• اصفهان ، خیابان بزرگمهر | اصفهان ، دروازه شیراز
باربری اصفهان | حمل اثاثیه منزل در اصفهان بار

تماس با ما

09132654719

تماس با مدیر

09138657679

بسته بندی کامپیوتر در اسباب کشی

بسته بندی کامپیوتر در اسباب کشی

بسته بندی کامپیوتر در اسباب کشی

بسته بندی کامپیوتر در اسباب کشی

نحوه بسته بندی کامپیوتر و لپ تاپ در اسباب کشی و حمل اثاثیه منزل چگونه باشد؟

زمان باربری و اسباب کشی، اصول بسته بندی بیشتر از هر چیزی اهمیت دارد.

قطعاً نحوه بسته بندی کامپیوتر و یا بسته بندی لپ تاپ برای اسباب کشی اهمیت دارد تا بتوانید آن‌ها را به ‌سلامت به مقصد رسانید. کوچک‌ترین ضربه‌ای می‌تواند به این وسایل آسیبی جدی رساند. در این مطلب در ارتباط با نحوه صحیح انجام بسته بندی این وسایل، لوازم بسته بندی موردنیاز آن صحبت خواهیم کرد. بخصوص در اسباب کشی اداره و شرکت ها این موضوع اهمیت بیشتری پیدا می کند.

بسته بندی کامپیوتر در اسباب کشی

 

 

بسته بندی کامپیوتر توسط اصفهان بار بهترین شرکت حمل اثاثیه منزل در اصفهان

در اولین قدم باید تمامی وسایل و قطعات لوازم جانبی کامپیوتر را از هم جدا کنید. ماوس، کیبورد، اسپیکر و سایر تجهیزات جانبی باید از هم جدا شوند. کابل‌ها و سیم‌ها را دسته کنید. سعی کنید اگر درهای کیس را بازکرده‌اید آن‌ها را ببندید. و پیچ‌های آن را محکم کنید.

تا در حین حمل اتفاقی برای آن‌ها رخ ندهد. تمامی قسمت‌ها و قطعات را روی یک میز بچینید. به ‌نحوی ‌که تمام وسایل در جلوی چشمان شما باشند. این‌طور هیچ‌چیزی از قلم نخواهد افتاد.

برای بسته بندی کامپیوتر چه لوازمی نیاز است؟

در بسته بندی اثاثیه منزل در اصفهان برای اسباب کشی ها، انتخاب لوازم اهمیت بسیاری دارد. با انتخاب صحیح لوازم بسته بندی می‌توانید به‌درستی همه‌چیز را بسته بندی نمایید. حال برای بسته بندی کامپیوتر به چه لوازم و تجهیزاتی نیاز خواهد بود؟

کارتن برای بسته بندی کامپیوتر

بهتر است تا از کارتن مخصوص بسته بندی کامپیوتر و قطعات آن استفاده کنید تا بهترین بسته بندی اثاث در اصفهان را داشته باشید. این جعبه‌های بسته بندی به‌صورت اختصاصی برای هر کامپیوتر و قطعات آن طراحی‌شده‌اند. درنتیجه می‌توانند به بهترین نحو ممکن آن را در برابر آسیب و ضربه‌های وارد شده حفظ نمایند. درصورتی‌که کارتن های بسته بندی خود کامپیوتر را ندارید.
پس بهتر است تا جعبه‌هایی با سایزهای متناسب با هر قطعاً آماده کنید. نهایت تلاش خود را نمایید که این جعبه‌ها از جعبه‌های دست‌دوم نباشند. همچنین مقاومت بالایی داشته باشند و از ضخامت خوبی نیز برخوردار باشند.

بابل رپ برای بسته بندی قطعات کامپیوتر

بابل رپ ها پوشش‌هایی باضخامت بالا می‌باشند. این پوشش‌ها می‌توانند تا حد بسیار زیادی ضربه‌های وارده را دفع نمایند. برای بسته بندی کامپیوتر و یا بسته بندی لپ تاپ حتماً بابل رپ تهیه نمایید. و قبل از قرار دادن این قطعات در جعبه‌ها، آن‌ها را با بابل رپ بپوشانید.

