• اصفهان ، خیابان بزرگمهر | اصفهان ، دروازه شیراز
باربری اصفهان | حمل اثاثیه منزل در اصفهان بار

تماس با ما

09132654719

تماس با مدیر

09138657679

مهم ترین وسایل در حمل اثاثیه منزل در اصفهان

مهم ترین وسایل در حمل اثاثیه منزل در اصفهان

مهم ترین وسایل در حمل اثاثیه منزل در اصفهان

 

مهم ترین وسایل حمل اثاثیه منزل در اصفهان

مهم ترین وسایل حمل اثاثیه منزل در زمان اسباب کشی

اصفهان باربری با دقت تمامی اثاثیه از جمله مهم ترین وسایل و اثاثیه شما را در زمان حمل اثاثیه منزل در اصفهان جابجا مینماید و شما میتوانید براحتی و با خیال راحت راحت اسباب کشی منزل در اصفهان خود را به شرکت باربری اصفهان بار بسپارید

۰۹۱۳۲۶۵۴۷۱۹

مراقبت و نگهداری از اثاثیه شما می تواند عمر آن را سالها افزایش دهد. برای جلوگیری از آسیبهای جبران ناپذیر به وسایل منزل هنگام حمل اثاثیه منزل باید مراقبت های لازم را انجام دهید.  در ابتدا ممکن است وقت گیر به نظر برسد. اما در طولانی مدت در هزینه زندگی شما صرفه جویی خواهید شد. مثلا اگر از اول درست پیش نروید. با برنامه ریزی و درست این کار انجام ندهید. و حتی برای صرفه جویی بخواهید با عجله اسباب کشی نمایید. تا هزینه باربری شما کم شود. اما هزینه تعویض و تعمیرات اثاثیهه منزل به شما وارد می شود.

از سالهای فعالیت شرکت باربری اصفهان ، چیزهای مختلفی شنیده اید.اصفهان باربری جهت بهتر نمودن و مواظبت از اثاثیه و وسایل شما آمده و  لیستی از مهمترین علت خرابی وسایل منزل هنگام حمل اثاثیه منزل را تهیه کرده است . یکی از وسایلی که ممکن آسیب ببینند مبلمان شما هست. امیدوارم که این مقاله به شما کمک کند تا از آسیب های بعدی جلوگیری کنید و شاید طول عمر مبلمان خود را بهبود ببخشید.

حتما مقاله مربوط به حمل مبلمان در اصفهان را مطالعه نمایید

کارگر اسباب کشی اصفهان | مهم ترین وسایل حمل اثاثیه منزل

شایع ترین خسارت وارده به مبلمان هنگام باربری اصفهان ؟

  • پیچ ها شل می شوند.
  • پارچه روی مبلی ممکن پاره شود.
  • رویه مبلمان شما ممکن کثیف شوند
  • پایه های مبلمان ممکن کنده شوند. یا بشکنند.
  • مبلمان ممکن از وسط دو نیم شود.
  • هنگام جابه‌جای مبلمان ممکن آنها را بیرون یا در حیاط قرار دهید. نور خورشید باعث سفید شدن رنگ پارچه مبلمان شما می شود.
  • ایجاد لکه روی مبلمان که لکه‌ها به درستی یا به سرعت کافی تمیز نمی شوند.  حمل اثاثیه منزل در اصفهان را فقط با بهترین شرکت اسباب کشی در اصفهان تجربه نمایید.

اما همه  این خسارات قابل اجتناب هستند. هر کدام از این خسارات وارده ممکن به این راحتی جبران نشود. مثلا پاره شدن پارچه مبلی شما تنها راه حل اینه که پارچه مبلمان را تعویض نمایید. که این خسارت زیادی به شما وارد می کند. با توجه به اینکه قیمت مبلمان هر روز بالاتر می رود. بنابراین برای جلوگیری از این خسارات وارده بهتره با برنامه ریزی پیش بروید. و با شرکت های باربری اصفهان مانند اصفهان باربری یا بهاران بار سابق تماس بگیرید.

شرکت های باربری اصفهان  مانند اصفهان بارمی تواند به شما کمک کند. با تماس با  این شرکت می‌توانید مراقبت های عالی عالی داشته باشید. تنها کاری که شما باید انجام دهید این است که با تیم شرکت باربری اصفهان تماس بگیرید. و از آنها سوال کنید آنها می‌توانند به شما کمک کنند.

۰۹۱۳۲۶۵۴۷۱۹

یکی از مهمترین وسایل هنگام حمل اثاثیه منزل چیست؟

یکی دیگر از وسایلی که هنگام حمل اثاثیه آسیب می بینند. وسایل الکترونیکی شما هست. مانند یخچال ساید

هنگام نقل مکان افراد معمولاً یکی از مهمترین مواردی را که باید قبل از حرکت آماده کنند. فراموش می کنند یخچال است. اما برای بیرون آوردن یخچال و فریزر کمی دقت و برنامه ریزی لازم است. و بهتره قبل از جابه جای یخچال را یخ زدایی کنید. و برفک فریزر یخچال تخلیه کنید. اگر این کار انجام ندهید. هنگام جابه جای برفک آب می شوند. و اب از داخل یخچال به راه می افتد و سایل دیگر شما را هم خیس می کند. در شکل ۲:  باربری اصفهان را مشاهده نمایید.

