• اصفهان ، خیابان بزرگمهر | اصفهان ، دروازه شیراز
باربری اصفهان | حمل اثاثیه منزل در اصفهان بار

تماس با ما

09132654719

تماس با مدیر

09138657679

حمل اثاثیه منزل بهارستان اصفهان

حمل اثاثیه منزل بهارستان اصفهان

حمل اثاثیه منزل بهارستان اصفهان

حمل اثاثیه منزل و باربری بهارستان اصفهان

بهارستان اصفهان یکی از شهرهای کوچک اصفهان میباشد  که بعد از سپاهان شهر قرار داد  و در مسیر شهرضا میباشد و منطقه ای آرام است که بدلیل پایین تر بودن اجاره ها مورد توجه همشهریان عزیز قرار گرفته است و خیلی از مردم ما از اصفهان بدلیل فرار از اجاره های خیلی سنگین منزلشان را به بهارستان منتقل میکنند و قصد حمل اثاثیه منزل از اصفهان به بهارستان را دارند.

اصفهان بار اصفهان با کادر مجرب و کارگر حمل اثاثیه منزل با تجربه بهترین گزینه جهت باربری در اصفهان و باربری بهارستان اصفهان میباشد

اصفهان باربری به عنوان بهترین شرکت اسباب کشی در اصفهان و بهترین شرکت حمل اثاثیه منزل در اصفهان همیشه مورد توجه همشهریان عزیز واقع شده است و خیلی خوشحالیم که هم اکنون در بهارستان هم به عنوان بهترین باربری بهارستان اصفهان شناخته شده ایم.

 

باربری و حمل اثاثیه منزل بهارستان اصفهان

بهارستان شهر آرام در قسمت جنوب اصفهان میباشد و شرکت باربری در اصفهان ، اصفهان بار در زمینه باربری و حمل اثاثیه منزل بهارستان اصفهان خدمات ویژه دارد.

شهر جدید بهارستان، یکی از شهرهای برنامه‌ریزی‌شده اقماری است که در ۲۰ کیلومتری جنوب شرقی شهر اصفهان و در مسیر جادهٔ اصفهان-شیراز قرار گرفته‌است. این شهر در برنامه‌ریزی‌های مربوط به اسکان و شهرسازی استان اصفهان برای جذب سرریز جمعیت شهر اصفهان در نظر گرفته شده‌است.

بهارستان؛ شهری در قلب ایران

‌شهر جدید بهارستان در بخش متمکن و توسعه‌یافته مرکز استان اصفهان و در محل دسترسی مناسب محورهای مواصلاتی استان در ۱۵ کیلومتری جنوب اصفهان، در شرق بزرگراه اصفهان- شیراز واقع شده است.

زمین این شهر به‌صورت یک نوار باریک با عرض حدود ۳ کیلومتر به‌صورت غربی- شرقی گسترده شده است.

زمین شهر بهارستان با ارتفاع ۱۵۷۰ متر از سطح دریا، به‌صورت یک نوار باریک با عرض حدود ۳ کیلومتر به‌صورت غربی- شرقی است که شیب آن کم و از جنوب به شمال است.

در بستر طبیعی شهر، قلعه تاریخی و باغ بهارستان واقع شده که نام بهارستان از آن الهام گرفته شده است.

در ضلع جنوبی آن یک رشته کوه کم‌ارتفاع مانند دیوار‌ وجود دارد که دنباله کوه‌های کلاه‌قاضی و رشته‌کوه‌های کم‌ارتفاع و زیبای میانکوه است و اراضی شهر در دامنه آن قرار دارد.

در سمت شمال آن، دشت سرسبز کشاورزی شرق اصفهان واقع شده که رودخانه زاینده‌رود در آن پیچ و تاب می‌خورد و در یک نقطه به اراضی بهارستان بسیار نزدیک می‌شود.