فوم محکم

فوم از مواردی دیگر است که حتماً به آن نیاز خواهید داشت. با قرار دادن کامپیوتر بسته‌بندی‌شده در درون جعبه باید اطراف آن را با فوم بپوشانید. با این کار اگر به جعبه ضربه‌ای وارد شود، کامپیوتر و یا لپ تاپ شما به  ‌هیچ‌عنوان آسیبی نخواهد دید.

چسب پهن

برای محکم کردن جعبه حتماً از چسب استفاده نمایید. چسب‌های پهن می‌توانند درب جعبه را به‌خوبی بچسبانند. پس از اتمام کار، دورتادور جعبه را باید با چسبی پهن بچسبانید. نکته مهم اینکه دقت کنید که حتماً قبل از قرار دادن کامپیوتر بسته‌بندی‌شده درون جعبه ، کف جعبه را با چسب محکم نمایید. به‌علاوه می‌توانید از چندلایه بابل رپ در ته جعبه نیز استفاده کنید.

بسته بندی کامپیوتر و لپ تاپ در اسباب کشی

نحوه بسته بندی ماوس و کیبورد و وسایل جانبی

قطعاً بسته بندی وسایل در اصفهان بسیار دشوار می‌باشد.اما اینجا نکاتی را برای شما درج نموده‌ایم که می‌توانند به شما در این زمینه کمک کنند.

  • قدم اول: برای بسته بندی ماوس و کیبورد باید از کاغذ نرم استفاده کنید. ابتدا این وسایل را در کاغذی نرم قرار دهید. و دورتادور آن را با چسب محکم کنید.
  • قدم دوم: از پلاستیک‌های حبابدار استفاده کنید. دور قطعات جانبی را با پلاستیک حبابدار پس از بسته‌بندی با کاغذ بپیچید. بهتر است تا این قطعات را در جعبه‌ای کوچک و با ابعاد مناسب قرار دهید.
    سعی کنید جعبه دارای ابعاد مناسب باشد. و همچنین با مقاومت بالایی باشد. از طرفی حتماً درب آن را محکم, مهر و موم نمایید. تا از افتادن وسایل به بیرون بتوانید جلوگیری کنید. کابل‌های را نیز در درون همین جعبه قرار دهید.

نکته مهم اینکه به‌هیچ‌ عنوان کابل‌ها را محکم به هم‌فشار ندهید. سعی کنید به‌صورت منظم آن را دسته‌بندی کرده و دور آن را چسب بکشید. با این کار احتمال قطع شدن کابل‌ها را نیز به صفر خواهید رساند.

بسته بندی لپ تاپ برای اسباب کشی

تمامی لوازم بسته بندی کامپیوتر که در بالا ذکر شد. برای بسته بندی لپ تاپ نیز مورداستفاده قرار می‌گردند. شما می‌توانید از کیف لپ تاپ نیز به‌ جای کارتن حمل بار استفاده کنید. یا اگر بخواهید بسته بندی تان به بهترین نحو ممکن انجام شود.
پس بهتر است تا ابتدا لپ تاپ را با استفاده از روش‌های توضیح داده‌شده در بالا، بسته بندی نمایید. سپس آن را درون کیف لپ تاپ قرار دهید. سپس آن  را در درون جعبه‌ای با ابعاد مناسب قرار دهید.درون جعبه به‌هیچ‌عنوان نباید خالی باشد. حتماً فضاهای خالی را با فوم پرکنید.

نحوه بسته بندی کامپیوتر و لپ تاپ در اسباب کشی

نحوه بسته بندی کامپیوتر و لپ تاپ در اسباب کشی از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است. امروزه کامپیوتر و لپ تاپ پای ثابت تمام خانه‌ها هستند.

در اسباب کشی ادارات و شرکت ها نیز بسته بندی کامپیوترها و لپ تاپ‌ها بسیار حائز اهمیت است. این وسیله اغلب حامل اطلاعات ارزشمندی است.

