• اصفهان ، خیابان بزرگمهر | اصفهان ، دروازه شیراز
باربری اصفهان | حمل اثاثیه منزل در اصفهان بار

تماس با ما

09132654719

تماس با مدیر

09138657679

بسته بندی لباس در اسباب کشی

بسته بندی لباس در اسباب کشی

بسته بندی لباس در اسباب کشی

 

بسته‌‌بندی و حمل لباس در اسباب کشی اصفهان

بسته بندی لباس در اسباب کشی با بهترین شرکت حمل اثاثیه منزل اصفهان

معمولا یکی از نگرانی‌هایی که هنگام جابجایی و بسته‌ بندی لباس در اسباب کشی اصفهان  این است که برای جلوگیری از بهم ریختگی کمد لباس‌ها باید به شیوه صحیحی تمامی لباس‌ها به ویژه لباس‌های زمستانی را بسته‌بندی نمود  زیرا این لباس‌ها حجم و فضای زیادی را میگیرند در شرکت اصفهان باربری به عنوان بزرگترین باربری و بهترین شرکت اسباب کشی و حمل اثاثیه منزل در اصفهان چندین نکته طلایی را در اختیار شما عزیزان قرار میدهیم

حمل اثاثیه منزل دراصفهان بصورت راحت و حرفه ای

۰۹۱۳۲۶۵۴۷۱۹ – ۰۹۱۳۸۶۵۷۶۷۹

بسته‌بندی لباس‌های دورریختنی و بدون کاربرد در اسباب کشی ممنوع

معمولا در کمد لباس‌ها، لباس‌هایی وجود دارد که به دلایل مختلفی مانند تغییر سایز دیگر قابل استفاده نیستند بنابراین بهتر است که آن‌ها را به افراد دیگر ببخشید. در ضمن ممکن است لباس‌هایی داشته باشید که فرسوده و کهنه شده باشد و دیگر قابل پوشیدن نباشند پس بهتر است که این لباس ها را هدیه دهید و با این کار مطمئن باشید نور الهی شامل حالتان می شود.

تمامی لباس‌ها و اداواتی که دیگر تمایلی به استفاده از آن‌ها ندارید بایستی کنار گذاشته شوند. با استفاده از این ترفند شما می‌توانید از حمل و جابجایی بسیاری از لباس‌هایی که بی‌استفاده هستند جلوگیری نمایید

قبل از بسته‌بندی لباس‌ها در اسباب کشی آنها را بشویید و تعمیر کنید

از نکات بسیار مهمی که در این رابطه وجود دارد این است که قبل از بسته‌بندی لباس‌ها لازم است که آن‌ها تمیز باشند تا باعث بو گرفتن سایر لباس‌ها و کمد شما نگردند،

همچنین در صورتی که به لباس خود عطر یا لوسیون عرق بدن زده باشید موجب می‌شود تا بر روی لباس شما لکه‌های زرد رنگ و بوی نامطبوعی بگیرد.

اگر هر چه سریع‌تر اقدام نکنید باعث می‌شود لکه‌ها بر روی بافت لباس شما تثبیت شده و به آسانی از بین نروند.

و آن زمان لکه بری لباس شما با مشکل مواجه خواهد شد. در صورتی که لباسی یا شلواری نیاز به تعمیر داشت سریعاً اقدام نمایید تا هنگام که نیاز دارید از آن استفاده کنید خراب یا کثیف نباشد.

بعد از رعایت این نکات می‌توانید با خیال آسوده لباس‌ها را یکی یکی تا کنید و بسته‌بندی نمایید.

همه می‌گویند که سخت‌ترین قسمت اسباب کشی بسته بندی وسایل آشپزخانه است.

گرچه متقاعد کردن این افراد در مورد خلاف این نظریه سخت است، اما شکی نیست که بسته بندی وسایل اتاق‌ها خصوصا بسته بندی لباس‌ ها، خصوصا از نظر میزان صرف زمان، بسیار سخت است.