این شهر در وسعتی برابر ۳۰۰۰ هکتار برای احداث ۶۲۰۰۰ واحد مسکونی و اسکان ۳۲۰۰۰۰ نفر پیش‌بینی شده و امکان افزایش جمعیت تا پانصد هزار نفر نیز برای آن متصور است.

باربری و حمل اثاثیه منزل بهارستان اصفهان ؛ جاذبه‌های گردشگری

مجموعه‌های رفاهی‌تفریحی بهشت:

در حاشیه جنوبی بلوار بهشت و در دامنه کوه‌های کلاه‌قاضی، منطقه‌ای با وسعت تقریبی ۲۴۰ هکتار شامل پارک‌ها، جنگل، زمین‌های ورزشی‌ و مجموعه‌های رفاهی‌تفریحی متنوع در‌نظر گرفته شده است. از سال ۱۳۶۹ جنگل و فضای سبزی با وسعت ۶۰ هکتار در این منطقه ایجاد شده و در سال‌های بعد به‌تدریج دریاچه زیتون، پارک ارم، پارک کوهستان و بخش‌های دیگری از این خدمات شکل گرفته و در حال بهره‌برداری است. این کمربند سبز، با وجود مراتع سرسبز شمال بهارستان، علاوه بر نقش مهم خود در زیباسازی فضای شهر، هوایی پاک را برای بهارستان به ارمغان آورده است.

دریاچه زیتون:

دریاچه مصنوعی زیتون در سال ۱۳۷۹ در دامنه کوه‌های جنوبی شهر توسط شرکت عمران بهارستان ایجاد شد.

سادگی و محیط دلپسند اطراف این دریاچه مصنوعی، علاوه بر اینکه ظاهری طبیعی و زیبا به آن بخشیده است، موقعیت کم‌نظیر این دریاچه در دامنه کوه، فضاهای سبز زیبا، مبلمان شهری مناسب و وجود وسایل ورزشی و وسایل بازی کودکان، فروشگاه، مراکز خدماتی و سایر امکانات مطلوب، موجب استقبال گسترده شهروندان از این محیط دلپسند شده است تا جایی که در فصول مختلف سال، مردم اصفهان و سایر نقاط استان نیز از دریاچه زیتون بهارستان بازدید می‌کنند.

منطقه حیات‌وحش کلاه قاضی:

پارک ملی و پناهگاه حیاط‌وحش کلاه قاضی با مساحت حدود ۵۰۰۰۰ هکتار در جنوب‌شرقی بهارستان واقع شده است.

رشته‌کوه کلاه‌قاضی که در جنوب این منطقه واقع شده است، نام خود را از دو برج سنگی گرفته که هر یک از اطراف با شیب تند به دشت ختم می‌شوند و کلاه بوقی شکل قاضیان قدیمی را تداعی می‌کند.

ارتفاعات کلاه‌قاضی یکی از بهترین زیستگاه‌های حیات‌وحش ایران بوده و در طول تاریخ مخصوصا در زمان صفویه و قاجاریه، تفرجگاه و شکارگاه پادشاهان ایران بوده است.

در این منطقه، ۱۷ گونه پستاندار از جمله بز و پازن، آهوی ایرانی، پلنگ، روباه و…، ۴۶ گونه پرنده بومی و مهاجر از قبیل سارگپه، عقاب طلایی، کبک، تیهو، قمری، چکاوک و…، ۱۱ گونه خزنده شامل لاک‌پشت، مار شاخدار ایرانی، مار قیطانی، بزمجه و‌ یک دو‌زیست، شناسایی شده‌اند.

پارک‌ها، بوستان‌ها و فضای سبز زیبا:

جنگل ۶۰هکتاری بهشت، بوستان کوهستان در دامنه رشته کوه‌های لاشتر، بوستان ارم، بوستان پردیس، پارک بزرگ گلستان و پارک‌های مراکز محلات شهر و حاشیه خیابان‌ها، محیطی جذاب و آرام فراهم می‌کند.

در محلات شهر، علاوه بر فضای سبز مرکز محله، باغچه‌های زیبای متعددی در مراکز همسایگی وجود دارد که نگهداری از این باغچه‌ها را شهروندان ساکن در همان کوچه (مرکز همسایگی) متقبل می‌شوند.