نحوه بسته بندی کامپیوتر و لپ تاپ در اسباب کشی

از همین رو با وارد شدن آسیب به آن‌ها، این اطلاعات مهم ممکن است از دست بروند؛ به همین علت بسته بندی این لوازم در هنگام اسباب کشی از اهمیت ویژه‌ای برخوردارند.

علاوه‌ بر اطلاعات مهمی که ممکن است درکامپیوتر و لپ تاپ شما وجود داشته باشد. این لوازم از قیمت بسیار زیادی نیز برخوردارند. از همین رو هرگونه آسیب به آن‌ها می‌تواند خسارت مالی زیادی را به شما وارد کند.

بهترین راه برای بسته بندی صحیح این وسایل سپردن این کار به شرکت‌های باربری است. یکی از خدماتی که شرکت‌های باربری برای مشتریان خود در نظر گرفته‌اند ارائه خدمات بسته بندی است.

آموزش مرحله به مرحله بسته بندی کامپیوتر و لپ تاپ در اسباب کشی

 

برای بسته بندی کامپیوتر و لپ تاپ در اسباب کشی بهتر است این کار را به‌صورت مرحله به مرحله و با دقت کافی انجام دهید. به‌ویژه اگر قصد دارید از اداره‌ای به اداره دیگر بروید و چیزی که پیش روی شماست تعداد زیادی کامپیوتر و لپ تاپ است که باید بسته بندی شوند.

مرحله اول:

در ابتدای کار تمام قطعات کامپیوتر نظیر مانیتور، کیس، موس، کیبورد، باندها و … باید جدا شوند. سیم‌ها نیز باید جدا شوند. پس از جدا کردن تمام اجزا از یکدیگر درپوش کیس را بررسی کنید. اگر پیچ‌های آن‌ها شل شده است آن را سفت نمایید.

درنهایت نیز تمام این قطعات را روی میز بچینید تا در هنگام بسته بندی بتوانید آن‌ها را به تفکیک و در بسته‌های مخصوص قرار دهید.

مرحله دوم:

در این مرحله از مراحل بسته بندی لپ تاپ و کامپیوتر در اسباب کشی باید کارتن مناسب را برای این کار بیابید. بهترین روش برای بسته بندی این کالاها استفاده از کارتن خود کامپیوتر است.

استفاده از کارتن مخصوص مانیتور، کیس و کیبورد و … سبب می‌شود تا وسیله در بهترین حالت خود قرار بگیرد و هیچ آسیبی در حین حمل و نقل به آن وارد نشود.

اگر کارتن خود دستگاه را در اختیار ندارید، بهتر است کارتنی را برای بسته بندی آن در نظر بگیرید که از نظر ابعاد و ارتفاع مناسب بسته بندی قطعه مشخصی از کامپیوتر باشد.

بهتر است برای بسته بندی این لوازم از جعبه‌های نو استفاده کنید. جعبه‌های نو مقاوم‌تر هستند و شکل ظاهری آن‌ها نیز برای بسته بندی این لوازم مطلوب‌تر است.

اگر قصد بسته بندی کامپیوتر منزل خود را دارید، بهتر است برای کیس و مانیتور کارتن‌های جداگانه تهیه کنید. می‌توانید مانتیور و باندها یا سایر قطعات را نیز در یک بسته قرار دهید.

نحوه بسته بندی کامپیوتر و لپ تاپ در اسباب کشی

اما اگر قصد اسباب کشی در ادارات را دارید احتمالاً تعداد کامپیوترهایی که باید بسته بندی کنید بیشتر از یکی است. سعی کنید تعدا زیادی مانیتور را در یک کارتن قرار ندهید . حتی اگر کارتن شما بزرگ است دو مانتیتور برای هر کارتن کافیست.

چراکه یک بسته مقوایی تحمل وزن تعداد زیاد آن‌ها را ندارد. از همین رو ممکن است پاره شود و خسارت ایجاد کند. کیس‌ها را نیز داخل کارتن‌ها جداگانه قرار دهید. کیس‌ها به خودی خود سنگین هستند و قرار دادن آن‌ها در بسته‌های مشترک خطرناک است.

