• اصفهان ، خیابان بزرگمهر | اصفهان ، دروازه شیراز
باربری اصفهان | حمل اثاثیه منزل در اصفهان بار

تماس با ما

09132654719

تماس با مدیر

09138657679

حمل ماشین لباسشویی در حمل اثاثیه

حمل ماشین لباسشویی در حمل اثاثیه

حمل ماشین لباسشویی در حمل اثاثیه

 

حمل ماشین لباسشویی اصفهان زمان حمل اثاثیه اصفهان

حمل ماشین لباسشویی اصفهان یکی از تخصصی ترین کارهای شرکت حمل اثاثیه منزل اصفهان بار میباشد

ماشین‌های لباسشویی جز یکی از مهم‌ترین و سنگین‌ترین وسایل منزل می‌باشد که احتمالا حتی فکر کردن در مورد جابه‌جایی آن ما را دچار اضطراب و دغدغه میکند، و دائم اشخاصی که درگیر اسباب‌کشی هستند به این مسئله فکر خواهند کرد که ماشین لباسشویی را به چه طریقی انتقال دهند به منزل جدید، با این حال اگر این کار به شکل صحیح و اصولی انجام شود نه تنها پیچیده نخواهد بود بلکه می‌توان آن را به آسانی و بدون وارد کردن صدمه به لباسشویی انجام داد.

شرکت حمل اثاثیه منزل در اصفهان با سال ها تجربه در زمینه باربری در اصفهان مطمئن ترین شرکت اسباب کشی در اصفهان میباشد

ماشین‌های لباسشویی دوقلو (نیمه اتوماتیک)، وزن کمتری را دارا می‌باشند و امکان وارد شدن آسیب به آنها در جابه‌جایی اسباب کشی خانه خیلی زیاد نخواهد بود. ولی ماشین لباسشویی تمام اتوماتیک ، به جز قیمت بیشتری که برای خریدن آن پرداخت خواهیم کرد، یکی از لوازم خیلی حساس در جابه‌جایی اسباب کشی خانه می‌باشد که در صورت جابه‌جایی غلط ، امکان خرابی در آنها خیلی زیاد می‌باشد.

باربری اصفهان برای حمل اثاث منزل خود را به بهترین شرکت باربری اصفهان بسپارید.

کارهای واجب پیش از بسته بندی کردن ماشین لباسشویی

برای حمل ونقل ماشین لباسشویی فقط بستن درب وکشیدن سیم آن از برق کافی نخواهد بود و شما باید یکسری کارهای واجب پیش از بسته بندی کردن ماشین لباسشویی خود انجام بدهید تا هم جابه جایی آن را راحت  کنید و هم با باربری صحیح موجب محافظت از لباسشویی خود شوید در زیر بعضی از این کارهای واجب را شرح میدهیم

قبل از هرچیزی بدانید اصفهان بار به عنوان بهترین شرکت حمل اثاثیه منزل در اصفهان بطور کامل تمام کارها را خودش انجام میدهد

فقط کافیست شما از بسته بندی اثاثیه منزل تا چیدمان اثاثیه را به عهده شرکت باربری اصفهان بسپارید

  • اول مخزن ماشین لباسشویی خود را به شکل کامل از لباس خالی نمایید .
  • بعد اطمینان حاصل کنید که مخزن ماشین لباسشویی از آب خالی باشد سپس شیر آب ورودی به ماشین را به سمت عقربه‌های ساعت بچرخانید تا این شیر بسته شود.
  • بهتر خواهد بود درمخزن لباسشویی را به مدت دو ساعت به صورت باز قراردهید تا با این کارهم داخل آن کاملا خشک شود وهم مانع از بو گرفتن فضای درونی آن نیز شوید .
  • بعد ازاین مراحل ماشین لباسشویی خود را از برق بکشید.
  • و سپس شروع به درآوردن شلنگ آب ماشین لباسشویی با ملایمت و بدون وارد شدن صدمه به شلنگ کنید.
  • در صورت امکان قادر خواهید بود این شلنگ‌ها را به شکل مجزا داخل یک پلاستیک و یا کارتن قرار دهید .
  • بعد از آن همه‌ی اجزای کوچک مانند پیچ و مهره‌های اتصالات ماشین لباسشویی را هم با دقت جمع کنید و در یک پلاستیک جا دهید.