با این حال، این موضوع همیشگی نیست و برای همه صدق نمی‌کند. بسته بندی لباس ‌ها برای اسباب کشی اصفهان ، اگر چند ترفند برای انجام آن به کار ببرید، می‌تواند یک روند نسبتاً سریع و آسان باشد.

بدون حاشیه روی بیشتر، در این مقاله ۱۰ نکته و ترفند برای بسته بندی لباس‌ ها را عنوان می‌کنیم که حتما باید در حین اسباب کشی بعدی خود از آنها استفاده کنید. اما قبل از آن دیگر ترفندهای بسته بندی اثاثیه را نیز مطالعه نمایید

بسته بندی اثاثیه منزل در اصفهان.

۱- از محافظ‌های لباس پلاستیکی و کیسه زباله استفاده نمایید

اگر نمی‌خواهید که لباس‌های خود را روی هم داخل جعبه قرار دهید و دوست دارید آنها را آویزان روی رخت آویز به خانه جدید خود ببرید، روی آنها را محافظ پلاستیکی و یا کیسه زباله بکشید و به همین صورت آنها را داخل اتوبار یا ماشین خود قرار دهید.

لباس‌ها را از قسمت پایینی داخل کیسه زباله کنید و کیسه را بالا ببرید، و قسمت انتهایی کیسه که در انتهای آویز است، گره بزنید. برای افزایش استحکام کار، از کیسه‌های زباله مشکی محکم‌تر به جای انواع سفید آن استفاده کنید.

۲- وسایل حجیم را با جارو برقی داخل کیسه کم حجم نمایید

بخشی از مشکل بسته بندی لباس‌ ها برای اسباب کشی این است که آنها فضای زیادی را به خود اختصاص می‌دهند. یک جعبه کوچک و متوسط بسیار سریع با ژاکت یا جلیقه‌های سنگین پر می‌شوند.

برای صرفه جویی در فضا، از کیسه‌های بسته بندی که با استفاده از جارو برقی هوای داخل آن گرفته می‌شود، استفاده کنید تا لباس‌های حجیم بسته بندی شده را صاف کنید و از آنها در برابر موارد مختلف محافظت کنید.

بهتر است وسایل فصلی را که قصد ندارید از آنها بلافاصله بعد از اسباب کشی استفاده کنید را با جارو برقی کم حجم کنید، زیرا این روش مانع از نفوذ رطوبت، خاک و آفات به داخل کیسه‌های آنها می‌شود.

بسیاری از این کیسه‌ها فروخته می‌شوند، اما اگر ترجیح می‌دهید پول خود را پس انداز کنید، می‌توانید این کیسه‌ها را خودتان بسازید، اما به خاطر داشته باشید که ممکن است اینها چندان کارآمد نباشند.

۳- از چمدان‌های خود استفاده نمایید

چمدان‌های شما ابزارهای بسته بندی ایده آل، برای لباس‌های شما هستند. شناسایی و حمل و نقل آنها آسان است و نسبت به جعبه‌های مقوایی اثر محافظتی بیشتری دارند.

برای استفاده بیشتر از فضای داخل چمدان، از همان تکنیک‌هایی استفاده کنید که هنگام بستن چمدان برای سفر انجام می‌دهید.

حمل اثاثیه منزل دراصفهان را با اصفهان باربری تجربه کنید تا بهترین تجربه را در اسباب کشی اصفهان تجربه کرده باشید.

به جای چیدن آنها روی هم، وسایل را لوله کنید و یا از نظم دهندگان بسته بندی استفاده کنید تا در هر قسمت، لباس‌های مرتبط را قرار دهید. از آنجا که نگران محدودیت وزنی مانند آن زمان که با هواپیما سفر می‌کنید، نیستید به راحتی می‌توانید حداکثر استفاده را از فضای چمدان ببرید. شکاف‌ها بین موارد دیگر مکان مناسبی برای قرار دادن فشرده پوشاکی مانند لباس زیر و جوراب است.