می توانید برای راهنمای با شرکت اصفهان بار تماس بگیرید.

۰۹۱۳۲۶۵۴۷۱۹

حمل یخچال ساید در اصفهان

۵ اقدام ساده برای حمل اثاثیه منزل مانند یخچال!

  • خلاق باشید

مثلا غذاهایی که به یخچال ثابت نیاز دارند، بخورید. اگر در روز جابجایی، هنوز مواد غذایی فسادپذیر باقی مانده است. در نظر داشته باشید که آنها را به یکی از دوستان یا اعضای خانواده خود بدهید. یا آنها را در یک جعبه خنک کننده قرار دهید تا زمانی که به خانه جدید خود برسید.

 

اگر نتوانسته اید تمام مواد غذایی را از یخچال خود قبل از حرکت به پایان برسانید. شب قبل همه وسایل ناتمام را در کیسه خنک کننده قرار دهید.

  • تمیز کردن

یخچال قبل از حمل اثاثیه منزل کامل تمیز کنید.

  • هر آهن ربا را از درهای یخچال خارج کنید و آنها را در یک جعبه محکم بسته بندی کنید.
  • قفسه ها و کشوها را جدا کنید.

توصیه می شود که تمام قفسه ها، کشوها و سینی ها را هنگام باربری اصفهان بیرون آورده. و آنها را به دقت بسته بندی کنید. یافتن قطعات تعویض یخچال و فریزر کار سختی است و هنگام جابجایی ممکن است دچار اسیب شوند.

  • یخچال را از برق بکشید.

شب قبل از حرکت خود یخچال فریزر یخ زدایی کنید. نکته این است که در هنگام یخ زدایی درها را باز بگذارید. تا روند کار تسریع شود و یک حوله قدیمی در درب ورودی قرار دهید تا آب اضافی آن گرفته شود.

برخی از بهترین شرکت های باربری اصفهان مانند شرکت حمل اثاثیه منزل در اصفهان ، اصفهان باربری را برای این کار پیدا کنید.

۲ نکته مهم و حیاطی دیگر در حمل اثاثیه منزل !

  • دوره خنک کردن

پس از ورود به خانه جدید، بهتر است. یخچال را حداقل برای ۲ ساعت در جای خود بدون روشن کردن بگذارید. این به شما زمان می دهد. تا گاز خنک کننده پس از جابجایی یخچال در جای خود قرار گیرد.

  • یخچال خود را با احتیاط و به آرامی حرکت دهید. یخچال و فریزر را بدون کشیدن جابه جا نمایید.

بهتره از شرکت باربری اصفهان مانند اصفهان باربری در ارتباط با مهم ترین وسایل حمل اثاثیه منزل مشاوره و راهنمایی بگیرید.

حمل اثاثیه منزل در اصفهان شرکت اصفهان باربری با دقت و سریع کار اسباب کشی منزل شما را در اسرع وقت انجام میدهد

۰۹۱۳۲۶۵۴۷۱۹

حتما به صفحه اینستا ما سر بزنید

Rate this post
ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

باربری برون شهری


اتحادیه حمل اثاثیه منزل در اصفهان

اتحادیه حمل اثاثیه منزل در اصفهان

  اتحادیه حمل اثاثیه منزل در اصفهان اگر میخواهید اطلاعات کافی در ارتباط با اتحادیه حمل اثاثیه منزل در اصفهان داشته باشید با ما همراه باشید شرکت باربری در ...

هزینه و قیمت حمل اثاثیه منزل در اصفهان

هزینه و قیمت حمل اثاثیه منزل در اصفهان

  هزینه و قیمت حمل اثاثیه منزل در سال 1402 طبق اتحادیه اگر میخواهید هزینه  و قیمت حمل اثاثیه منزل در اصفهان خود را کاهش دهید به ادامه مطالب ...

10 نکته روز اسباب کشی

10 نکته روز اسباب کشی

  ۱۰ نکته مهم روز اسباب کشی  بزرگترین و بهترین شرکت باربری و حمل اثاثیه منزل در اصفهان با ۱۰نکته مهم روز اسباب کشی شما را به آرامش در ...

حمل و نقل در اصفهان

حمل و نقل در اصفهان

  حمل و نقل در اصفهان راه های حمل و نقل در اصفهان بصورت سریع و آسان را در این قسمت برایتان به اختصار توضیح میدهیم شرکت اصفهان باربری ...

ارتباط با ما


شماره تماس

09132654719

آدرس

اصفهان، خیابان بزرگمهر

پست الکترونیک

info@esfahanbarbari.ir
باربری اصفهان | 09132654719