بهترین روش بسته بندی ماشین لباسشویی برای حمل بار

اگر توجه کرده باشید در حین خریدن ماشین لباسشویی آن را در پوششی از یونولیت و یا نایلون حباب‌دار قرار خواهند داد تا از وارد شدن صدمات احتمالی و به وجود آمدن خط و خراش در حین حمل و نقل بر روی آن پیشگیری کنند بنابراین شما هم برای جابه جایی آن قادر خواهید بود نایلون حباب دار و یا یونولیت را به کار ببرید در زیر روش بسته بندی ماشین لباسشویی برای جابه جایی را برای شما توضیح خواهیم داد :

همانطور که بیان شد بهتر می‌باشد برای کناره‌های ماشین لباسشویی از یک یونولیت استفاده نمایید و آن را در گوشه‌های اطراف آن جا دهید. پس از آن خواهید توانست سرتاسر ماشین لباسشویی را به شکل کامل با نایلون حباب‌دار بسته بندی کنید و اطراف آن را هم به نحو احسنت محکم نمایید تا نایلون از اطراف ماشین لباسشویی باز نشود. بعد از آن به دلیل محکم کردن ماشین لباسشویی می‌توانید آن را به واسطه‌ی یک طناب به سرتاسر ماشین سفت ببندید. در صورتی که کارتن ماشین لباسشویی را داشته باشید خواهید توانست بعد از بسته بندی آن را درون جعبه جا دهید.

نکاتی در مورد حمل و نقل ماشین لباسشویی در اسباب کشی اصفهان

برای حمل و نقل ماشین لباسشویی در هنگام اثاث کشی می‌توانید با مراقبت کامل و طبق نکات زیر جلو روید :

  • توجه داشته باشید که حمل و نقل ماشین لباسشویی هم مثل یخچال حتما باید به شکل ایستاده انجام شود و تا جایی که امکان دارد مانع از چرخاندن لباسشویی شوید .
  • برای حمل و نقل ماشین لباسشویی بر روی زمین می‌توانید چرخ‎‌های باربر را به کار ببرید.
  • برای برداشتن ماشین لباسشویی از زمین و جا دادن آن داخل ماشین باربری بهتر می‌باشد دو نفر بخش پایینی آن را بگیرند و یک فرد هم به بخش بالایی ماشین لباسشویی مسلط باشد تا مانع از افتادن آن شوند.
  • تلاش نمایید داخل ماشین باربری جای ثابتی برای ماشین لباسشویی انتخاب شود و همچنین از جا دادن وسایل سنگین بر روی آن به شدت خودداری کنید .

حمل اثاث منزل اصفهان با اصفهان باربری و با بهترین قیمت انجام دهید

چطور مانع از وارد شدن صدمه به ماشین لباسشویی در حین حمل و نقل شویم؟

حتما پس از حمل و نقل ماشین‌های لباسشویی ما اقدام به پیاده سازی دوباره‌ی آنها در مکان جدید خواهیم کرد پس کیفیت جابه‌جایی در سلامت ماشین لباسشویی ما نقش بسزایی خواهد داشت ، به همین خاطر به بررسی این مسئله که چطور مانع از وارد شدن صدمه به ماشین لباسشویی در حین حمل و نقل شویم خواهیم پرداخت :

  • به منظور نگه داشتن سلامت ماشین لباسشویی و به وجود نیامدن دردسر در حین نصب دوباره‌ی آن مهمترین مسئله روش بسته بندی کردن آن خواهد بود.
  • همانطور که بیان شد بهتر می‌باشد با جا دادن یونولیت در گوشه‌های ماشین لباسشویی از وارد شدن آسیب به آن پیشگیری کنیم.
  • به علاوه در صورت نداشتن نایلون حباب‌دار خواهید توانست یک پارچه برای سرتاسر آن به کار ببرید .
  • بهتر است برای جابه‌جایی ماشین لباسشویی در میان طبقه‌ها و پله‌های یک آپارتمان از یک شرکت باربری کمک بخواهید که این حمل و نقل را به شکل استاندارد برای شما انجام خواهند داد و از به وجود آمدن صدمات احتمالی به ماشین لباسشویی شما پیشگیری خواهند کرد.