۴- از دراور خود  در اسباب کشی اصفهان استفاده نمایید

بسته بندی لباس‌ ها

در بسیاری از مواقع به آسانی می‌توانید از کشوهای دراور خود برای بسته بندی لباس‌ ها استفاده کنید. این کار بسیار ساده است: کافی است هر کشو را از کمد بیرون بیاورید

تمام وسایل را داخل آن بچینید و سر جای خودش برگردانید و با استفاده از پلاستیک حباب‌دار و چسب دور تا دور دراور آن را محکم نمایید

در حمل اثاثیه منزل دراصفهان این کارها بسیار برایتان مفید واقع می شود

استفاده از این روش دو مزیت دارد. یکی، اینکه محتوای داخل دراور شما به محض ورود به خانه جدید بسته بندی نشده است و شما فقط باید پلاستیک آن را باز کنید. و دو، هزینه‌ای برای بسته بندی وسایل داخل آن نکردید.

۵- موارد مشابه را در کنار هم نگه دارید

با قرار دادن لباس‌های مشابه در کنار هم کاری کنید که روند باز کردن بسته‌ها و کارتن های اسباب کشی آسان‌تر شود. به این کار مانند زمانی که می‌خواهید لباس‌های یک شکل و یک رنگ را داخل ماشین لباس‌شویی بریزید فکر نمایید، و به این فکر کنید که با تفکیک آنها چقدر کارتان آسان‌تر می‌شود.

حتی اگر قرار باشد همه آنها در یک جعبه یا چمدان قرار بگیرند، با قرار دادن لباس‌های بدن‌سازی خود در کنار هم، لباس‌های کار خود در کنار هم و لباس‌های خانگی خود در کنار هم، کار خود را هنگام باز کردن جعبه های اسباب کشی اصفهان آسان نمایید.

۶- وقتی صحبت از جعبه‌های بسته بندی اثاثیه می‌شود، به جزئیات فکر نمایید

بسته بندی لباس‌ ها

لباس‌ها به تنهایی سنگین نیستند، اما وقتی روی یکدیگر قرار می‌گیرند، می‌توانند خیلی سریع به وزن جعبه اضافه کنند. به همین دلیل، معمولاً بهتر است که به جای استفاده از جعبه‌های بزرگ‌تر برای جابجایی لباس‌ها از جعبه‌های کوچک‌تر استفاده کنید.

مسلما با استفاده از جعبه‌های کوچک‌تر میزان لباسی که داخل آنها می‌گذارید کمتر می‌شود و در نتیجه وزن آن نسبت به جعبه‌های بزرگ، کمتر می‌شود. نوبار تمام جعبه‌ها را در ابعاد مختلف در اختیار مشتریان خود می‌گذارد.

۷- از شر آنچه دیگر نمی‌پوشید خلاص شوید

ساده‌ترین راه برای کم کردن بار خود هنگام اسباب کشی لباس‌ها هستند؟ از لباس‌هایی که دیگر نمی‌پوشید، خلاص شوید! تمیز کردن کمد یک کار وقت گیر است که بسیاری از ما آن را به طور معمول انجام نمی‌دهیم.

بنابراین از اسباب کشی خود به عنوان یک زمان عالی برای مرتب کردن کمدهای لباس خود استفاده کنید و مواردی را که نمی‌خواهید یا دیگر به آن نیاز ندارید، از کمد خود خارج کنید. به عنوان یک قاعده کلی، اگر لباسی از لباس‌های کمد شما، قدیمی است یا دیگر مناسب پوشیدن نیست، از آن خلاص شوید.

این موضوع در مورد لباس‌هایی که در طول یک سال یا بیشتر آنها را نپوشیدید، نیز صدق می‌کند. تا آنجایی که می‌توانید لباس‌هایی که از آنها استفاده نمی‌کنید را اهدا کنید، آنها را به فروش برسانید، یا اگر به هیچ عنوان قابل استفاده نیست آنها را دور بریزید.