باغ‌ها و اراضی کشاورزی حاشیه شهر:

موقعیت جغرافیایی ویژه بهارستان و همجواری آن با جلگه حاصلخیز و سرسبز زاینده‌رود، نواحی شمالی این شهر را به منطقه‌ای بسیار مستعد برای کشاورزی تبدیل کرده است.

وجود باغات و مزارع متعدد در همسایگی بهارستان، حواشی شمالی شهر را چشم‌اندازی زیبا بخشیده و نقش بسیار مهمی در تلطیف هوای شهر دارد.

رشته‌کوه‌ها و ارتفاعات زیبای اطراف شهر:

ارتفاعات میانکوه، رشته‌کوه کلاه‌قاضی و ارتفاعات لاشتر، همچون دستانی استوار و مهربان، دشت بهارستان را از جنوب و شرق در دامنه خود جای داده‌اند.

این کوه‌ها که دنباله رشته‌کوه زاگرس محسوب می‌شوند، به مثابه دیواره‌هایی زیبا و طبیعی، بر زیبایی شهر افزوده‌اند.

در امتداد غربی این ارتفاعات، یک دیواره طبیعی سنگ‌نوردی با چشم‌انداز بسیار دیدنی از شهر بهارستان وجود دارد که در فصول مختلف، پذیرای کوهنوردان و سنگ‌نوردان حرفه‌ای از سراسر ایران است.

رشته قنات‌های طبیعی: 

از جمله جاذبه‌های منحصر‌به‌فرد این شهر جدید، وجود رشته قنات‌های متعدد و بسیار قدیمی در اراضی بهارستان است تا جایی که برخی از کارشناسان، معتقدند یکی از بلندترین رشته قنات‌های ایران و جهان از این منطقه عبور می‌کند.

با تلاش شرکت عمران بهارستان، برخی از این قنات‌ها احیا شده و برخی دیگر در حال احیاست. کیفیت آب آشامیدنی برخی از این قنات‌ها به استناد آزمایش‌های انجام شده، بسیار خوب و در حد آب معدنی‌های گوارا و سالم است.

جذابیت خاص این موضوع مخصوصا برای گردشگران خارجی از آنجا ناشی می‌شود که مردم ایران از اولین انسانهایی بوده‌اند که از گذشته‌های بسیار دور از قنات برای تأمین آب کشاورزی و شرب در مناطق مستعد استفاده می‌کردند.

باربری بهارستان اصفهان

باربری و حمل اثاثیه منزل بهارستان اصفهان با بهترین شرکت حمل اثاثیه منزل در اصفهان

۰۹۱۳۲۶۵۴۷۱۹

جاذبه‌های تاریخی بهارستان اصفهان

‌وجود آثار تاریخی به‌جای مانده از دوران صفویه و قاجاریه، شهر جدید بهارستان را اعتبار و اصالتی ماندگار می‌بخشد.

باغ بهارستان:

باغ بهارستان یا باغ حجت‌آباد به چهار‌باغ زیبا و سرسبزی گفته می‌شده که تقریبا در مرکز بهارستان، واقع شده است. وجه تسمیه شهر جدید بهارستان را نیز برآمده از نام این باغ سرسبز دانسته‌اند. قلعه صنمبر در میان کوه‌های کلاه‌قاضی، از جمله آثار بر‌جای مانده از دوران قبل از قاجار است که در دل منطقه حفاظت‌شده حیات‌وحش واقع شده است.

‌بقعه بابا پیر محمود بن‌جابر بن عبدالله انصاری: در جوار روستای کیچی و رباط شاه‌عباسی (کاروانسرای شاه‌عباسی) در روستای قلعه شور از مراکز تاریخی محدوده شهر بهارستان محسوب می‌شوند.

