• اصفهان ، خیابان بزرگمهر | اصفهان ، دروازه شیراز
باربری اصفهان | حمل اثاثیه منزل در اصفهان بار

تماس با ما

09132654719

تماس با مدیر

09138657679

حمل اثاثیه اصفهان در کرونا

حمل اثاثیه اصفهان در کرونا

حمل اثاثیه اصفهان در کرونا

مشکلات کرونا در حمل اثاثیه منزل چگونه حل کنیم؟

 
اسباب کشی و دردسرهای آن را مدیریت کنید

حمل اثاثیه اصفهان در کرونا یکی از دغدغه های این دوران است که حدود دوسال است باهاش درگیر هستیم

کرونا فقط یک بیماری عجیب‌وغریب و یک ویروس همه‌گیر نیست و هزاران مشکل جانبی با خود داشته است. اگر در این روزهای کرونایی باید اسباب کشی کنید، نکاتی که در این مطلب مطرح می‌کنیم را حتما مطالعه کنید تا در داشتن یک حمل اثاثیه راحت در اصفهان با کرونا شما را یاری دهد .

اسباب کشی در روزهای عادی هم سخت است و هر وقت اسمش می‌آید تن و بدن مستاجران می‌لرزد. حتی آنهایی هم که خانه جدید خریده‌اند، موقع اثاث کشی غم وجودشان را می‌گیرد. حال تصور کنید باید در شرایط کرونایی جابه‌جا شوید و این مشکل شرایط را سخت‌تر می‌کند.

اما به هر حال برای هر مشکلی راهکارهایی وجود دارد با انجام آنها می‌توانید شرایط را ساده‌تر کنید. در این مطلب هم می‌خواهیم به ترفندهایی برای اسباب کشی بپردازیم که بتوانید مشکلاتتان را در زمان کرونا حل کنید.

ضدعفونی مکان جدید

اولین نکته را از جایی شروع می‌کنیم که قرار است به آنجا اسباب کشی کنید. این موضوع از این حیث اهمیت زیادی دارد که شما در خانه خودتان رعایت می‌کنید، ولی نمی‌دانید جای جدید چه شرایطی دارد. ممکن است خانواده ساکن قبلی به درستی نکات بهداشتی را رعایت نکرده باشند. به همین دلیل بهتر است خانه یا محل موردنظر را زودتر تحویل بگیرید و حسابی آنجا را ضدعفونی کنید.

دقت کنید که ضدعفونی مکان جدید فقط مربوط به واحد محل زندگی نیست و باید راه پله‌ها، آسانسور و… را هم ضدعفونی کنید.

حضور افراد اضافی در اسباب کشی ممنوع

پیشتر به این شکل بود که برای کمک خیلی‌ها می‌آمدند و دور هم جمع می‌شدند تا اسباب کشی سریع‌تر و راحت‌تر انجام شود. اما طبیعی است که این شرایط در وضعیت کنونی امکان‌پذیر نیست. الان حمل اثاثیه اصفهان در دوران کرونایی واقعا سخت شده و شاید تصور کنید این‌طوری کارتان سخت‌تر می‌شود، ولی سلامتی خودتان و دیگران مطمئنا اولویت دارد و می‌توانید از شرکت‌های باربری اصفهان کمک بگیرید.

09132654719 | 09138657679

رعایت نکات بهداشتی

حواستان باشد حتی اگر کسی از دوستان و نزدیکان برای کمک نیاید، خودتان باید سفت و سخت نکات بهداشتی را رعایت کنید. علت اصلی هم این است که بالاخره کارگران شرکت باربری حضور دارند و باید حواستان باشد که فاصله اجتماعی را حفظ کنید. نکته مهم این است که پیش از شروع اسباب کشی باید راه پله‌ها، آسانسور، دستگیره‌ها و… خانه خودتان را ضدعفونی کنید.

ماسک زدن را فراموش نکنید . ضمن اینکه پیشنهاد می‌کنیم بچه‌ها هنگام اسباب کشی حضور نداشته باشند و آنها را خانه یکی از دوستان یا اقوام بگذارید.

بسته بندی برای اسباب کشی

خرید کارتن جدید برای بسته‌بندی اثاثیه منزل در اصفهان

خیلی از ما عادت داریم از همان جعبه‌های قبلی برای بسته‌بندی اثاثیه خودمان استفاده می‌کنیم. البته این کار مشکل خاصی ندارد، ولی از آنجایی که ممکن است وسایلمان کم و زیاد شده باشد، یا جعبه‌های قبلی قابل استفاده نباشند، نیاز به کارتن بسته‌بندی خواهیم داشت.

معمولا اولین کاری که انجام می‌دهیم سرزدن به میوه‌ها فروشی و سوپرمارکت‌ها برای گرفتن جعبه موز و کارتن است. ولی در شرایط فعلی بهترین کار این است که کارتن‌های ویژه بسته‌بندی بخرید که هم نکات بهداشتی رعایت شده باشد و هم اینکه استحکام و کیفیت خوبی دارند.