۸- لباس‌های خارج از فصل را به طور جداگانه بسته بندی نمایید

بسته بندی لباس‌ ها

ما در مورد اهمیت بسته بندی لباس‌ های مشابه صحبت کردیم، اما ارزش آن را دارد که در مورد لباس‌های فصلی به این نکته کلیدی برگردیم.

یک جعبه یا جعبه‌های جداگانه را صرفاً برای آن دسته از مواردی نگه دارید که می‌دانید هنگام اسباب کشی به خانه جدید خود، بلافاصله نیازی به آنها نخواهید داشت، خواه پالتوها و چکمه‌های زمستانی باشند، خواه شلوارک‌های تابستانی و لباس‌های تابستانی یا هر چیز دیگری که می‌توانند، کنار گذاشته شوند.

هنگام بسته بندی روی هر جعبه درباره محتویات داخل آن بنویسید و هر جعبه را از محتویات داخل آن تفکیک کنید.

وقتی این کار را کردید، بسیار خوشحال می‌شوید چرا که به محض ورود به خانه جدید خیلی زود وسایل را پیدا می‌کنید و زمان خود را برای پیدا کردن محتویات داخل کمد لباس خود، هدر نمی‌دهید.

۹- از برخی لباس‌ها در کارهای دیگر در بسته بندی کمک بگیرید

سوییشرت‌ها، شلوارهای ورزشی، جوراب‌های مچاله شده و لباس‌های قدیمی که هنوز آماده خلاص شدن از شر آنها نیستید، همه موارد خوبی برای انجام وظیفه مضاعف و به خدمت گرفتن به عنوان کالایی محافظ در بسته بندی دیگر وسایل هستند. از آنها برای محافظت از اشیاء با ارزش و پر کردن شکاف‌ها در جعبه‌ها و جلوگیری از تغییر مکان وسایل در جعبه‌ها استفاده کنید.

هنگامی که به خانه جدید رسیدید و باز کردن بسته‌ها را شروع کردید، کافی است پوشاک روی جعبه‌ها را در جایی قرار دهید، سر فرصت با لباس‌شویی آنها را بشویید و در نهایت در کمد لباس‌ها سرجایشان قرار دهید.

۱۰- لباس‌های روز اسباب کشی خود را فراموش نکنید

در حالی که لباس‌ها را برای اسباب کشی بسته بندی می‌کنید، فراموش نکنید که یک جعبه یا کیسه جداگانه برای لباس‌هایی را که می‌خواهید در روز و روزهای اسباب کشی استفاده کنید، کنار بگذارید.

قرار دادن این وسایل – از جمله شلوار، پیراهن و لباس زیر – دم دست به شما کمک می‌کند تا در هنگام بسته بندی اثاثیه منزل برای اسباب کشی موارد بسیاری است که باید آنها را رعایت کنید و یکی از آنها نحوه درست بسته بندی لباس‌ ها است.

استفاده از چوب لباسی و کاور مناسب هنگام بسته‌بندی

برای بسته‌بندی کت یا مانتوی خود می‌توانید از چوب لباسی استفاده کنید سپس آن را داخل کاور بگذارید تا شکل ظاهری آن تغییری نکند. هنگام آویزان کردن نیز آن را در قسمت آخر کمد لباس‌ها قرار دهید.

مرتب و منظم لباس‌ها را تا کنید

در زمان بسته‌بندی لباس‌ها باید در نظر داشته باشید که ممکن است لباس‌ها به مدت طولانی بلااستفاده بمانند از همین رو باید به خوبی تا بزنید تا چروک نشوند و یا تغییر شکل ندهند.

استفاده از برچسب برای بسته‌بندی لباس‌ها

برای بسته‌بندی لباس‌ها ابتدا به سراغ لباس‌های حجیم‌تر بروید سپس لباس‌هایی که حجم کمتری را اشغال می‌کنند را قرار دهید در پایان بسته‌بندی روی جعبه برچسب بزنید و مشخص کنید که داخل هر جعبه لباس چه نوع لباس‌هایی قرار دارند.