بهارستان؛ جاذبه‌های سرمایه‌گذاری

موقعیت جغرافیایی مناسب و دسترسی‌های کم نظیر

مکان‌یابی مناسب بهارستان و نزدیکی این شهر به مرکز استان، موقعیت جغرافیایی بسیار مناسبی در مجاورت با منطقه حیات‌وحش کلاه قاضی و رشته ارتفاعات میانکوه و لاشتر، با طبیعت زیبا، هوای لطیف صبحگاهی و نسیم ملایم عصرگاهی همراه با آسمان آبی با آب و هوای خوب و شیب ملایم اراضی به سمت جلگه زاینده‌رود، فضای سبز مطلوب و طراحی مناسب و منحصر به‌فرد، چشم‌انداز زیبایی به این شهر بخشیده و باعث شده است تا نسبت به شهرهای مشابه، از نظر امکان توسعه فیزیکی از موقعیت مطلوبی برخوردار باشد.

برنامه بلندمدت روشن

طرح جامع و طرح تفصیلی مطلوب و مصوب شهر جدید بهارستان، چشم‌اندازی روشن و برنامه‌ای محکم برای توسعه شهر محسوب می‌شود که برای سرمایه گذاران می‌تواند بسیار جذاب باشد. حمل اثاثیه منزل دراصفهان

وجود فضاهای شهری زیبا با وجود کاربری‌هایی با قطعات و قواره‌های مناسب و مطلوب، معابر روان و بدون ترافیک، همراه با رعایت مواردی مانند تراکم مطلوب، خط آسمان شهر، پدافند غیرعامل و … از نقاط قوت شاخص شهر بهارستان محسوب می‌شوند.

بهارستان از ویژگی‌های منحصر‌به‌فرد و ممتازی برخوردار است و با پیش‌بینی طرح‌های زیربنایی عمده و فرامنطقه‌ای، اکنون با سرعت گرفتن روند توسعه، روز‌به‌روز بر جمعیت آن افزوده شده و سرمایه‌گذاری‌ها برای ساخت واحدهای مسکونی، تجاری و خدماتی به این شهر سرازیر می‌شود. سرمایه‌گذاری و مشارکت در توسعه بهارستان شهرهای جدید به منظور تامین فضای مسکونی مناسب، برای اسکان سرزیر جمعیت شهرهای بزرگ کشور ایجاد شده‌اند. اساسی‌ترین نیازمندی این‌گونه شهرها، علاوه بر نیازمندی‌های خدماتی ثبات و پایداری جمعیت و نیل به هویت مستقل خواهد بود.

بهترین باربری و حمل اثاثیه منزل بهارستان اصفهان با آینده روشن

در یک شهر جدید، خدمات مورد نیاز شهروندان و کاربری‌های مختلف مانند مراکز تجاری، اداری، خدماتی، آموزشی، علمی، فرهنگی، هنری، مذهبی، مراکز تفریحی، اقامتی، توریستی، ورزشگاه‌ها و…، غالبا متناسب با روند توسعه و رشد جمعیت تامین می‌شود.

بهارستان نیز در حالی که در بسیاری موارد، سرانه خدمات بیش از رشد جمعیت یا متناسب با آن تأمین شده است، حمل اثاثیه منزل دراصفهان با این حال با توجه به روند سریع پیشرفت و توسعه شهر و استقرار روز افزون جمعیت، زمینه بسیار مناسبی را برای مشارکت سرمایه‌گذاران در توسعه شهر، فراهم آورده است.

موقعیت جغرافیایی بسیار مناسب، طبیعت زیبا، شیب ملایم‌زمین، نزدیکی این شهر به اصفهان، امکانات توسعه فیزیکی و پیشرفت‌های عمرانی سال‌های اخیر، توجه سرمایه‌گذاران داخلی و خارجی را به شهر بهارستان جلب کرده است.