برای قرار دان کیبورد، باند، موس و سیم‌ها می‌توانید از بسته‌های مشترک نیز استفاده نمایید، به شرطی که بسته را زیاد سنگین نکنید. برخی افراد ترجیح می‌دهند تجهیزات مربوط به هر کامپیوتر اعم از مانیتور، موس و کیبورد را در یک بسته قرار دهند، اما به جای این کار بهتر است هر کیس را شماره‎‌گذاری کرده و سپس وسایل مربوط به آن را نیز با همان شماره نشان کنید. سپس هر یک از این لوازم را در بسته‌های جداگانه قرار دهید.

بسته بندی کامپیوتر و لپ تاپ در اسباب کشی به ظاهر کار بسیار ساده‌ای به نظر می‌رسد، اما اشتباه در انجام آن می‌تواند سبب از دست رفتن بخش مهمی و از اموال و اطلاعات شما شود.

مرحله سوم:

پس از انتخاب کارتن مناسب برای بسته بندی کامپیوتر و لپ تاپ در اسباب کشی نوبت به بسته بندی می‌رسد. برای بسته بندی این لوازم استفاده از بابل رپ یا پلاستیک حبابدار را فراموش نکنید. این وسیله می‌تواند از کامپیوتر و لپ‌تاپ شما در برابر ضربه محافظت کند.

البته از فوم محکم نیز می‌توان برای بسته بندی موس، کیبورد، مانیتور و … استفاده کرد. با استفاده از یک چسب پهن دور تا دور وسیله را که به وسیله بابل رپ پوشانده‌اید محکم کنید.

مرحله چهارم:

در این مرحله از مراحل بسته بندی کامپیوتر و لپ تاپ در اسباب کشی نوبت به قرار دادن این لوازم در جعبه مخصوص می‌رسد. برای احتیاط بیشتر می‌توانید دیواره‌های جعبه را با استفاده از بابل رپ یا فوم بپوشانید.

دقت کنید که ته جعبه را حتماً با استفاده از چسب پهن محکم کنید. بسته‌ها را به اندازه کافی سنگین کنید. به‌گونه‌ای که پس از بلند کردن آن‌ها بتوان یک دست را در زیر جعبه قرار داد.

برای قرار دادن سیم‌ها و کابل‌ها در جعبه آن‌ها را تا کنید و با استفاده از سیم یا چسب مخصوص ببندید. سپس روی هر یک از آن‌ها شماره کیسی را که سیم به آن مربوط است ذکر کنید. الیته در بسیاری از موارد می‌توان از این سیم‌ها برای همه کامپیوترها استفاده کرد.

اغلب افراد به بسته بندی سیم‌ها دقت نمی‌کنند از همین رو پس از اسباب کشی متوجه خراب شدن تعداد زیادی از آن‌ها می‌شوند. سعی کنید نقاط حساس سیم را از آسیب محافظت نمایید.

 

نحوه بسته بندی لپ تاپ در حمل اثاثیه منزل در اصفهان

 

این آموزش مربوط به نحوه بسته بندی کامپیوتر و لپ تاپ در اسباب کشی است. در بخش‌های قبل به‌طور کامل به بسته بندی کامپیوتر در اسباب کشی پرداختیم. برای بسته بندی لپ تاپ نیز تقریباً روند مشابه است.

نحوه بسته بندی کامپیوتر و لپ تاپ در اسباب کشی

اگر در خانه خود یک یا دو لپ تاپ دارید، بهتر است آن را در کوله پشتی‌های مخصوص لپ تاپ حمل نمایید. در غیر اینصورت می‌توانید از کارتن خود لپ تاپ برای این کار استفاده کنید.

اگر هیچ یک از این دو، در دسترس شما نیست بهتر است آن‌ها را کاملاً با استفاده از بابل رپ بپوشانید و در یک کارتن باریک به‌صورت تکی قرار دهید.

