهان به قشم
اول از همه به شما میگوییم که کار بسته بندی اثاثیه منزل را به تیم متخصص و حرفه ای اصفهان بار بسپارید
زیرا به روشی اصولی این کار انجام شود و از کارتن های اسباب کشی ضخیم و چند لایه استفاده میکنیم
هزینه بسته بندی متناسب با حجم اثاثیه شما و اینکه چه مقدار کارتن اسباب کشی و لوازم بابل رپ و پلاستیک حبابدار و … بخواهد متفاوت میباشد
شما میتوانید با شماره زیر تماس بگیرید و با کارشناس باربری اصفهان ما بخش حمل اثاثیه منزل برون شهری صحبت کنید
تا در کوتاه ترین زمان یکی از کارشناسان خدمت شما برسد و قیمت بسته بندی و همچنین قیمت باربری اصفهان به قشم را به شما بدهد البته متناسب باموارد زیر
  • حجم اثاثیه منزل یا اداره شما
  • تعداد طبقات در مبدا برای بارگیری
  • تعداد ماشین و کامیون و حتی نیسان باربری مورد نیاز
  • تعداد طبقات در مقصد
  • تعداد وسایل سنگین شما مانند پیانو یخچال ساید و گاوصندوق
شرکت حمل اثاثیه منزل در اصفهان ما بهترین اسباب کشی اصفهان را برای شما به ارمغان می آورد
4.7/5 - (36 امتیاز)
ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

باربری برون شهری


اتحادیه حمل اثاثیه منزل در اصفهان

اتحادیه حمل اثاثیه منزل در اصفهان

  اتحادیه حمل اثاثیه منزل در اصفهان اگر میخواهید اطلاعات کافی در ارتباط با اتحادیه حمل اثاثیه منزل در اصفهان داشته باشید با ما همراه باشید شرکت باربری در ...

هزینه و قیمت حمل اثاثیه منزل در اصفهان

هزینه و قیمت حمل اثاثیه منزل در اصفهان

  هزینه و قیمت حمل اثاثیه منزل در سال 1402 طبق اتحادیه اگر میخواهید هزینه  و قیمت حمل اثاثیه منزل در اصفهان خود را کاهش دهید به ادامه مطالب ...

10 نکته روز اسباب کشی

10 نکته روز اسباب کشی

  ۱۰ نکته مهم روز اسباب کشی  بزرگترین و بهترین شرکت باربری و حمل اثاثیه منزل در اصفهان با ۱۰نکته مهم روز اسباب کشی شما را به آرامش در ...

حمل و نقل در اصفهان

حمل و نقل در اصفهان

  حمل و نقل در اصفهان راه های حمل و نقل در اصفهان بصورت سریع و آسان را در این قسمت برایتان به اختصار توضیح میدهیم شرکت اصفهان باربری ...

ارتباط با ما


شماره تماس

09132654719

آدرس

اصفهان، خیابان بزرگمهر

پست الکترونیک

info@esfahanbarbari.ir
باربری اصفهان | 09132654719