انتخاب شرکت باربری معتبر برای اسباب کشی

برای انتخاب شرکت باربری وسواس زیادی به خرج دهید. پیشتر باید تحقیق می‌کردید که کدام شرکت خوب است و خدمات بهتری ارائه می‌کند، اما حالا باید مطمئن شوید که کدام مجموعه پروتکل‌های بهداشتی را درست رعایت می‌کند. این موضوع روی هزینه اسباب کشی هم تاثیر زیادی دارد. چراکه ممکن است برخی از شرکت‌ها یا آگهی‌دهندگان هزینه کمتری اعلام کنند، ولی بعدا یا به روش‌های مختلف قیمت را بالا می‌برند یا کار باکیفیت انجام نمی‌دهند.

برای این منظور می‌توانید از آشنایان و دوستان کمک بگیرید، یا نظر کاربران دیگران را در سایت‌های مختلف و دنیای وب بخوانید. نکته مهم دیگر این است که حتما از شرکت باربری بخواهید ماشین‌هایشان را ضدعفونی کنند و بعد از خالی کردن اثاثیه، تا جایی که می‌توانید خودتان هم این کار را انجام دهید.

استفاده از ظروف یک‌بار مصرف

هنگام اسباب کشی نیاز به نوشیدن چای و آب دارید یا می‌خواهید چند وعده غذا بخورید. چند روزی بهتر است سراغ ظرف و ظروف خودتان نروید. پیشنهاد می‌کنیم از ظروف یک بار مصرف استفاده کنید؛ گرچه همچنان باید نکات بهداشتی را با دقت رعایت کنید.


اگر میخواهید در هزینه های حمل اثاثیه منزل خود صرفه جویی کنید مطلب قیمت حمل اثاثیه منزل در اصفهان را حتما مطالعه نمایید


اسباب کشی لوازم شخصی و مهم توسط خودتان

اگر به وسایل شخصی یا لوازم خواب نیاز دارید و می‌خواهید نزدیک دستتان باشد، پیشنهاد می‌کنیم حتما با خودروی شخصی و با رعایت کامل نکات بهداشتی آنها را حمل کنید.حمل اثاثیه اصفهان در کرونا را جدی بگیرید و  از آنجایی که ویروس کرونا روی سطوح باقی می‌ماند، بنابراین باید حسابی روی لوازم شخصی خودتان وسواس داشته باشید که آلوده نشوند.

در دوران کرونا چگونه باید اسباب کشی کرد ؟

امروزه با همه گیر شدن ویروس کرونا برخی از فعالیت های روزانه و عادی را دچار چالش کرده است. ممکن است که برای بعضی از افراد این سؤال پیش بیاید که حمل اثاثیه منزل در اصفهان خود را به چه کسی بسپارند که امنیت را در زمان اسباب کشی منزل در اصفهان را برای  آن ها فراهم کند. باربری اصفهان با رعایت کامل پروتکل های بهداشتی از جمله ماسک و ضدعفونی نمودن با الکل و … توانسته حمل اثاثیه اصفهان در کرونا را بخوبی به انجام برساند

حمل اثاثیه منزل توسط بهترین و حرفه ای ترین کارگران مجرب !

یکی از دشوار ترین فعالیت هایی که علی الخصوص در شهرهای شلوغ و پر ترافیک با آن روبه رو هستیم، اسباب کشی منزل در اصفهان می باشد. این همان فعالیتی است که افراد هر چند وقت یک بار مجبور به انجام آن هستند. به خصوص افرادی که اجاره نشین هستند. چنانچه شما هم در بین افرادی هستید که مجبور به انجام آن هستید از افراد حرفه ای و متخصص کمک بگیرید. کمک از شرکت های باربری مانند باربری اصفهان می تواند به افراد در زمینه حمل اثاثیه منزل دراصفهان کمک شایانی کند. افرادی که در این زمینه حرفه ای نیستند ممکن است که که به وسایل شما آسیب برسانند.

حمل اثاثیه منزل در اصفهان در کرونا

چگونه اسباب کشی کاملا بهداشتی در دوران همه گیری ویروس کرونا را تجربه کنیم ؟

در سالیان گذشته ویروس کرونا وجود نداشت. بنابراین زمانی که قصد حمل اثاثیه منزل در اصفهان را داشتید نیاز نبود که لوازم خود را شستشو دهید. اما در این زمان باید وسایل خود را ضدعفونی کرده و به خوبی تمیز نمایید. یکی از پرسش هایی که مطرح می شود این است که چگونه می توان وسایل خود را به روشی کاملا بهداشتی بسته بندی کرد.جواب این سؤال این است که باید وسایل خود را در کارتن های نو بسته بندی کنید. چرا که استفاده کردن از کارتن های کهنه در زمان اسباب کشی منزل در اصفهان خطر انتقال ویروس را افزایش می دهد.

در زمان حمل اثاثیه منزل فهرستی از وسایل را تهیه نمایید !