خالی کردن کیف‌ها و کفش‌ها

بیشتر افراد در حین بسته‌بندی لباس‌ها مانند مانتوها، روسری، شلوارها بیشتر توجه و دقت می‌کنند اما از کیف و کفش‌ها غافل می‌شوند این افراد هنگام بسته‌بندی باید از خالی بودن کیف و کفش خود مطمئن شوند

تا هنگامی که به وسیله‌ای نیاز دارند زمان زیادی را صرف پیدا کردن آن نکنند و دیگر لازم نباشد که بسته‌بندی‌ها را باز کنند تا ببینند داخل کیف است یا نه.

چگونگی بسته‌بندی کیف‌ها

هر کدام از کیف‌ها را به صورت جداگانه بررسی کنید تا هیچ لوازم و وسیله آرایشی، عطر و یا پول، مدرک شناسایی و هر چیز دیگری که باعث شود شما مجدد به آن نیاز داشته باشید را خارج کنید

در ضمن وسایل آرایشی نیز ممکن است باعث ایجاد لک شدن کیف شما گردند و شما را برای تمیز کردن آن به دردسر بیندازند از همین رو توصیه می‌شود که حتما پیش از بسته‌بندی کیف از خالی بودن آن مطمئن شوید.

درصورتی که جنس کیف شما پارچه‌ای و قابل شستشو است لازم است که پیش از بسته‌بندی آن را بشویید تا کاملا تمیز شود البته در صورتی که تزییناتی دارد مراقب باشید تا آسیبی به کیف شما وارد نشود.

چنانچه که قصد دارید داخل لباسشویی بیندازید بهتر است که کیف خود را داخل یک روبالشتی زیپ‌دار بیندازید و درب آن را ببندید سپس دمای آب را تنظیم کنید و از مواد شوینده خیلی قوی نیز استفاده نکنید.

برای بسته‌بندی کیف‌های حصیری لازم است که از یک دستمال مرطوب استفاده کنید و به آرامی روی سطح کیف بکشید سپس داخل یک کیسه پارچه‌ای قرار دهید به دلیل اینکه حشرات موذی را به خود سریع جذب می‌کند

داخل کیسه گلوله‌های نفتالین و اسطوخودوس بگذارید. البته باید دقت داشته باشید که هنگام بسته‌بندی ضربه یا فشاری به کیف شما وارد نشود زیرا امکان شکسته شدن حصیرها یا دسته‌های چوبی کیف وجود دارد.

نحوه بسته‌بندی کفش‌ها

هنگام بسته‌بندی کفش‌ها لازم است که حتما کف آن‌ها را تمیز کنید تا خاک و آلودگی‌ها آن کاملا از بین برود.

همچنین رویه کفش‌ها را هم تمیز کنید. در صورتی که جنس کفش‌ها پارچه‌ای یا کتان است آن‌ها را با یک فرچه نرم و آب و مواد شوینده تمیز کنید بعد از خشک شدن کامل بسته‌بندی کنید.

توجه داشته باشید که نباید کفش به هیچ عنوان رطوبت داشته باشد زیرا رطوبت موجود در کفش باعث کپک زدن آن می‌شود و محلی برای رشد حشرات موذی مانند سوسک می‌شود.

کفش‌هایی که جنس چرم دارند بهتر است قبل از بسته‌بندی واکس بزنید البته باید توجه داشته باشید که از واکس‌ها فوری استفاده نکنید؛ زیرا به کفش چرم شما آسیب می‌زند و باعث ترک خوردن رویه آن می‌شود.

در داخل کفش‌ها از روزنامه یا قالب استفاده کنید تا فرم و شکل خود را حفظ کند.

بعد از تمیز نمودن کفش‌ها آن‌ها را داخل یک کیسه پارچه‌ای بگذارید و داخل کیسه از گلوله‌های نفتالین و اسطوخودوس استفاده کنید.