بهارستان؛ آینده‌ای روشن

در حال‌حاضر پروژه‌های بزرگ و مهمی در دستور کار شرکت عمران بهارستان قرار دارند که هر یک تأثیری شگرفت در توسعه این شهر به‌جای می‌گذارند. پروژه‌هایی مانند مترو، مسکن مهر، محور میانی، پارک بزرگ بهشت، آماده‌سازی فازهای ۴ و ۵ شهر، بلوار هدایت پروژه‌های گسترده فضای سبز و بسیاری از پروژه‌های عمرانی دیگر، بی‌گمان آتیه‌ای اگر نه رویایی، اما دلپذیر را برای شهر جدید بهارستان نوید می‌دهد. حمل اثاثیه منزل دراصفهان

مترو

یکی از پروژه‌های عمرانی بسیار تأثیرگذار در شهر بهارستان و منطقه اصفهان، احداث خط متروی اصفهان- بهارستان است به طول ۱۴٫۷ کیلومتر است که اهمیت آن در حمل و نقل عمومی بر کسی پوشیده نیست. عملیات اجرایی فاز اول این پروژه شامل زیرسازی و ابنیه از سال ۱۳۹۰ آغاز شده و به سرعت در حال اجراست. همزمان با ساخت پروژه‌های بزرگ مسکن مهر در بهارستان و استقبال بی‌نظیر مردم برای سکونت در این شهر، بهره‌برداری از پروژه متروی اصفهان- بهارستان نقش بسیار مهمی در حمل و نقل عمومی بهارستان و کوتاه‌تر شدن زمان سفر به اصفهان و بالعکس خواهد داشت. این امیدواری با وجود پیشرفت سریع پروژه اتصال پل ورودی بهارستان به بلوار فرهنگ، نمود بیشتری پیدا می‌کند.

بی‌تردید، بهره‌برداری از پروژه مترو اصفهان – بهارستان علاوه بر اتصال شبکه ارتباطات این شهر به مرکز استان، تمامی مزایای استفاده از حمل و نقل عمومی را نیز دربر خواهد داشت.

محور میانی شهر

یکی از پروژه‌های تاثیر‌گذار در بهارستان محور میانی است که استخوان‌بندی بهارستان بر اساس آن شکل می‌گیرد. با توجه به حساسیت و اهمیت آن، شرکت عمران بهارستان با دیدگاهی جامع به این پروژه می‌نگرد. شریان اصلی عبور و مرور شهر و تامین خدمات عمومی و فرامحله‌ای در مقیاس جامع و گسترده، از جمله کارکردهای این بخش از شهر جدید بهارستان است.

حمل اثاثیه منزل در بهارستان توسط شرکت باربری اصفهان

۰۹۱۳۲۶۵۴۷۱۹

 

جهت اطلاع از ویژگی های بهارستان اصفهان متن زیر را مطالعه نمایید

ویژگی‌های شهری

 

دریاچۀ زیتون

فازهای شهری بهارستان

این شهر در حال حاضر از سه فاز تشکیل شده‌است که فاز یک و دو آن کامل شده و فاز سه در حال ساخت هست. از خیابان‌های اصلی این شهر می‌توان به خیابان‌های الفت، آزادی و ولیعصر، فروردین، اردیبهشت و ایثار اشاره نمود.

امکانات آموزشی 

این شهر دارای چند کتابخانه، سه دانشگاه و چند مدرسه در مقاطع دبستان، راهنمایی و دبیرستان است.

  • دبستان‌های بهارستان: مدرسهٔ میلادنور، کوشا، ولیعصر، حضرت رقیه، حسنی، پیروز و … .
  • راهنمایی‌های بهارستان: مدرسهٔ کاشانی، سرو، کوشا، سمیه، طریقت، پرتو نور و معرفت.
  • دبیرستان‌های بهارستان: صداقت، الدوز، ماضی ۱، ماضی ۲، فرهنگ، آفتاب، تمدن و … .
  • دانشگاه‌های بهارستان: دانشگاه شیخ بهایی، نقش جهان و پیام نور

حمل اثاثیه منزل و باربری بهارستان اصفهان

اگر میخواهید کار بسته بندی اثاثیه و حمل اثاثیه در اصفهان توسط بهترین شرکت اسباب کشی منزل در اصفهان انجام شود حتما با شرکت باربری اصفهان تماس بگیرید

جهت اطلاع از شماره تماس باربری در اصفهان میتوانید با شماره های زیر تماس بگیرید

۰۹۱۳۲۶۵۴۷۱۹

امکانات تفریحی

یک بوستان در دامنۀ کوه و یک دریاچهٔ مصنوعی بنام دریاچۀ زیتون در این شهر وجود دارد.