نتیجه‌گیری از چگونگی جابه‌جایی ماشین لباسشویی

ماشین‌های لباسشویی جز لوازم گران‌ قیمت هر منزلی بمیباشد و تمام کارگر های اسباب کشی اصفهان حواسشان را جمع میکنند تا کوچکترین ضربه ای در زمان حمل اثاثیه منزل به ماشین لباسشویی وارد نشود

اقدامات ضروری قبل از بسته بندی کردن ماشین لباسشویی

طریقه بسته بندی ماشین لباسشویی برای حمل و نقل

اگر دقت کرده باشید در هنگام خرید لباسشویی آن را در لایه ای از یونولیت و یا پلاستیک حباب دار قرار میدهند تا از وارد شدن آسیب های احتمالی و ایجاد خط و خش در هنگام جابجایی بر روی آن جلوگیری گردد پس شما هم برای حمل و نقل آن میتوانید از پلاستیک حباب دار و یا یونولیت استفاده کنید طریقه بسته بندی ماشین لباسشویی برای حمل و نقل را در ادامه برای شما شرح خواهیم داد:

  • همانطور که گفتیم بهتر است برای اطراف ماشین لباسشویی از یک یونولیت استفاده کرده و در اضلاع اطراف آن قرار دهید.
  • پس از آن میتوانید دور تا دور ماشین لباسشویی را به طور کامل با پلاستیک حباب دار بپوشانید و اطراف ان را نیز به خوبی سفت کنید تا پلاستیک از دور ماشین لباسشویی باز نگردد.
  • پس از حمل اثاثیه منزل اصفهان به منظور سفت کردن ماشین لباسشویی میتوانید آن را به وسیله یک طناب دور تا دور محکم ببندید.
  • در صورت موجود بودن کارتن لباسشویی میتوانید بعد از بستن آن را روی ماشین لباسشویی قرار دهید.

کارگر اسباب کشی اصفهان خیلی ماهر بسته بندی اثاثیه منزل شما را انجام میدهد

بهترین و راحت ترین حمل اثاثیه منزل را با اصفهان بار تجربه کنید

بسته بندی ماشین لباسشویی برای حمل و نقل در اصفهان

راهنمایی جا به جایی ماشین لباسشویی در اثاث کشی

برای جا به جایی ماشین لباسشویی در زمان اسباب کشی میتوانید با احتیاط کامل و مطابق با مراحل زیر پیش روید:

  • دقت داشته باشید که جا به جایی ماشین لباسشویی نیز مانند یخچال حتما باید به صورت ایستاده انجام شود و از چرخاندن لباسشویی تا حد امکان خودداری نمایید.
  • میتوانید برای جا به جایی لباسشویی بر روی زمین از چرخ های باربر استفاده نمایید.
  • برای بلند کردن ماشین لباسشویی و قرار دادن آن درون ماشین باربری بهتر است دو نفر قسمت زیری آن را گرفته و یک نفر نیز از بالا بر کل لباسشویی تسلط داشته باشد تا از سقوط کردن آن جلوگیری نمایید.
  • سعی کنید درون ماشین محل ثابتی را برای ماشین لباسشویی انتخاب کنید و نیز از قرار دادن اجسام سنگین بر روی آن خودداری نمایید.