اگر قصد جا به جا کردن لپ تاپ‌های اداره را دارید، بهتر است برای این کار از کارتن مشترک استفاده نکنید. اما اگر از کارتن مشترک استفاده می‌کنید، بهتر است بیشتر از دو لپ تاپ را داخل یک کارتن قرار ندهید. همچنین پیش از قرار دادن آن‌ها روی هم اطراف لپ تاپ را با استفاده از بابل رپ و چسب کیپ کنید.

نکته: درون جعبه‌ای که لپ تاپ، مانیتور و کیس را داخل آن قرار می‌دهید به هیچ عنوان نباید فضای خالی وجود داشته باشد. فضای خالی را با با فوم پرکنید.

نتیجه‌گیری:

بسته بندی لپ تاپ و کامپیوتر در اسباب کشی به ظاهر ساده به نظر می‌رسد، اما برای انجام آن باید دقت زیادی به کار گرفته شود.

اگر قصد اسباب کشی در ادارات را دارید بهتر است این کار را به شرکت باربری محول کنید. شرکت‌های باربری کارتن و ابزار مناسب برای این کار را در اختیار دارند.

کارگران اسباب کشی تخصص و تجربه کافی را در این امر دارند. از همین رو می‌توانند این لوازم را به بهترین شکل ممکن بسته بندی نمایند و آن‌ها بدون بروز آسیب حمل کنند.

اتوبار و باربری اصفهان باربری یک شرکت باربری معتبر و معروف در اصفهان به‌ویژه در تمام محدوده های اصفهان است. این مجموعه از کارگران متخصص و باتجربه برای حمل و بسته بندی کالاها استفاده می‌کند. اگر قصد اسباب کشی به ویژه اسباب کشی از یک شرکت به شرکت دیگر را دارید می‌توانید در کنار خدمات باربری از خدمات بسته بندی اصفهان باربری نیز استفاده نمایید.

چگونگی بسته بندی کامپیوتر برای جابجایی

فرایند بسته بندی اسباب کشی از یک مکان به مکانی دیگر هم ‌می‌تواند لذت بخش و هیجان انگیز باشد، اما دردسرهای و نگرانی‌هایی را نیز به دنبال دارد برای بسته بندی کامپیوتر که بیشتر برای جابجایی شرکت‌ها و اداره‌ها مطرح ‌می‌شود در این باره در صدد بر آمده‌ایم تا بتوانیم مطالبی مفید به شما ارائه دهیم تا بتوانید از آن‌ها بهره مند شوید. برای اثاث کسی راحت، بهترین شرکت باربری را انتخاب کنید.

لوازم بسته بندی کامپیوتر در اسباب کشی

لوازم بسته بندی کامپیوتر شامل:

  • کارتن بسته بندی کامپیوتر
  • فوم محکم
  • چسب پهن
  • بابل رپ برای بسته بندی قطعات کامپیوتر

در ادامه هر یک از موارد فوق را بررسی خواهیم کرد.

۱. کارتن بسته بندی کامپیوتر

هنگامی که قصد جابجایی کامپیوتر دارید بهترین وسیله‌ای که ‌می‌توانید با آن بسته بندی کنید استفاده از خود کارتن کامپیوتر و قطعات آن است، اما چنانچه که کارتن کامپیوترتان را گم کرده‌اید بهترین کار این است که از یک جعبه‌ای که به سایز کامپیوتر شما ‌می‌خورد، استفاده کنید مطمئن شوید که حتما جعبه‌ای که استفاده ‌می‌کنید دست دوم نباشد.

۲. بابل رپ برای بسته بندی قطعات کامپیوتر

بابل رپ‌ها یک نوع پوشش‌هایی هستند که از ضخامت مستحکمی نیز برخوردار ‌می‌باشند این نوع پوشش‌ها ‌می‌توانند تا حدود بسیار زیادی از ضربه‌ها و آسیب‌هایی که به در حین جابجایی به وسیله‌ی شما وارد ‌می‌شود جلوگیری کند. برای بسته بندی کامپیوتر و لپ تاپ خود نیز بهتر است از بابل رپ استفاده کنید و پیش از قرار دادن این قطعات در داخل جعبه آن‌ها را با بابل رپ کاملاً پوشش دهید. برای تهیه بابل رپ‌ها ‌می‌توانید به شرکت‌های اتوبار در سطح شهر مراجعه کنید و نمونه‌های با کیفیت و مرغوب آن را خریداری کنید.