حمل اثاثیه منزل دراصفهان را با بزرگترین شرکت حمل اثاثیه منزل اصفهان تجربه کنید

اسباب کشی در اصفهان

از کارتون‌های مقوایی در بسته‌بندی لباس‌ها استفاده نکنید

باور اشتباهی که وجود دارد و برخی از افراد لباس‌های خود را در جعبه‌های مقوایی بسته‌بندی می‌کنند؛ زیرا مقوا خاصیت اسیدی دارد

چسبی که در ساخت آن مقوا ها استفاده شده است حشرات موذی و آفات را به خود جذب می‌کند. از کارتن برای اسباب کشی در اصفهان و دیگر شهرها استفاده کنید.
بهترین وسیله برای بسته‌بندی لباس‌ها استفاده از جعبه‌های پلاستیکی است؛ زیرا حشرات داخل این جعبه‌ها نفوذ نمی‌کنند و شما راحت‌تر و بی‌دردسرتر می‌توانید لباس‌های خود را بسته‌بندی نمایید.

پیش از اینکه لباس‌ها را داخل جعبه‌های پلاستیکی بسته‌بندی کنید باید داخل جعبه را به خوبی تمیز کنید

سپس رطوبت‌گیر داخل آن قرار دهید تا آسیب به بافت لباس‌های شما نرسد.
از دیگر روش‌های بسته‌بندی لباس‌ها این است که شما می‌توانید لباس‌های خود را داخل چمدان و کیف‌ها مسافرتی بسته‌بندی کنید این کار به شما کمک می‌کند تا فضای کمتری از اتاق و یا کمد لباس شما اشغال شود.

نکته مهم دیگری که وجود دارد این است که باید فضایی که برای بسته‌بندی و نگهداری لباس‌ها در نظر گرفته‌اید به اندازه لازم خنک و تاریک باشد تا تحت تأثیر رطوبت یا نور قرار نگیرد و موجب استشمام بوی نامطبوع یا کپک و تغییر رنگ لباس گردد.

شرکت حمل اثاثیه منزل دراصفهان ، اصفهان باربری امیدوار است که این مطلب برای شما مفید بوده باشد و بتوانید برای بسته‌بندی لباس‌های خود از این تکنیک‌ها استفاده نمایید

نحوه بسته بندی لباس در اسباب کشی

نحوه بسته بندی لباس در اسباب کشی از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است. چراکه لباس‌ها بخش زیادی از لوازمی را که باید به خانه جدید منتقل کنیم؛ شامل می‌شوند.

هر چقدر تعداد افراد ساکن در یک خانه بیشتر باشد، تعداد لباس‌های آن‌ها نیز افزایش می‌یابد. حمل این لباس‌ها در اسباب کشی بسیار مهم است.

چراکه کثیف شدن یا چروک شدن آن‌ها سبب می‌شود تا به حجم کارهای پس از حمل بار به منزل جدید افزوده شود. بهترین راه برای جلوگیری از این امر، بسته بندی صحیح آن‌ها است.

برخی از لباس‌ها نیازی به اتوکشی ندارند. این لباس‌ها شامل لباس‌های دم دستی هستند که اغلب در خانه مورد استفاده قرار می‌گیرند. بسته بندی این لباسها با لباس‌هایی که برای استفاده در بیرون از منزل کاربرد دارند متفاوت است.

نحوه بسته بندی لباس‌ های راحتی در اسباب کشی

اسباب کشی

برای بسته بندی لباس‌ های معمولی که نیازی به اتو ندارند، روش‌های مختلفی همچون استفاده از ساک و چمدان، استفاده از کارتن، استفاده از بقچه و … وجود دارد.

در بسته بندی این نوع لباس‌ها تنها باید به یک نکته توجه داشت، آن هم کثیف نشدن آن‌ها در حین اسباب کشی است.