راهنمایی جا به جایی ماشین لباسشویی در اثاث کشی

چگونه از وارد شدن آسیب به ماشین لباس شویی در هنگام جابه جایی جلوگیری کنیم؟

قطعا بعد از جابجایی ماشین های لباسشویی ما اقدام به راه اندازی مجدد آنها در مکان جدید خواهیم کرد پس کیفیت حمل و نقل اصفهان در سلامت ماشین لباسشویی ما تاثیرگذار خواهد بود. به این منظور به بررسی این موضوع که چگونه از وارد شدن آسیب به ماشین لباسشویی در هنگام جا به جایی جلوگیری کنیم میپردازیم:

  • به منظور حفظ سلامت ماشین لباس شویی و پیش نیامدن مشکل در هنگام نصب مجدد آن مهمترین نکته طریقه بسته بندی کردن آن میباشد.
  • همانطور که گفته شد بهتر است با قرار دادن یونولیت در اضلاع ماشین لباسشویی از وارد شدن صدمه به آن جلوگیری نماییم.
  • همچنین در صورت در اختیار نداشتن پلاستیک حباب دار میتوانید از یک پارچه برای دور تا دور آن استفاده نمایید.
  • بهتر است برای حمل و نقل ماشین لباسشویی در بین طبقات و پله ها از یک شرکت باربری کمک بگیرید که این جا به جایی را به صورت اصولی برای شما انجام دهند و از وارد کردن آسیب های احتمالی به ماشین لباسشویی شما جلوگیری گردد.

نتیجه گیری از نحوه حمل ماشین لباسشویی

ماشین های لباسشویی از جمله وسایل گرانقیمت هر خانه ای محسوب میگردند به همین دلیل رعایت الگوی درست استفاده و همچنین جا به جایی در سلامت و افزایش سال هایی که ما میتوانیم از آن استفاده کنیم تاثیر گذار خواهد بود بدین منظور و جهت حفظ سلامت لباسشویی خود میتوانید قبل از هرگونه تغییر در محل این دستگاه ها از مقاله بالا کمک بگیرید. در صورت نیاز به تعمیر ماشین لباسشویی با کارشناسان مجموعه آی پی امداد تماس بگیرید.

آیا جابجایی ماشین لباسشویی لازم است؟

نکته مهم این است که آیا ماشین لباسشویی شما یک مدل جدید از ماشین های لباسشویی است و یا به اندازه کافی قدیمی است. برای جابجایی ماشین لباسشویی مدل های قدیمی باید توجه کنید که آیا این جابجایی مقرون به صرفه است و یا خرید یک ماشین جدید بهتر است.
تصمیم با شماست
شما می توانید ماشین لباسشویی قدیمی تان را جابجا  کنید
و یا هزینه این جابجایی را صرف خرید یک ماشین لباسشویی جدید نمایید.

تجهیزات باربری برای جابجایی ماشین لباسشویی

از یک شرکت باربری اصفهان جهت داشتن تجربه حمل اثاثیه منزل اصفهان راحت بهره مند شوید
اگر هنوز هم تردید دارید که آیا می توانید بدون استفاده از این تجهیزات ماشین لباسشویی خود را حرکت دهید، نباید بیشتر از آن تردید کنید . چرخ باربری هنگام انتقال وسایل سنگین و بزرگ دیگر مانند:

  • مبلمان
  • یخچال و فریزر
  • ماشین ظرفشویی
  • اجاق گاز

و غیره نیز کاملا به درد شما می خورد.

استفاده از روکش محافظ برای جابجایی ماشین لباسشویی

لحظه ای که ماشین لباسشویی شما به طور کامل برای حمل و نقل آماده است، شما باید از آن در مقابل برخورد های تصادفی و خراش در طول حرکت محافظت کنید. پتو ها و کاور های حرفه ای بهترین محافظ برای ماشین لباسشویی فراهم می کند، اما از پتو های خانگی معمولی و یا ورق های بزرگ از بسته بندی حباب دار نیز به خوبی انجام می شود.