۳. فوم محکم

فوم از دیگر مواردی است که شما ‌می‌توانید برای بسته بندی کامپیوتر و سایر لوازم اداری خود مانند کیس و کیبورد‌ها از آن استفاده کنید. با پیچیدن لوازم با فوم‌های محکم از ضربه خوردن و جابجایی وسایل ‌می‌توانید اطمینان پیدا کنید که مشکلی برای آن‌ها به وجود ‌نمی‌آید.

۴. چسب پهن

بعد از فرایند بسته بندی لوازم لازم است که درب جعبه را حسابی محکم کنید تا هنگام جابجایی و اسباب کشی درب آن باز نشود برای این کار ‌می‌توانید با کمک چسب‌های پهن درب را محکم کنید و دور تا دور جعبه را با چسب‌های پهن محکم کنید. برای محکم شدن جعبه پیش از قرار دادن کامپیوتر داخل آن چند لایه بابل رپ را در کف جعبه قرار دهید تا محکم شود. سپس سیستم را داخل آن بگذارید و درب جعبه را با چسب محکم کنید.

اصفهان بار بهترین شرکت حمل اثاثیه منزل در اصفهان 

روش‌های بسته بندی موس و کیبورد در حمل اثاثیه

شاید برای شما هم این سوال ایجاد شود که چطور ‌می‌توان وسایل جانبی کامپیوتر را بسته بندی کرد مانند موس و کیبورد. اولین مرحله برای بسته بندی این نوع از وسایل این است که در ابتدا موس و کیبورد با استفاده از کاغذهای نرم پوشش دهید. برای اطمینان پیدا کردن از ضربه و آسیب ندیدن این وسایل لازم است که از پلاستیک‌های حباب‌دار نیز کمک بگیرید و آن‌ها را کاملاً پوشش دهید. در مرحله‌ی بعدی هر کدام از این قطعات را داخل جعبه‌های کوچک هم اندازه خود آن‌ها قرار دهید و بسته بندی کنید توجه داشته باشید که جعبه‌ای که انتخاب ‌می‌کنید محکم و از مقاومت خوبی برخوردار باشد. همچنین متناسب با ابعاد وسایل شما نیز باشد از سوی دیگر نیز حتما درب جعبه را محکم کنید تا هنگام جابجایی صدمه‌ای به آن وارد نشود.

نحوه‌ی بسته بندی کابل‌های سیستم در اسباب کشی

برای بسته بندی کابل‌های هر سیستم بهتر است پیش از باز کردن یک عکس از نحوه‌ی نصب آن بگیرید تا زمانی که ‌می‌خواهید سیستم را مجدد راه اندازی کنید با مشکل روبه رو نشوید هر کدام از کابل‌ها را به صورت مجزا برچسب بزنید و شماره گذاری کنید تا هنگام نیاز بتوانید آن‌ها را به خوبی پیدا کنید. با انجام دادن این کار شما دیگر نگران قطع شدن کابل‌ها نخواهید بود توجه داشته باشید که به هیچ عنوان کابل‌ها را روی هم و با فشار داخل جعبه قرار ندهید.

 

بکاپ گرفتن از اطلاعات و داده‌های سیستم

پیش از جابجایی حتما یک نسخه کامل از اطلاعات و داده‌های خود را داخل یک ‌هارد نگهداری کنید تا در صورتی که اتفاقی برای سیستم‌تان افتاد شما بتوانید از اطلاعات آن استفاده کنید. البته لازم است که شما هفته‌ای یک بار هم که شده از داده‌های سیستم خود یک بکاپ بگیرید.