امکانات مذهبی

این شهر دارای ۲۴ هیئت مذهبی است و در عوض، امکانات و خدمات تفریحی و فرهنگی غیر دینی در آن بسیار کم و محدود بوده و به آن پرداخته نشده‌است. کمبود امکانات فرهنگی و آموزشی، موجب ایجاد معضلات فرهنگی و شهرنشینی خواهد شد.

شورای شهر

اعضای شورای اسلامی این شهر ۵ نفر هستندو در انتخابات دورۀ ۳ تعداد ۷۵ نفر مورد تأیید هیئت اجرایی قرار گرفتند.[نیازمند منبع]

مترو

متروی این شهر از سال ۱۳۹۰ آغاز شده که از راه‌آهن اصفهان واقع در صفه شروع شده و به موازات جادۀ اصفهان-شیراز به طول حدود ۱۴ کیلومتر به بهارستان منتهی خواهد شد. پیش‌بینی می‌شود این مترو در سال ۱۴۰۰ به بهره‌برداری برسد

اطلاعات تکمیلی شهر بهارستان

شهر جدید بهارستان در منطقه جنوب شرقی استان اصفهان در مسیر جاده اصفهان شیراز به فاصله ۲۰ کیلومتری واقع شده است.

این شهر در کنار کوه های لاشتر و میانکوه قرار گرفته. موقعیت جغرافیایی این شهر بسیار مناسب است اول به جهت نزدیکی نسبت به دیگر شهرها به مرکز استان و دوم اینکه در کنار ناحیه شمالی این شهر دشت های کشاورزی و همچنین ادامه مسیر رودخانه زاینده رود در مسیر ریختن به تالاب گاو خونی قرا گرفته است.

آب و هوای بهارستان اصفهان

شهر بهارستان دارای آب و هوای خشک و گرم و مانند آب و هوای مرکز استان است و دارای ۳ فاز می باشد و از جمله خیابان های اصلی این شهر می توان به خیابان الفت ، فروردین ، اردیبهشت ، ولیعصر اشاره کرد.

این شهر دارای یک پارک بزرگ با دریاچه مصنوعی کوچک است به نام زیتون و همچنین دارای مراکز آموزشی عالی ، در مانگاه ها ، اتوبوس واحد ، داروخانه ، پمپ بنزین ، مراکز ورزشی و… می باشد.

از فاز های این شهر دو فاز تکمیل شده و فاز دیگر در حال گسترش و تکمیل شدن است و به دلیل اینکه این شهر مهاجر پذیر است، سالانه تعداد زیادی خانواده های مهاجر در این شهر اسکان پیدا می کنند.

هم اکنون بالغ بر یک صد هزار نفر در این شهر جمعیت وجود دارد. توسعه شهر سازی و تکمیل پروژه ساختمان های مسکن مهر تحت نظر شرکت عمران شهر بهارستان در حال اجرا می باشد.

نکاتی که باید در اثاث کشی منزل و حمل اثاثیه منزل بهارستان اصفهان رعایت کنیم

وقتی تصمیم جابجایی وسایل منزل خودتان را دارید اگر نکات لازم را رعایت کنید بسیار آسان تر از آنچه فکر می کنید اسباب کشی منزلتان انجام میشود در اینجا بعضی از نکات را با هم بررسی می نماییم

۱) اولین چیزی که باید بدانیم این است که شما می خواهید نه تنها از مبلمان و خانه خود محافظت کنید بلکه می خواهید از خودتان نیز محافظت کنید بنابراین بهتر است از افراد متخصص و با تجربه کمک بگیرید تا شما را در اثاث کشی منزلتان یاری کنند و لازم نباشد شما وسایل سنگین را بلند و جابجا نمایید

نکته زیر از اهمیت بالایی برخوردار است که اصفهان بار بری به تمام افراد قبل از اسباب کشی و حمل اثاثیه منزل دراصفهان تاکید میکند

۲) یک لیست از کارهایی که باید انجام دهید را با حفظ زمان بندی برای خودتان بنویسید تا مواردی را در حین کار فراموش نکنید.