باربری و حمل ماشین لباسشویی

استفاده از کتابچه راهنما در جابجایی ماشین لباسشویی

ازدستورالعمل های تولید کنندگان برای جابجایی ماشین لباسشویی استفاده کنید و با آنها برای ایمنی بیشتر مشورت کنید. اگر لوازم الکتریکی را با نام تجاری جدید خریداری کردید، دفترچه راهنمای کاربر باید جایی با اسناد خرید باشد – فاکتور و ضمانت نامه. اگر شما ماشین لباسشویی تان را دست دوم خریداری کردید، پس این دستورالعمل ممکن است هرگز در اختیار شما نباشد.
یک جستجوی سریع در اینترنت  کتابچه راهنمای برای مدل دقیق شما مشکل شما را حل می کند – نام تجاری و مدل ماشین خود را بنویسید و سپس کلمه “کتابچه راهنما” را جستجو کنید. اگر هنوز نمی توانید آن را پیدا کنید، پس بهتر است سراغ فروشگاهی که ماشین را به شما فروخته است و از آنها کمک بخواهید. اگر دستورالعمل های دقیق در مورد چگونگی آماده سازی و جابجایی ماشین لباسشویی خود را برای حرکت دنبال کنید می توانید خیلی ساده آن را جابجا کنید. اگر نه، توصیه های کلی ما برای جابجایی ماشین لباسشویی به اندازه کافی می تواند به شما در این جابجایی و اثاث کشی کمک نماید.

آماده کردن ماشین لباسشویی برای جابجایی

این دستورالعمل ها را گام به گام در مورد چگونگی جابجایی ماشین لباسشویی توسط خودتان را دنبال کنید:
گام ۱:  ماشین لباسشویی خود را از هر لباس باقی مانده خالی کنید.
یا آنها را شستشو دهید یا بعدا این کار را انجام دهید.
گام ۲: ابتدا ماشین لباسشویی خود را کاملا پاک و خشک کنید. از مواد شوینده استفاده نکنید.
گام ۳: چگونه جابجایی ماشین لباسشویی را آغاز کنیم؟ با بستن شیر آب ورودی آب ماشین را قطع کنید. معمولا باید آن را در جهت عقربه های ساعت چرخاند.

گام ۴: ابتدا با فعال کردن یک چرخه شستشو با آب گرم برای حدود ۳۰ ثانیه یا بیشتر، باقی مانده مواد شوینده و آب را شیلنگ خارج کنید، سپس تمام آب ناشی از شستشو را از طریق شلنگ تخلیه خارج کنید.
گام ۵: ماشین لباسشویی خود را خاموش کنید و آن را از برق جدا کنید.
گام ۶:  ماشین لباسشویی شما ممکن است فقط یک شیلنگ آب (فقط آب گرم) داشته باشد
و یا دستگاه ممکن است دارای دو شلنگ آب باشد – یکی برای آب سرد و دیگری برای آب گرم.
در هر صورت، شیلنگ (های) شستشو را از آب با استفاده از انبردست جدا کنید.
هر میزان آب باقی مانده را با یک سطل خالی کنید.

گام ۷:  با کمک انبردست، شلنگ های خروجی را از ماشین لباسشویی جدا کنید،
آن ها را در یک کیسه پلاستیکی قابل انعطاف بزرگ قرار دهید
و آن را نزدیک ماشین نگه دارید.
شما حتی می توانید آن کیسه را در داخل ماشین نیز قرار دهید تا آن را امن نگه دارید.

سایر مراحل در باربری ماشین لباسشویی در اصفهان

گام ۸: درب ماشین لباسشویی خود را به مدت ۲۴ ساعت باز بگذارید تا داخل آن کاملا خشک شود.
این مرحله تضمین می کند که هیچ رطوبتی داخل آن وجود ندارد.
و مانع تشکیل هر گونه کپک خواهد شد.
اگر مدت زمان زیادی را نداشته باشید، داخل دستگاه را با یک پارچه خشک کنید.
گام ۹: اگر به تنهایی نمی توانید مراحل جابجایی ماشین لباسشویی را انجام دهید،
از حداقل دو دوست  برای کمک به جابجایی ماشین لباسشویی استفاده نمایید.
گام ۱۰: درب ماشین خود را با پلاستیک های بسته بندی محافظت کنید
تا از احتمال باز شدن تصادفی در بدترین لحظه ممکن جلوگیری شود.
همچنین، شلنگ تخلیه و کابل برق را در پشت ماشین محافظت کنید
تا از هر گونه احتمال وقوع حادثه مصون بمانید.