شیوه‌ی بسته بندی مانیتور کامپیوتر در زمان اسباب کشی

برخی از مانیتورها هستند که پایه‌های آن‌ها قابل انعطاف و جدا شدن ‌می‌باشد پس در این صورت شما ‌می‌توانید به راحتی پایه‌های مانیتور را جدا کنید و بسته بندی نمایید. برای این کار خوب است که تمام سطح مانیتور را با استفاده از کاغذهای بسته بندی نرم کاملاً پوشش دهید. سپس از پلاستیک‌های حباب‌دار نیز برای اطمینان بیشتر استفاده کنید و یک لایه دیگر سطح مانیتور را بپوشانید سپس آن را داخل جعبه‌ی مخصوص خود قرار دهید در صورت نداشتن جعبه ‌می‌توانید از جعبه‌ای که هم سایز مانیتور است استفاده کنید.

البته دقت کنید که حتما از مقاومت خوبی برخوردار باشد به این دلیل که صفحه مانیتور شما شکننده و ظریف و حساس است و احتمالا در صورت کوچک‌ترین ضربه به آن آسیب ‌می‌بیند. برای این کار ‌می‌توانید یک مقوای ضخیم و محکم را به اندازه‌ی صفحه مانیتور برش دهید و روی صفحه قرار دهید، سپس با استفاده از نوارهای بسته بندی با دقت آن را محکم کنید و یک لایه دیگر پلاستیک حباب‌دار روی مقوار بزنید و با نوار آن را فیکس کنید. سپس کل مانیتور را داخل یک پتوی محکم بپیچید در نهایت آن را داخل یک جعبه‌ی محکم قرار دهید و فضای خالی را با کمک کاغذهای خرد شده یا روزنامه پر کنید.

نحوه‌ی بسته بندی اسکنر و چاپگر

  1. برای بسته بندی این نوع از وسایل نیز ‌می‌توانید اقداماتی که در فوق بیان شد به صورت کامل انجام دهید تا مشکل و آسیبی برای این وسایل نیز به وجود نیاید.
  2. با انجام تمامی مراحل و روش‌های بسته بندی کامپیوتر شما ‌می‌توانید با خیال راحت و آسوده نقل مکان کنید و یک اسباب کشی خوب و بی خطری داشته باشید.
  3. البته در صورتی که وقت چندانی برای اسباب کشی ندارید ‌می‌توانید از شرکت‌های باربری معتبر و حرفه‌ای در سطح شهر نیز کمک بگیرید.
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Rate this post
Rate this post
ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

باربری برون شهری


اتحادیه حمل اثاثیه منزل در اصفهان

اتحادیه حمل اثاثیه منزل در اصفهان

  اتحادیه حمل اثاثیه منزل در اصفهان اگر میخواهید اطلاعات کافی در ارتباط با اتحادیه حمل اثاثیه منزل در اصفهان داشته باشید با ما همراه باشید شرکت باربری در ...

هزینه و قیمت حمل اثاثیه منزل در اصفهان

هزینه و قیمت حمل اثاثیه منزل در اصفهان

  هزینه و قیمت حمل اثاثیه منزل در سال 1402 طبق اتحادیه اگر میخواهید هزینه  و قیمت حمل اثاثیه منزل در اصفهان خود را کاهش دهید به ادامه مطالب ...

10 نکته روز اسباب کشی

10 نکته روز اسباب کشی

  ۱۰ نکته مهم روز اسباب کشی  بزرگترین و بهترین شرکت باربری و حمل اثاثیه منزل در اصفهان با ۱۰نکته مهم روز اسباب کشی شما را به آرامش در ...

حمل و نقل در اصفهان

حمل و نقل در اصفهان

  حمل و نقل در اصفهان راه های حمل و نقل در اصفهان بصورت سریع و آسان را در این قسمت برایتان به اختصار توضیح میدهیم شرکت اصفهان باربری ...

ارتباط با ما


شماره تماس

09132654719

آدرس

اصفهان، خیابان بزرگمهر

پست الکترونیک

info@esfahanbarbari.ir
باربری اصفهان | 09132654719