برای جلوگیری از بی نظمی و شلوغ شدن محیط اطراف خود پیش از انجام حمل اثاثیه منزل در اصفهان لیستی را تهیه کنید. امروزه برای اینکه از تجمع افراد جلوگیری شود، شرکت های باربری مانند باربری اصفهان تعداد نیرو های کمتری را ارسال می کنند. و محیط اطراف را تا حد زیادی خلوت نگه می دارند.

روز دقیق اسباب کشی منزل را مشخص نمایید !

برای حمل اثاثیه منزل در اصفهان لازم است که روز دقیق اسباب کشی منزل در اصفهان خود را مشخص نمایید. بهتر است که زمانی که قصد انجام این  کار را دارید، از 72 ساعت پیش به مکان جدید بروید. محدوده ای را برای وسایلی که قرار است انتقال دهید مشخص نمایید. تا بعد از تخلیه بار آن ها را ضدعفونی کنید. همچنین ابتدا وسایل ضروری خود را باز کنید. و لوازمی .که نیاز نیست را دیر تر باز نمایید. تا اثر ویروس از روی جعبه ها پاک شود.

اسباب کشی منزل در اصفهان | حمل اثاثیه منزل در اصفهان

شکل 2: اسباب کشی منزل در اصفهان

پس از جابه جایی وسایل چه فعالیت هایی را باید انجام داد؟

  • همانگونه که در قسمت بالا به این موضوع اشاره کردیم ضدعفونی وسایلتان را در زمان اسباب کشی منزل در اصفهان باید در اولویت قرار دهید. همچنین سطح هایی هم که کارگران با آن در تماس بوده اند را ضدعفونی نمایید.
  • اگر برای منزل جدید خود قصد خرید وسایل جدیدی را دارید، توصیه ما این است که این لوازم را به صورت آنلاین خریداری نمایید. و تا جایی که امکان دارد از منزل خود خارج نشوید. توصیه ای که داریم این ایست که تا آنجایی که می توانید اسباب کشی خود را به تاخییر بیندازید. اما اگر مجبور به اسباب کشی هستید سعی کنید که تمامی پروتکل های بهداشتی را رعایت نمایید.

عجله نداشتن در چیدمان وسایل

حواستان باشد که در چیدن وسایل عجله نکنید و تا جایی که می‌توانید همه را ضدعفونی کنید. ضمن اینکه بهتر است چند روزی از لوازم خودتان استفاده نکنید تا کاملا خیالتان راحت شود. نکته مهم دیگر که نباید فراموش کنید این است که روی استفاده از برخی لوازم مانند یخچال فریزر، حسابی وسواس داشته باشید.

حرف آخر

حمل اثاثیه اصفهان در کرونا را حتما جدی بگیرید و با باربری اصفهان خیلی راحت و در کمال آرامش و آسایش جابجایی وسایل منزلتان را به انجام برسانید.

گاهی اسباب کشی اجتناب‌ناپذیر است و زمان آن در اختیار ما نیست. چه مستاجران و چه آنهایی که خانه جدید خریده‌اند، از نزدیک شدن به زمان اسباب کشی در وجودشان دلهره و ترس و نگرانی‌های زیادی ایجاد می شود . این روزها هم که شرایط کرونایی اضافه شده و شرایط سخت تر از قبل شده حتما به نکات گفته شده دقت کنید و انجام دهید تا با سلامت کامل بتوانید منزل جدیدتان را بچینید

Rate this post
ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

باربری برون شهری


اتحادیه حمل اثاثیه منزل در اصفهان

اتحادیه حمل اثاثیه منزل در اصفهان

  اتحادیه حمل اثاثیه منزل در اصفهان اگر میخواهید اطلاعات کافی در ارتباط با اتحادیه حمل اثاثیه منزل در اصفهان داشته باشید با ما همراه باشید شرکت باربری در ...

هزینه و قیمت حمل اثاثیه منزل در اصفهان

هزینه و قیمت حمل اثاثیه منزل در اصفهان

  هزینه و قیمت حمل اثاثیه منزل در سال 1402 طبق اتحادیه اگر میخواهید هزینه  و قیمت حمل اثاثیه منزل در اصفهان خود را کاهش دهید به ادامه مطالب ...

10 نکته روز اسباب کشی

10 نکته روز اسباب کشی

  ۱۰ نکته مهم روز اسباب کشی  بزرگترین و بهترین شرکت باربری و حمل اثاثیه منزل در اصفهان با ۱۰نکته مهم روز اسباب کشی شما را به آرامش در ...

حمل و نقل در اصفهان

حمل و نقل در اصفهان

  حمل و نقل در اصفهان راه های حمل و نقل در اصفهان بصورت سریع و آسان را در این قسمت برایتان به اختصار توضیح میدهیم شرکت اصفهان باربری ...

ارتباط با ما


شماره تماس

09132654719

آدرس

اصفهان، خیابان بزرگمهر

پست الکترونیک

info@esfahanbarbari.ir
باربری اصفهان | 09132654719