نکات مهم در جابجایی ماشین لباسشویی در اصفهان

گام۱۱: برای جابجایی ماشین لباسشویی از پلاستیک های بسته بندی حباب دار بزرگ و یا چند پتو جهت ایجاد یک لایه استفاده نمایید. به این ترتیب، در مورد خش های تصادفی و یا برخورد مستقیم با اشیاء دیگر نگران نخواهید بود.
دور تا دور آن را نیز با تسمه یا طناب یا چسب بسته بندی کنید.
گام ۱۲٫ هشدار: جابجایی ماشین لباسشویی بدون حرکت حرفه ای می تواند به دلیل وزن بسیار زیاد آن خطرناک باشد. راه مناسب برای جابجایی ماشین لباسشویی در موقعیت صحیح است. این امر بیش از حد خطرناک است که یک ماشین لباسشویی را به صورت خوابیده حرکت دهید، زیرا می تواند باعث شود که به آن آسیب برسد.

گام ۱۳: دوستانتان به شما در جابجایی ماشین لباسشویی کمک می کنند تا آن را امن و مطمئن از خانه بیرون کنید و داخل ماشین حمل اثاثیه قرار دهید. در هنگام جابجایی ماشین لباسشویی خود به بالا یا پایین پله ها به آرامی این کار را انجام دهید
و در هر گام یک پله حرکت کنید تا آسیبی به خودتان و ماشین وارد نشود.
گام ۱۴٫ ماشین لباسشویی خود را با استفاده از سطح شیب دار به وسیله نقلیه انتقال دهید.
پس از این کار آن را با تسمه و طناب کاملا محکم کنید تا جای هیچ حرکتی برای آن باقی نماند
و به خود و وسایل دیگر آسیب نرسد.

شرکت حمل اثاثیه منزل اصفهان با سال ها تجربه در زمینه اسباب کشی و حمل و نقل و باربری در اصفهان خیلی راحت و در کمترین زمان تمام وسایل منزلتان را جابجا میکند

Rate this post
ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

باربری برون شهری


اتحادیه حمل اثاثیه منزل در اصفهان

اتحادیه حمل اثاثیه منزل در اصفهان

  اتحادیه حمل اثاثیه منزل در اصفهان اگر میخواهید اطلاعات کافی در ارتباط با اتحادیه حمل اثاثیه منزل در اصفهان داشته باشید با ما همراه باشید شرکت باربری در ...

هزینه و قیمت حمل اثاثیه منزل در اصفهان

هزینه و قیمت حمل اثاثیه منزل در اصفهان

  هزینه و قیمت حمل اثاثیه منزل در سال 1402 طبق اتحادیه اگر میخواهید هزینه  و قیمت حمل اثاثیه منزل در اصفهان خود را کاهش دهید به ادامه مطالب ...

10 نکته روز اسباب کشی

10 نکته روز اسباب کشی

  ۱۰ نکته مهم روز اسباب کشی  بزرگترین و بهترین شرکت باربری و حمل اثاثیه منزل در اصفهان با ۱۰نکته مهم روز اسباب کشی شما را به آرامش در ...

حمل و نقل در اصفهان

حمل و نقل در اصفهان

  حمل و نقل در اصفهان راه های حمل و نقل در اصفهان بصورت سریع و آسان را در این قسمت برایتان به اختصار توضیح میدهیم شرکت اصفهان باربری ...

ارتباط با ما


شماره تماس

09132654719

آدرس

اصفهان، خیابان بزرگمهر

پست الکترونیک

info@esfahanbarbari.ir
باربری اصفهان | 09132654719