۳) وسایل مورد نیاز را برای بسته بندی اثاث منزل خود آماده کنید مثل کارتن های محکم ، طناب ، چسب نواری محکم ، پلاستیک های محافظ برای وسایل شکستنی و…

۴) سعی کنید قبل از بسته بندی وسایل خود آنها را شسته و یا پاک کنید و بعد از این که جابجایی صورت گرفت دوباره آنها را تمیز کنید و بعد از آن استفاده نمایید

۵) بهتر است هنگام جابجایی وسایل چوبی خود که دارای لبه های تیز هستند مثل لبه های میز ، با پلاستیک های محافظ این قسمت ها را پوشانده تا از صدمه دیدن جلوگیری شود. حتی می توان تمام مبلمان خود را با پلاستیک های محافظ و یا روزنامه بپوشانید تا از صدمه دیدن جلوگیری شود.

۶) سعی کنید کارتن ها را فقط با وسایل سنگین پر نکنید چرا که برای حمل آن دچار مشکل می شوید . باید نیمی از آن را با وسایل سنگین و نیمی دیگر را با خرده ریز ها پر کنید.

۷) بدون بسته بندی و یا محافظ برای وسایل خود آنها را جابجا نکنید چرا که ممکن است به خاطر کنار هم قرارگرفتن وسایل درماشین های باری باعث خش و صدمه شود.

امیدواریم نکات بالا شما را در داشتن بهترین تجربه اسباب کشی در اصفهان و حمل اثاثیه منزل بهارستان اصفهان یاری نماید

جهت سفارش باربری بهارستان اصفهان و تهیه شماره شرکت باربری بهارستان اصفهان با شماره های زیر تماس بگیرید

۰۹۱۳۲۶۵۴۷۱۹

۰۹۱۳۸۶۵۷۶۷۹

5/5 - (5 امتیاز)
ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

باربری برون شهری


اتحادیه حمل اثاثیه منزل در اصفهان

اتحادیه حمل اثاثیه منزل در اصفهان

  اتحادیه حمل اثاثیه منزل در اصفهان اگر میخواهید اطلاعات کافی در ارتباط با اتحادیه حمل اثاثیه منزل در اصفهان داشته باشید با ما همراه باشید شرکت باربری در ...

هزینه و قیمت حمل اثاثیه منزل در اصفهان

هزینه و قیمت حمل اثاثیه منزل در اصفهان

  هزینه و قیمت حمل اثاثیه منزل در سال 1402 طبق اتحادیه اگر میخواهید هزینه  و قیمت حمل اثاثیه منزل در اصفهان خود را کاهش دهید به ادامه مطالب ...

10 نکته روز اسباب کشی

10 نکته روز اسباب کشی

  ۱۰ نکته مهم روز اسباب کشی  بزرگترین و بهترین شرکت باربری و حمل اثاثیه منزل در اصفهان با ۱۰نکته مهم روز اسباب کشی شما را به آرامش در ...

حمل و نقل در اصفهان

حمل و نقل در اصفهان

  حمل و نقل در اصفهان راه های حمل و نقل در اصفهان بصورت سریع و آسان را در این قسمت برایتان به اختصار توضیح میدهیم شرکت اصفهان باربری ...

ارتباط با ما


شماره تماس

09132654719

آدرس

اصفهان، خیابان بزرگمهر

پست الکترونیک

info@esfahanbarbari.ir
باربری اصفهان | 09132654719