اگر این لباس‌ها کثیف شوند، لازم است حجم زیادی از لباس پس از جا به‌ جایی شسته شوند. این امر بسیار سخت و وقت گیر خواهد بود. از همین رو بسته بندی این لباس‌ها از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است.

 

استفاده از ساک یا چمدان برای بسته بندی لباس در اسباب کشی

برای بسته بندی لباس اسباب کشی ، استفاده از ساک و چمدان بهترین گزینه است. چراکه این دو وسیله اساساً برای حمل لباس‌ها طراحی شده‌اند و از کثیف شدن و آسیب دیدن آن‌ها جلوگیری می‌کنند.

برای اینکه لباس‌ها جای کمتری در چمدان بگیرند؛ بهتر است آن‌ها را به‌صورت لوله‌ای تا کنید. این امر سبب می‌شود تا نه‌تنها جای کمتری در چمدان اشغال شود؛ بلکه لباس‌ها چروک و دفرمه نشوند.

استفاده از بقچه برای بسته بندی لباس راحتی در اسباب کشی

هر خانواده تعداد معینی ساک و چمدان دارد و هیچگاه تعداد کافی چمدان برای حمل تمام لباس‌ها وجود ندارد. از همین رو می‌توان از بقچه‌های زیپ‌دار برای این کار استفاده کرد.

بهتر است بقچه‌هایی با ابعاد متوسط را در تعداد زیاد تهیه کنید. چراکه هر چقدر بقچه مورد استفاده بزرگتر باشد،

تعداد بیشتری لباس درون خود جای خواهد داد. از این رو، سبب سنگینی بقچه و دشواری در حمل آن خواهد شد. همچنین می‌توانید برای بسته بندی لباس های زیر از بقچه‌های زیپ‌دار مخصوص همین لباس‌ها استفاده کنید.

برای بسته بندی لباس در اسباب کشی ، می‌توان بجای بقچه‌های زیپ دار از بقچه‌های معمولی نیز استفاده کرد.

به این صورت که لباس‌ها را داخل یک روسری بزرگ چهار گوش تا کنید و سپس چهارگوشه روسری را به یکدیگر گره بزنید. امکان چروک شدن لباس‌ها در این روش بسیار زیاد است.

 

استفاده از کارتن مناسب برای بسته بندی لباس

استفاده از کارتن از روش‌های دیگر بسته بندی لباس در اسباب کشی است. اگر قصد دارید که از کارتن برای بسته بندی لباس‌ ها استفاده کنید؛ باید دقت کنید که داخل آن کاملاً تمیز باشد.

همچنین کارتن‌های لباس نباید خیلی سنگین باشند. چراکه ممکن است در حین جا به ‌جایی چسب آن باز شود و لباس‌ها بریزند.

اما نباید کارتن‌های خیلی کوچک را نیز برای این کار در نظر گرفت. بهترین راه برای چیدن لباس در کارتن تا کردن آن‌ها است.

 نحوه بسته بندی لباس‌هایی که نیاز به اتوکشی دارند

لباس‌هایی که برای رفتن به محل کار، دانشگاه و مهمانی از آن‌ها استفاده می‌کنیم اغلب نیاز به اتوکشی دارند.

این لباس‌ها ممکن است به‌صورت روزانه چندین و چندبار مرود استفاده قرار بگیرند. در حالی‌که پس از نقل مکان به یک خانه جدید تا جا به جایی کامل وسایل امکان شستشو اتوکشی آن‌ها وجود ندارد.

از همین رو، این لباس‌ها باید به گونه‌ای بسته بندی شوند که اتو و تمیزی خود را از دست ندهند.

این موضوع، بسته بندی لباس در اسباب کشی را سخت‌تر می‌کند. برای بسته بندی این نوع لباس‌ها می‌توان از کیسه زباله یا کارتن‌های رگال‌دار و کمدها استفاده کرد.

استفاده از کمد لباس برای بسته بندی لباس‌هایی که نیاز به اتوکشی دارند.

اگر در خانه خود از کمدهای قابل حمل استفاده می‌کنید دیگر نگران چروک شدن لباس‌ها نباشید. تنها کاری که باید بکنید این است که با استفاده از پوشش‌های نایلونی یا کاورها از کثیف شدن این لباس‌ها در هنگام اسباب کشی جلوگیری نمایید. پس از کاور کردن لباس‌ها در کمد را با چسب بچسبانید تا در هنگام جابه‌جایی باز نشوند و لباس‌هایتان آسیب نبینند.

روش های بروز بسته بندی در اسباب کشی

استفاده از کیسه زباله برای بسته بندی لباس‌ هایی که نیاز به اتوکشی دارند

برای بسته بندی لباس در اسباب کشی می‌توان از کیسه زباله استفاده کرد. به این صورت که سوراخی در قسمت انتهایی کیسه زباله که پرس شده است ایجاد کنید و سر چوب لباسی را از آن عبور دهید.

هرچقدر سوراخ ایجاد شده بزرگتر باشد تعداد بیشتری لباس در آن جای می‌گیرد. سپس قسمت سر کیسه زباله که باز است را گره بزنید تا از ورود گردوخاک به آن جلوگیری کنید.

استفاده از کارتن‌های رگال‌دار برای بسته بندی لباس هایی که نیاز به اتوکشی دارند

 

کارتن‌های رگال‌دار برای همین منظور طراحی شده‌اند. نحوه استفاده از این کارتن‌ها دقیقاً مانند یک کمد لباس است. لباس‌ها را همان‌گونه که در کمد قرار دارند به این کارتن‌ها منتقل کنید و آن‌ها را به خانه جدیدتان ببرید.

نتیجه گیری:

برای بسته بندی لباس در اسباب کشی آن‌ها را به دو دسته تا کردنی و اتوکردنی تقسیم کرده و یکی از روش‌های فوق را برای بسته بندی آن استفاده نمایید.

به یاد داشته باشید که درب چمدان، کارتن و … را به‌خوبی چسب‌کاری کنید تا باز نشوند. همچنین هرگز این بسته‌ها را به قدری سنگین نکنید تا پاره یا باز شوند.

بهتر است لباس هر شخص را در جعبه و چمدان مخصوص قرار دهید تا پیدا کردن آن‌ها در شلوغی اسباب کشی ساده‌تر باشد.

 
Rate this post
ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

باربری برون شهری


اتحادیه حمل اثاثیه منزل در اصفهان

اتحادیه حمل اثاثیه منزل در اصفهان

  اتحادیه حمل اثاثیه منزل در اصفهان اگر میخواهید اطلاعات کافی در ارتباط با اتحادیه حمل اثاثیه منزل در اصفهان داشته باشید با ما همراه باشید شرکت باربری در ...

هزینه و قیمت حمل اثاثیه منزل در اصفهان

هزینه و قیمت حمل اثاثیه منزل در اصفهان

  هزینه و قیمت حمل اثاثیه منزل در سال 1402 طبق اتحادیه اگر میخواهید هزینه  و قیمت حمل اثاثیه منزل در اصفهان خود را کاهش دهید به ادامه مطالب ...

10 نکته روز اسباب کشی

10 نکته روز اسباب کشی

  ۱۰ نکته مهم روز اسباب کشی  بزرگترین و بهترین شرکت باربری و حمل اثاثیه منزل در اصفهان با ۱۰نکته مهم روز اسباب کشی شما را به آرامش در ...

حمل و نقل در اصفهان

حمل و نقل در اصفهان

  حمل و نقل در اصفهان راه های حمل و نقل در اصفهان بصورت سریع و آسان را در این قسمت برایتان به اختصار توضیح میدهیم شرکت اصفهان باربری ...

ارتباط با ما


شماره تماس

09132654719

آدرس

اصفهان، خیابان بزرگمهر

پست الکترونیک

info@esfahanbarbari.ir
باربری اصفهان | 09132654719